Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

Hotel Van der Valk Nijmegen - Lentsterstersterster

8.7Fantastisch

Nederland, Gelderland, Nijmegen

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Nijmegen - Lent voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

248 reviews over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

• 2018
    10Hans Maarten Parigger23-07-2018

Ontzorgen met een glimlach

Vierdaagse 2018. Maandag 16 juli gekomen, vier dagen gelopen, zaterdag 21 juli weer naar huis. Met drie vrienden ( incl mijzelf) op 1 kamer. Vanaf het begin ondergedompeld in de fantastische zorg van Marije en Thijs en hun geweldige team. Team Alkmaarse kaasdragers was nadrukkelijk aanwezig, positief maar luidruchtig, maar wat werden we dan ook goed opgevangen. Heerlijk eten, gevarieerd, iedere dag een ander goed verzorgd thema. Prima, goed geventileerde kamer( ook voor drie grote mannen) , Maar bovenal wat een sprankelende mensen werken daar. Allemaal lachende gedreven jonge mensen die of door aanleg of door opleiding geleerd hebben de klanten te ontzorgen. Snel en adequaat,maar vooral die blijvende glimlach. Ik ben in heel veel hotels in de wereld geweest,maar ik heb zelden zo het "thuis- gevoel "gehad. Van receptie tot bediening, van hard meewerkende directie tot de heerlijke massage, alles klopte. Dank, duizendmaal dank

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 28-07-2018

Beste Hans Maarten, Wat een mooie complimenten, we vinden het heel fijn dat u zich zo thuis voelt bij ons. Daar doen we het voor. We zijn heel blij met uw mooie review. We hopen dat u volgend jaar met de Vierdaagse weer komt overnachten en misschien wel eerder :-) Met vriendelijke groeten, Marije van der Valk.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Tonnie10-07-2018

We hadden een kamer zo hoog mogelijk gevraagd en die kregen we ook met fantastisch uitzicht !! Heerlijk een biertje drinken op het mooie terras en de nootjes kregen we er gratis bij. Ontbijt super!! Alles vers ook de jus oranje . Wij zijn al in veel valk hotels geweest maar deze behoort tot de top drie !!

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 28-07-2018

Beste Tonnie, Wat een prachtige review! Hartelijk dank hiervoor. Wij vinden het fijn te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest. Graag verwelkomen wij u nogmaals in hotel van der Valk Nijmegen Lent. Met vriendelijke groeten, Marije van der Valk.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Groot16-04-2018

Heerlijk fantastisch hotel

Geweldig hotel mooie kamer met super uitzicht heerlijk bed ruime badkamer met bad En een zeer uitgebreid ontbijt alles vers en gratis parkeren. En op loopafstand van centrum En vriendelijk personeel kortom een aanrader

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 29-05-2018

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals terug te zien in Hotel Nijmegen-Lent! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

Gereisd met partner in april 2018

• 9Twan10-04-2018

Uitstekend verblijf zoals gewend bij Van der Valk!

We verbleven in een comfort kamer op de 13de etage. Deze kamer was schoon, ruim en modern. De bedden zijn erg goed, maar nog beter was het uitzicht!!! Het is een absolute aanrader om een kamer te nemen op het zuiden aangezien je prachtig uitzicht hebt over Nijmegen. De receptionistes waren erg vriendelijk, enthousiast en professioneel. Het avonddiner was heerlijk. Ondanks een vol restaurant, ontvingen we het eten in een kort tijdsbestek. Verder was het ontbijtbuffet erg uitgebreid. Het is een aanrader om het verblijf te combineren met fietsen naar Kleve. Kortom, de service van het hotel voldeed zeker aan onze verwachtingen!

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 29-05-2018

Beste Gast, bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Ook wij blijven genieten van het uitzicht :-) Graag tot een volgende keer, met gastvrije groet, Marije van der Valk

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9R.v.S.05-04-2018

Paasarregement + overnachting, prima verzorgd.

Prima van der Valk formule hotel, dus uitstekend verzorgd, kamer op de 13e verdieping met fantastisch uitzicht. Mooie omgeving met vele bezienswaardigheden, b.v. Het valkhof museum, de oude binnenstad van Nijmegen het Afrika museum in Berg en Dal. Klein minpuntje kamer is een beetje saai alleen een fladscrene aan de muur, een extra schilderij of poster zal zeker niet misstaan, 2 zit stoelen maar geen tafeltje mooie badkamer met ligbad en aparte regendouche, toilet in aparte ruimte dus niet in de badkamer. Heetwaterkoker met koffie en thee aanwezig ook een kluisje. Hebben een fijn verblijf gehad.

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 29-05-2018

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zullen uw verbeterpunten zeker bespreken, fijn dat u deze met ons heeft gedeeld. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in Hotel Nijmegen-Lent! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

Gereisd met partner in april 2018

• 10Dirkje de Vries03-03-2018

Fantastisch en zeker weer!

Fantastische kamer met een geweldig uitzicht. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt.

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 29-05-2018

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Graag tot ziens in ons hotel! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Adilson Lopes Francisco28-02-2018

Heel goed vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in februari 2018

• 10Frank Vervoort13-01-2018

een geweldig hotel

Weer terug in dit geweldige hotel. Hele mooie kamer, leuke bar die ook in het begin van de middag al open was en prima restaurant. Service op alle gebieden geweldig.

Alleen gereisd in januari 2018

• Oude reviews

9Gast29-12-2017

Geweldig

Wij hadden een kerstarrangement geboekt met een overnachting, we kregen een prachtige kamer op de 11e verdieping,met een geweldig uitzicht over de Waal en Nijmegen, kerstdiner was echt top, de bediening was ook zeer vriendelijk en gastvrij, en het ontbijt de volgende ochtend was ook geweldig, ik kan alleen maar zeggen kan geen minpuntje bedenken alleen maar vol lof, dit is zeker voor herhaling vatbaar. Nogmaals bedankt voor de fijne kerst

Gereisd met partner in december 2017

• 7An23-11-2017

Helaas.....

Prachtige kamer, mooie ligging. Als je gaat douchen staat in een mum van tijd de hele badkamer blank. Ik was samen met mn vriendin. Zij was de volgende dag jarig. Ik had gevraagd aan de receptie of ze een aardigheidje bij het ontbijt voor haar konden regelen. Is geen gehoor gaan gegeven. Ontbijt met life cooking. Dit betekent dat er iemand eitjes staat te bakken. Niet spectaculair dus. Bij het uitchecken konden we een telefoonrekening betalen van 60 euro. Telefoon niet eens aangeraakt.We hebben beide een mobiel, en hoe lang moet je voor 60 euro bellen??? Sávonds hebben we in het restaurant gegeten, dus ook geen moment om te bellen. Leuk verjaardagscadeau! Bij thuiskomst vroegen onze buren hoe de prosecco was. Zij hadden als verrassing een flesje op de kamer laten zetten. Geen fles of glas gezien! Na schrijven en bellen kregen we het bedrag van de fles terug en konden we een kopje koffie met gebak komen nuttigen in Lent. Nou mij niet gezien. De aardigheid is er wel vanaf. En helemaal als je iemand wil verrassen. Dit kun je immers niet meer over doen. Voor mij dus geen Lent meer!!

Gereisd met vrienden in november 2017

0 tips over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

1 vraag over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

• Sjaak, 02-08-2016

Openbaar vervoer.

Hoe is het gesteld met het openbaar vervoer naar de binnenstad van Nijmegen? Alvast bedankt voor de reacties.

Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages