Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°18°
Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Nijmegen - Lent voor je op een rij gezet:

229 reviews over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent in het Nederlands

Te gek

Hetty
4-8-2018

Uitgebreid goed ontbijt.

Ligging zeer goed.

Fantastisch uitzicht.

Binnen 15 minuten lopen in hartje Nijmegen.

Uitstapje naar Duitsland.

Lekker in de Waal zwemmen. 10 minuten lopen.

Bedden te zacht.

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 18-8-2018

Geachte Hetty,

Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad bij ons. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten.

Ontzorgen met een glimlach

Hans Maarten Parigger
23-7-2018

Vierdaagse 2018. Maandag 16 juli gekomen, vier dagen gelopen, zaterdag 21 juli weer naar huis. Met drie vrienden ( incl mijzelf) op 1 kamer. Vanaf het begin ondergedompeld in de fantastische zorg van Marije en Thijs en hun geweldige team.

Team Alkmaarse kaasdragers was nadrukkelijk aanwezig, positief maar luidruchtig, maar wat werden we dan ook goed opgevangen. Heerlijk eten, gevarieerd, iedere dag een ander goed verzorgd thema. Prima, goed geventileerde kamer( ook voor drie grote mannen) , Maar bovenal wat een sprankelende mensen werken daar.

Allemaal lachende gedreven jonge mensen die of door aanleg of door opleiding geleerd hebben de klanten te ontzorgen. Snel en adequaat,maar vooral die blijvende glimlach. Ik ben in heel veel hotels in de wereld geweest,maar ik heb zelden zo het "thuis- gevoel "gehad. Van receptie tot bediening, van hard meewerkende directie tot de heerlijke massage, alles klopte. Dank, duizendmaal dank

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 28-7-2018

Beste Hans Maarten,

Wat een mooie complimenten, we vinden het heel fijn dat u zich zo thuis voelt bij ons. Daar doen we het voor.

We zijn heel blij met uw mooie review.

We hopen dat u volgend jaar met de Vierdaagse weer komt overnachten en misschien wel eerder :-)

Met vriendelijke groeten,

Marije van der Valk.

Tonnie
10-7-2018

We hadden een kamer zo hoog mogelijk gevraagd en die kregen we ook met fantastisch uitzicht !! Heerlijk een biertje drinken op het mooie terras en de nootjes kregen we er gratis bij. Ontbijt super!! Alles vers ook de jus oranje . Wij zijn al in veel valk hotels geweest maar deze behoort tot de top drie !!

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 28-7-2018

Beste Tonnie,

Wat een prachtige review! Hartelijk dank hiervoor. Wij vinden het fijn te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest.

Graag verwelkomen wij u nogmaals in hotel van der Valk Nijmegen Lent.

Met vriendelijke groeten,

Marije van der Valk.

Heerlijk fantastisch hotel

Groot
16-4-2018

Geweldig hotel mooie kamer met super uitzicht heerlijk bed ruime badkamer met bad

En een zeer uitgebreid ontbijt alles vers en gratis parkeren. En op loopafstand van centrum

En vriendelijk personeel kortom een aanrader

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals terug te zien in Hotel Nijmegen-Lent!

Marije van der Valk

We verbleven in een comfort kamer op de 13de etage.

Deze kamer was schoon, ruim en modern.

De bedden zijn erg goed, maar nog beter was het uitzicht!!!

Het is een absolute aanrader om een kamer te nemen op het zuiden aangezien je prachtig uitzicht hebt over Nijmegen.

De receptionistes waren erg vriendelijk, enthousiast en professioneel.

Het avonddiner was heerlijk. Ondanks een vol restaurant, ontvingen we het eten in een kort tijdsbestek. Verder was het ontbijtbuffet erg uitgebreid.

Het is een aanrader om het verblijf te combineren met fietsen naar Kleve.

Kortom, de service van het hotel voldeed zeker aan onze verwachtingen!

Marije van der Valk, Marketing en Communicatie, 29-5-2018
Beste Gast, bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Ook wij blijven genieten van het uitzicht :-) Graag tot een volgende keer, met gastvrije groet, Marije van der Valk

Prima van der Valk formule hotel, dus uitstekend verzorgd, kamer op de 13e verdieping met fantastisch uitzicht.

Mooie omgeving met vele bezienswaardigheden, b.v. Het valkhof museum, de oude binnenstad van Nijmegen het Afrika museum in Berg en Dal.

Klein minpuntje kamer is een beetje saai alleen een fladscrene aan de muur, een extra schilderij of poster zal zeker niet misstaan, 2 zit stoelen maar geen tafeltje mooie badkamer met ligbad en aparte regendouche, toilet in aparte ruimte dus niet in de badkamer.

Heetwaterkoker met koffie en thee aanwezig ook een kluisje.

Hebben een fijn verblijf gehad.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review! We zullen uw verbeterpunten zeker bespreken, fijn dat u deze met ons heeft gedeeld. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in Hotel Nijmegen-Lent!

Marije van der Valk

Fantastisch en zeker weer!

Dirkje de Vries
3-3-2018

Fantastische kamer met een geweldig uitzicht.

Vriendelijk personeel.

Uitstekend ontbijt.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Graag tot ziens in ons hotel!

Adilson Lopes Francisco
28-2-2018

Heel goed vriendelijk personeel.

een geweldig hotel

Frank Vervoort
13-1-2018

Weer terug in dit geweldige hotel. Hele mooie kamer, leuke bar die ook in het begin van de middag al open was en prima restaurant.

Service op alle gebieden geweldig.

Geweldig

Gast
29-12-2017

Wij hadden een kerstarrangement geboekt met een overnachting, we kregen een prachtige kamer op de 11e verdieping,met een geweldig uitzicht over de Waal en Nijmegen, kerstdiner was echt top, de bediening was ook zeer vriendelijk en gastvrij, en het ontbijt de volgende ochtend was ook geweldig, ik kan alleen maar zeggen kan geen minpuntje bedenken alleen maar vol lof, dit is zeker voor herhaling vatbaar. Nogmaals bedankt voor de fijne kerst

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent scoort een 9.16 uit 10 op basis van 229 reviews.