Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

Hotel Van der Valk Nijmegen - Lentsterstersterster

8.8Fantastisch

Nederland, Gelderland, Nijmegen

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Nijmegen - Lent voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

248 reviews over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

• 2019
    7Sofie23-12-2019

Goed hotel.

Mooi hotel, vriendelijk personeel . Goed ontbijt en lekkere koffie. Goed bed badkamer iets minder. Voor een paar nachtjes prima te doen. Misschien komen we nog eens terug.

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 27-12-2019

Beste Sofie, Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in ons hotel. Met gastvrije groet, Marije van der Valk

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Frank Vervoort12-10-2019

Dit hotel zou vijf sterren moeten krijgen !

Allervriendelijkste ontvangst bij de receptie. De gevraagde mooie kamer aan de kant van Nijmegen stond weer klaar. Behalve voor de mooie kamer kom je in dit hotel ook voor de gezellige bar, het prima eten en de geweldige service op alle gebieden !

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 17-10-2019

Beste Heer Vervoort,

Hartelijk dank voor deze mooie review. We verwelkomen u heel graag nogmaals in ons hotel,

Met gastvrije groet, Marije van der Valk

Alleen gereisd in oktober 2019

• 8O J Windhouwer14-08-2019

Onhandige gebreken op de kamer. Verder goed.

Via deal een lang weekend geboekt, en vanwege de mogelijkheid van wellness gekozen voor Lent. Helaas was de wellness kon de wellness bij lange na niet tippen aan die van Breukelen. De kamer was heel ruim en had een fijne ligging op de hoek. Bij het gebruik van de toiletspiegel viel het spotlicht vlak achter je hoofd, zodat je weinig zicht op de spiegel had (een constructiefout!). Ouderen willen na het douchen ook de benen afdrogen, maar nergens was er steun voor je andere been. Fijn dat het toilet in een andere ruimte was, maar als voetsteun mis je 'm dan wel. Het restaurant was, met de eenvoud zoals we van Van der Valk kennen, heel goed. Het personeel in het algemeen heel vriendelijk en attent.

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 19-08-2019

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest, onze excuses hiervoor. We zullen uw verbeterpunten intern bespreken, hartelijk dank voor het delen hiervan. We kijken er naar uit u desondanks toch nog een keer terug te zien in ons hotel! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Ida Sol en Frans Schoester25-07-2019

Fantastisch.

Tijdens de 4 -daagse waren we in dit Hotel Alle lof voor al het personeel. Els die elke morgen al vroeg bij het ontbijt was en vroeg naar de belevenissen van de 4-daagse. De schoonmakers die elke dag onze kamer zo schoon hielden. En Jordy en Isa die ons s'avonds weer persoonlijk verwelkomde. En natuurlijk ook de overige personeelsleden. Een geweldige sfeer en heerlijk buffet. Elke avond wéér anders. Onze complimenten.

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 19-08-2019

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw mooie review! We hopen u volgend jaar nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

Gereisd met partner in juli 2019

• 8M.R.16-07-2019

Ontzettend mooi hotel met een nog mooier uitzicht.

Mijn vriend en ik hadden voor de hoekkamer gekozen en dat is een goede keuze geweest. Hierbij heb je een prachtige panorama op Nijmegen en omgeving. We hadden tevens de mazzel op een hoge verdieping te slapen. De kamer was klein maar heel fijn: alle luxe binnen 30 m2. Dit geldt ook voor het hotel zelf: een luxe uitstraling en een heerlijk ontbijtbuffet. Als uitstapje kan je bijvoorbeeld naar Burgers' Zoo met daarnaast het Nederlands Openluchtmuseum.

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 23-07-2019

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Marije van der Valk

Gereisd met partner in maart 2017

• 8N05-07-2019

Ga voor een kamer op de bovenste verdieping, het is het waard. Mooie, schone kamer. Enige minpuntje, erg kleine badkuip.

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 13-07-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling. We ontvangen u heel graag nogmaals in ons hotel, Met gastvrije groet, Marije van der Valk.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10j.pasterkamp19-05-2019

fan-tas-tisch

een paar prachtige dagen gehad bij van der valk-lent . een top hotel van allure met een schitterend uitzicht op nijmegen vanaf 10 hoog. de hoekkamer waar wij inzaten was vrij groot met een prachtig bed in de midden .wij hebben de gordijnen niet eens dicht gehad tijdens het slapen ,zo mooi was het uitzicht. heel lekker gegeten bij van der valk-lent met vriendelijk personeel .de kamer was ook heel goed schoongemaakt.wij komen in ieder geval nog een keertje terug maar dan gaan we hoger zitten in de skay,

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 13-06-2019

Beste heer of mevrouw Pasterkamp, Hartelijk dank voor uw mooie review! We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

Gereisd met partner in mei 2019

• 10H.G. Brussee07-05-2019

wij hebben met 4 stellen van 3 - 5 mei bij jullie verbleven. Na de eerste nacht werd een van de reisgenoten niet lekker, binnen 1 minuut stond er iemand met een AED apparaat en heel snel was er een ambulance opgeroepen.wij werden als gezelschap geweldig opgevangen door het hele personeel.De heer Wouter hield ons voortdurend op de hoogte, zoals naar welk ziekenhuis hij gebracht werd. Ook na thuiskomst is de patiënt nog persoonlijk benaderd dor de heer Wouter. Zoveel meelevendheid en vriendelijkheid verdiend een grote pluim. Gedurende de rest van ons verblijf hebben wij allen genoten van de vriendelijkheid van uw personeel.

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 18-05-2019

Beste familie Brussee, Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review. We vinden het heel fijn om te lezen dat u weer thuis bent, we wensen u heel veel beterschap en we verwelkomen u graag nogmaals in ons hotel. Met gastvrije groet, Marije van der Valk

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Frank Vervoort04-05-2019

Dit is een tophotel

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. De gevraagde kamer was beschikbaar. Leuke bar, aanpalend aan restaurant. Het restaurant was helemaal top, met alle dieetwensen werd rekening gehouden en werd ook overleg gepleegd tussen bediening en keuken. Op alle fronten in dit hotel geweldige service verleend door gastvrij en vriendelijk personeel. Een topper dus !

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 07-05-2019

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals terug te zien in Hotel Nijmegen-Lent! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

Alleen gereisd in april 2019

• 10Kees happel25-04-2019

Geweldig!

Mooi nieuw hotel in het assortiment van touroperator, goed vermaakt. Goede verzorging

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 07-05-2019

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw mooie review! We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

Gereisd met partner in maart 2019

0 tips over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

1 vraag over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

• Sjaak, 02-08-2016

Openbaar vervoer.

Hoe is het gesteld met het openbaar vervoer naar de binnenstad van Nijmegen? Alvast bedankt voor de reacties.

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages