Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent ****

Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent
9,2

WebsiteLink naar website

Weer vandaag4°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Nijmegen - Lent voor je op een rij gezet:

220 reviews over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent in het Nederlands

een geweldig hotel

Frank Vervoort, 13-1-2018

Weer terug in dit geweldige hotel. Hele mooie kamer, leuke bar die ook in het begin van de middag al open was en prima restaurant.

Service op alle gebieden geweldig.

Geweldig

Gast, 29-12-2017

Wij hadden een kerstarrangement geboekt met een overnachting, we kregen een prachtige kamer op de 11e verdieping,met een geweldig uitzicht over de Waal en Nijmegen, kerstdiner was echt top, de bediening was ook zeer vriendelijk en gastvrij, en het ontbijt de volgende ochtend was ook geweldig, ik kan alleen maar zeggen kan geen minpuntje bedenken alleen maar vol lof, dit is zeker voor herhaling vatbaar. Nogmaals bedankt voor de fijne kerst

Helaas.....

An, 23-11-2017

Prachtige kamer, mooie ligging. Als je gaat douchen staat in een mum van tijd de hele badkamer blank. Ik was samen met mn vriendin. Zij was de volgende dag jarig. Ik had gevraagd aan de receptie of ze een aardigheidje bij het ontbijt voor haar konden regelen. Is geen gehoor gaan gegeven. Ontbijt met life cooking. Dit betekent dat er iemand eitjes staat te bakken. Niet spectaculair dus. Bij het uitchecken konden we een telefoonrekening betalen van 60 euro. Telefoon niet eens aangeraakt.We hebben beide een mobiel, en hoe lang moet je voor 60 euro bellen??? Sávonds hebben we in het restaurant gegeten, dus ook geen moment om te bellen. Leuk verjaardagscadeau! Bij thuiskomst vroegen onze buren hoe de prosecco was. Zij hadden als verrassing een flesje op de kamer laten zetten. Geen fles of glas gezien! Na schrijven en bellen kregen we het bedrag van de fles terug en konden we een kopje koffie met gebak komen nuttigen in Lent. Nou mij niet gezien. De aardigheid is er wel vanaf. En helemaal als je iemand wil verrassen. Dit kun je immers niet meer over doen. Voor mij dus geen Lent meer!!

Geweldig

Willem van Erp, 28-9-2017

Het lijkt of alles hier klopt.

Bereikbaarheid, zeer goed.

Je rijdt de garage in, zeer goed.

Ontvangst receptie, zeer goed.

Naar de kamer met snelle lift (14 hoog) zeer goed.

Fantastische kamer met geweldig uitzicht over de Waal en niet te vergeten een super wifi signaal (ook niet onbelangrijk)

Alles is schoon en netjes, de medewerkers vriendelijk en behulpzaam, wat wil je nog meer.

Eten in het restaurant, zeer goed, op de kaart staat zelfs een "geintje" naar het verleden, wilt U appelmoes met een kers?, ook dat is mogelijk.

Dit is volgens mij professionele humor.

Het is een top hotel'

Wie hier nog iets te klagen heeft moet zich volgens ons na laten kijken.

Geweldig hotel in mooie omgeving!

Ellis, 16-9-2017

Wij hadden een comfortkamer op de13e verdieping, geboekt met een herfstarrangement: 3x ontbijt en 2x diner--3 gangen. Bij inchecken door gastvrije receptioniste kregen we een extra dinerbon omdat we via ons van der Valk account geboekt hadden--prima service! Wij konden met een creditcard garantie ons verblijf bij vertrek betalen. Kamer met prachtig zicht op Nijmegen, goede badkamer met een toilet apart. Chocolade op bed als welkomstattentie, leuk!! Wij hebben via receptie ebike gehuurd en een fietstocht gemaakt over de dijk langs de Waal, heel mooie omgeving. Nijmegen zelf is ook een leuke stad om te bekijken en te winkelen. Ontbijtbuffet was prima in orde alle dagen met ook vers geperst sinaasappelsap :)Het enige minpuntje vonden wij als vegetarier dat de keuze bij het diner wat mager was en dat de bediening tot 2x de garnituur bij het hoofdgerecht vergat ( beetje rommelig ook)Maar verder een heel fijn verblijf gehad en komen zeker nog eens terug!!

Fijn hotel

Eus, 30-7-2017

Mooie, goed ingerichte kamer met prima sanitair. Lekker, groot bed. Veel licht door de vele ramen, maar met verduisterende gordijnen en goed werkende airco. Prachtig uitzicht. Centrum van Nijmegen makkelijk te bereiken per bus, auto, fiets, trein en te voet.

Ontbijt uitstekend. Veel keuzes. Alles lekker puur en vers. Bijhouden van buffetten en tafels is afhankelijk van ontbijtploeg: driemaal ontbijt leverde drie verschillende waarnemingen op (de beste een 9, de "minste" een 7).

Het blijft vreemd en ongastvrij overkomen om in een viersterrenhotel bij het inchecken het gehele verblijf vooraf te moeten betalen. Het overleggen van een creditkaart zou voldoende moeten zijn.

Geweldig nieuw hotel op leuke lokatie!

Brenda, 30-7-2017

Hoe hoger hoe mooier het uitzicht op de stad Nijmegen. Prima bedden, kamer was ingericht met oog op detail. Waterkoker aanwezig, fohn in de la gevonden en leeslampjes die je kan dimmen.

Mooi wandel gebied

Lida, 29-7-2017

Hotel lent mooi hotel goede bediening en mooie kamers

Geweldig!

Plonie Van de Kerkhof, 23-7-2017

Het hotel is nog maar 1 jaar oud dus alles is nieuw! Met een parkeergarage en een afgesloten fietsenstalling. Heel erg vriendelijk personeel. Restaurant is prima en een gezellige bar. Het is 10 minuten fietsen naar Nijmegen. Wij zijn er geweest tijdens de 4daagse week. Het hotel zat vol. Een dikke pluim voor het management en personeel voor de perfecte organisatie! Volgend jaar zijn we weer van de partij!
        Lotte van der Valk, Marketing en Communicatie, 27-7-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review en mooie woorden, erg leuk om te lezen! We zien u graag volgend jaar terug in ons hotel!

Met vriendelijke groet,

Lotte van der Valk

Marketing en Communicatie

Gewoon top

janvermeir, 10-7-2017

Wat een rust straalt dit hotel al bij binnenkomst uit;Aan de receptie word je vriendelijk en correct,maar rustig ontvangen en meteen voel je je welkom.De trap in de hal en de subtiele kleuren geven je meteen een thuisgevoel dat bij het betreden van de kamer alleen maar wordt versterkt.Alles is zeer netjes en uitzicht zalig,zeker bij zonsondergang.In het restaurant en bar terug zeer vriendelijk met een uitstekende bediening en de gerechten zijn schilderijtjes,ook al is het een arr. menu. Het ontbijt is wederom zoals het moet zijn.Het is er super om te fietsen of Nijmegen te bezoeken.Ik hoop dat ik niets ben vergeten te schijven want het hele team van Lent verdient een pluim en een 'dank je wel' voor 2 fijne dagen.Wij bezochten reeds 40 VDV hotels en jullie horen bij de Top! Graag tot ziens.
        Lotte van der Valk, Marketing en Communicatie, 27-7-2017

Geachte heer Vermeir,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien!

Met vriendelijke groet,

Lotte van der Valk

Marketing en Communicatie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent scoort een 9.16 uit 10 op basis van 221 reviews.