Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

Hotel Van der Valk Nijmegen - Lentsterstersterster

8.7Fantastisch

Nederland, Gelderland, Nijmegen

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Nijmegen - Lent voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

248 reviews over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

• 2019
    1Van der Heijden23-04-2019

Nooit meer !

Personeel onvriendelijk op ‘n enkeling na, bediening slecht en bij een verblijf van meerdere dagen moet je maar afwachten of je kamer elke dag schoon gemaakt wordt

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 26-04-2019

Beste heer van der Heijden, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring in ons hotel niet positief is geweest, onze excuses hiervoor. Mocht u nog verder in willen gaan op uw bevindingen zouden we u willen vragen contact op te nemen via [email protected] Alvast hartelijk dank Met gastvrije groet,

Gereisd met partner in april 2019

• 8John14-04-2019

Prima verzorging en mooie omgeving.

Vergeet niet je fiets mee te nemen

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 26-04-2019

Beste John, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Graag tot ziens in ons hotel! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Belinda13-04-2019

Prachtig hotel met een schitterend uitzicht. Wij zaten op de 13e verdieping in een hoekkamer. Goed en betaalbaar restaurant en zeer vriendelijk personeel.

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 26-04-2019

Beste Belinda, Hartelijk dank voor uw mooie review! We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Carla21-03-2019

Een feestje !

Ik kreeg een paar dagen Nijmegen voor mijn verjaardag. De mooie kamer met prachtig uitzicht, het attente en ontzettend vriendelijke personeel, de leuke afsluiting van het diner in het restaurant (tafel 71, heel aardige bediening), maakte mijn verjaardag tot een feestje !

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 23-03-2019

Beste Carla, Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review! Wij genieten ook nog dagelijks van het mooie uitzicht ;-) We hopen u volgend jaar op uw volgende verjaardag weer te mogen begroeten, Heel graag tot ziens, Met gastvrije groet, Marije van der Valk.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9J. Neutkens17-03-2019

Ge-wel-dig.

Onlangs hier voor de 4e keer geweest. De auto parkeer je in de parkeergarage ''onder'' het hotel, erg fijn. Mooie kamers, met een heel groot raam zodat je een mooi uitzicht hebt, vooral als je op een hoge verdieping zit {wij hebben op de 12e en 13e gezeten} De trein stopt bij het hotel, en in 5 minuten stap je uit op Nijmegen-Centraal, of als je de andere kant op gaat, in een kwartiertje op Arnhem-Centraal. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Wij gaan zeker nog vaker naar dit hotel toe.

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 23-03-2019

Beste heer of mevrouw Neutkens, Wat fijn om te lezen dat u zo een fijn verblijf heeft gehad. Daar doen we het voor. Hartelijk dat u deze mooie review geschreven heeft. Graag tot ziens in ons hotel in Nijmegen-Lent. Met gastvrije groet, Marije van der Valk.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Fam. Lugtmeier21-12-2018

Voor herhaling vatbaar.

Fantastische ligging. Uitstekende parkeerservicein in de garage. Trein en bus in de directe omgeving. Wandelen naar centrum Nijmegen plm 15 min. Mooie kamers met een fantastisch uitzicht aan de Nijmeegse kant. Bijzonder vriendelijk en attent personeel. Heerlijk en compleet ontbijt.

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 01-01-2019

Beste familie Lugtmeier, Wat een prachtige beoordeling. Hartelijk dank voor het schrijven hiervan. We hopen dat we u in de toekomst nogmaals mogen begroeten, Met gastvrije groet, Marije van der Valk.

Gereisd met partner in december 2018

• 9Ellie Van Vliet16-12-2018

Voor herhaling vatbaar, heerlijk.

Prachtig hotel, schoon en mooi uitzicht. Het avondeten vonden we niet zo speciaal. Als we dan toch een paar kritiekpuntjes mogen geven. De welness is fijn al mis je in zo'n mooi complex dan wel een whirpool bijvoorbeeld buiten of binnen. De relaxruimte is ook heerlijk maar daar kun je niet lezen omdat het te donker is. Verder was ons verblijf top!

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 01-01-2019

Beste Ellie, Hartelijk dank voor het schrijven van deze review met feedback. We zullen deze intern bespreken. Graag tot ziens in Nijmegen Lent, Met gastvrije groet, Marije van der Valk.

Gereisd met partner in december 2018

• 9W-P01-12-2018

In één woord "Fantastisch" !!!

Mooie hoekkamer, schoon ! Geweldig uitzicht ! Heerlijk ontbijt met veel keus !

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 01-01-2019

Beste Gast, Wat een mooie review. Hartelijk dank voor het schrijven hiervan. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in ons hotel. Met gastvrije groet, Marije van der Valk.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Claus Alber30-10-2018

Fenomenabel

Fantastich hotel, spijts dat het op 2 locaties ligt met een rijweg ertussen. Grote parking ook voor de fietsen. Goed restaurant en goede kamer. Goede uitleg over de omgeving.

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 06-11-2018

Beste Claus, Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review. Graag tot ziens in ons hotel in Lent, Met gastvrije groet, Marije van der Valk.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Hetty04-08-2018

Te gek

Uitgebreid goed ontbijt. Ligging zeer goed. Fantastisch uitzicht. Binnen 15 minuten lopen in hartje Nijmegen. Uitstapje naar Duitsland. Lekker in de Waal zwemmen. 10 minuten lopen. Bedden te zacht.

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 18-08-2018

Geachte Hetty,

Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad bij ons. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

0 tips over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

1 vraag over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

• Sjaak, 02-08-2016

Openbaar vervoer.

Hoe is het gesteld met het openbaar vervoer naar de binnenstad van Nijmegen? Alvast bedankt voor de reacties.

Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages