Hotel Sleep In-Credible

Kleine hotelsWeer vandaag15°6°
Hotel Sleep In-Credible
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sleep In-Credible voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Sleep In-Credible in het Nederlands

Met vrienden

Zéker voor herhaling vatbaar!!

Carla
27-4-2018

Vlakbij de Waalbrug; bij de ondergrondse parkeergarage; het centrum; en

genoeg leuke restaurantjes!!

Het hotel is een topper! Wel aan een drukke straat maar goed geslapen op heerlijke bedden in eenvoudige, schone en leuk ingerichte slaapkamer. Het ontbijt was in één woord: super!!! En....heerlijke verse jus en dito koffie!!!👍

Geweldig!

Lisenka
23-10-2017

Wat een heerlijkheid! De uitstraling, het personeel, sfeer, gewoon alles was top!

zo veel gezelligheid; heerlijk genoten!

Lekkere ontspannen formule

Frank
28-7-2017

Weinig op aan te merken je kunt lekker jezelf zijn en de bediening is top....

Gewoon top doorgaan zo!!!!

hartverwarmende gastvrijheid geweldige sfeer

karin heuvelman
21-5-2016

in dit hotel voel je je echt welkom. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.. De ligging is perfect,het eten verrukkelijk en de hele aankleding ademt een ongedwongen fijne sfeer. prima bedden en uitstekend wifi.

Perfect

erikvollenbroek
17-1-2016

Mooie locatie, gehele concept van sleep, eat en drink. Perfect voor prijs en kwaliteit. Goede bedden!

We hebben genoten. Voor herhaling vatbaar (gaan wij zeker doen!)

Perfect!

Tim
10-1-2016

Erg gezellig hotel, met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima lunch en leuke schone kamers. Ligging ook goed. Alles was top, helemaal niets op aan te merken!

Erg gezellig, modern en hip hotel

Karin Roubos
6-11-2015

Wij slapen sinds vorig jaar als we naar Nijmegen gaan in dit Hotel. Het is gewoon erg goed! Aardig personeel, vriendelijke ontvangst met welkomstdrankjes van de zaak. Goede bedden, leuke eenvoudige kamer tegen een vriendelijke prijs. Wie hier commentaar op heeft spoort niet. Ontbijt fantastisch! Zeer goede kwaliteit- prijsverhouding! Volgend jaar gaan we weer. Mijn advies als je naar Nijmegen gaat en wil slapen. Boeken!!

wat een tophotel midden in de stad

manon
15-9-2015

supervriendelijke bediening, hele mooie en schone kamers, goede lunch en perfect ontbijt, wat wil je nog meer als je een dagje nijmegen doet?

We hebben hier 1 nacht geslapen, het ligt ideaal t.o.v. de waalkade en het centrum. De menukaart is gevarieerd, niet standaard en alles wat we hebben gegeten was heerlijk! Het personeel is erg behulpzaam en zeer vriendelijk.

De kamer was prima, badkamer erg klein maar dat is geen probleem, alles werkt en je kleed je alleen snel om omdat er zoveel te doen is!

Alsof je in een warm bad stapt

herman
21-2-2014

Doodmoe waren we op zoek naar een hotel met een redelijke prijs: gelukkig vonden we 'sleap-eat-drink' via onze tom-tom, nog onder de oude naam maar het bleek helemaal nieuw te zijn.

Meteen bij het binnenstappen voelde het al aan als een warm bad ipv een kil hotel!

Goeie kamer met uitzicht op de Waal en nieuwe bedden.

Wifi, doucheschuim, tv, boeken, lekker eten, super ontbijt, bere-gezellige staf, kortom: wat wil je nog meer?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sleep In-Credible in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sleep In-Credible zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.