Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°9°
Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Nijmegen - Lent voor je op een rij gezet:

225 reviews over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent in het Nederlands

Heerlijk fantastisch hotel

Groot
16-4-2018

Geweldig hotel mooie kamer met super uitzicht heerlijk bed ruime badkamer met bad

En een zeer uitgebreid ontbijt alles vers en gratis parkeren. En op loopafstand van centrum

En vriendelijk personeel kortom een aanrader

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals terug te zien in Hotel Nijmegen-Lent!

Marije van der Valk

We verbleven in een comfort kamer op de 13de etage.

Deze kamer was schoon, ruim en modern.

De bedden zijn erg goed, maar nog beter was het uitzicht!!!

Het is een absolute aanrader om een kamer te nemen op het zuiden aangezien je prachtig uitzicht hebt over Nijmegen.

De receptionistes waren erg vriendelijk, enthousiast en professioneel.

Het avonddiner was heerlijk. Ondanks een vol restaurant, ontvingen we het eten in een kort tijdsbestek. Verder was het ontbijtbuffet erg uitgebreid.

Het is een aanrader om het verblijf te combineren met fietsen naar Kleve.

Kortom, de service van het hotel voldeed zeker aan onze verwachtingen!

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 29-5-2018
Beste Gast, bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Ook wij blijven genieten van het uitzicht :-) Graag tot een volgende keer, met gastvrije groet, Marije van der Valk

Prima van der Valk formule hotel, dus uitstekend verzorgd, kamer op de 13e verdieping met fantastisch uitzicht.

Mooie omgeving met vele bezienswaardigheden, b.v. Het valkhof museum, de oude binnenstad van Nijmegen het Afrika museum in Berg en Dal.

Klein minpuntje kamer is een beetje saai alleen een fladscrene aan de muur, een extra schilderij of poster zal zeker niet misstaan, 2 zit stoelen maar geen tafeltje mooie badkamer met ligbad en aparte regendouche, toilet in aparte ruimte dus niet in de badkamer.

Heetwaterkoker met koffie en thee aanwezig ook een kluisje.

Hebben een fijn verblijf gehad.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review! We zullen uw verbeterpunten zeker bespreken, fijn dat u deze met ons heeft gedeeld. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in Hotel Nijmegen-Lent!

Marije van der Valk

Fantastisch en zeker weer!

Dirkje de Vries
3-3-2018

Fantastische kamer met een geweldig uitzicht.

Vriendelijk personeel.

Uitstekend ontbijt.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Graag tot ziens in ons hotel!

Adilson Lopes Francisco
28-2-2018

Heel goed vriendelijk personeel.

een geweldig hotel

Frank Vervoort
13-1-2018

Weer terug in dit geweldige hotel. Hele mooie kamer, leuke bar die ook in het begin van de middag al open was en prima restaurant.

Service op alle gebieden geweldig.

Geweldig

Gast
29-12-2017

Wij hadden een kerstarrangement geboekt met een overnachting, we kregen een prachtige kamer op de 11e verdieping,met een geweldig uitzicht over de Waal en Nijmegen, kerstdiner was echt top, de bediening was ook zeer vriendelijk en gastvrij, en het ontbijt de volgende ochtend was ook geweldig, ik kan alleen maar zeggen kan geen minpuntje bedenken alleen maar vol lof, dit is zeker voor herhaling vatbaar. Nogmaals bedankt voor de fijne kerst

Helaas.....

An
23-11-2017

Prachtige kamer, mooie ligging. Als je gaat douchen staat in een mum van tijd de hele badkamer blank. Ik was samen met mn vriendin. Zij was de volgende dag jarig. Ik had gevraagd aan de receptie of ze een aardigheidje bij het ontbijt voor haar konden regelen. Is geen gehoor gaan gegeven. Ontbijt met life cooking. Dit betekent dat er iemand eitjes staat te bakken. Niet spectaculair dus. Bij het uitchecken konden we een telefoonrekening betalen van 60 euro. Telefoon niet eens aangeraakt.We hebben beide een mobiel, en hoe lang moet je voor 60 euro bellen??? Sávonds hebben we in het restaurant gegeten, dus ook geen moment om te bellen. Leuk verjaardagscadeau! Bij thuiskomst vroegen onze buren hoe de prosecco was. Zij hadden als verrassing een flesje op de kamer laten zetten. Geen fles of glas gezien! Na schrijven en bellen kregen we het bedrag van de fles terug en konden we een kopje koffie met gebak komen nuttigen in Lent. Nou mij niet gezien. De aardigheid is er wel vanaf. En helemaal als je iemand wil verrassen. Dit kun je immers niet meer over doen. Voor mij dus geen Lent meer!!

Geweldig

Willem van Erp
28-9-2017

Het lijkt of alles hier klopt.

Bereikbaarheid, zeer goed.

Je rijdt de garage in, zeer goed.

Ontvangst receptie, zeer goed.

Naar de kamer met snelle lift (14 hoog) zeer goed.

Fantastische kamer met geweldig uitzicht over de Waal en niet te vergeten een super wifi signaal (ook niet onbelangrijk)

Alles is schoon en netjes, de medewerkers vriendelijk en behulpzaam, wat wil je nog meer.

Eten in het restaurant, zeer goed, op de kaart staat zelfs een "geintje" naar het verleden, wilt U appelmoes met een kers?, ook dat is mogelijk.

Dit is volgens mij professionele humor.

Het is een top hotel'

Wie hier nog iets te klagen heeft moet zich volgens ons na laten kijken.

Geweldig hotel in mooie omgeving!

Ellis
16-9-2017

Wij hadden een comfortkamer op de13e verdieping, geboekt met een herfstarrangement: 3x ontbijt en 2x diner--3 gangen. Bij inchecken door gastvrije receptioniste kregen we een extra dinerbon omdat we via ons van der Valk account geboekt hadden--prima service! Wij konden met een creditcard garantie ons verblijf bij vertrek betalen. Kamer met prachtig zicht op Nijmegen, goede badkamer met een toilet apart. Chocolade op bed als welkomstattentie, leuk!! Wij hebben via receptie ebike gehuurd en een fietstocht gemaakt over de dijk langs de Waal, heel mooie omgeving. Nijmegen zelf is ook een leuke stad om te bekijken en te winkelen. Ontbijtbuffet was prima in orde alle dagen met ook vers geperst sinaasappelsap :)Het enige minpuntje vonden wij als vegetarier dat de keuze bij het diner wat mager was en dat de bediening tot 2x de garnituur bij het hoofdgerecht vergat ( beetje rommelig ook)Maar verder een heel fijn verblijf gehad en komen zeker nog eens terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent scoort een 9.16 uit 10 op basis van 226 reviews.