Hotel Sleep In-Credible

Hotel Sleep In-Crediblesterster

9.2Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Nijmegen

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Sleep In-Credible voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Sleep In-Credible

• 10Anja Hartman13-03-2019

Een pareltje in Nijmegen!

Hip en happening. Wat een leuk hotel. Warm ontvangst en super leuk interieur. Kamers heel persoonlijk ingericht met planten en boeken. Heerlijk bed, prima moderne, schone badkamer. Hele relaxte sfeer en hartelijke benadering. Waar wordt je 's morgens gevraagd of je lekker hebt geslapen, nou hier dus! Wij waren er vrijdag t/m zaterdag nacht en iedere avond was het een gezellige drukte. Maar de bediening was snel, accuraat en vooral heel vriendelijk. Heb ik het nog niet gehad over de ligging, aan de overkant van de straat begint het centrum. Rechts van het hotel, weer aan de overkant, is een parkeergarage. Speciaal parkeer arrangement via het hotel. Vlakbij mooi park en wandelroutes. Ik kom zeker terug!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    8Carla27-04-2018

Zéker voor herhaling vatbaar!!

Vlakbij de Waalbrug; bij de ondergrondse parkeergarage; het centrum; en genoeg leuke restaurantjes!! Het hotel is een topper! Wel aan een drukke straat maar goed geslapen op heerlijke bedden in eenvoudige, schone en leuk ingerichte slaapkamer. Het ontbijt was in één woord: super!!! En....heerlijke verse jus en dito koffie!!!👍

Gereisd met vrienden in april 2018

• 2017
    10Lisenka23-10-2017

Geweldig!

Wat een heerlijkheid! De uitstraling, het personeel, sfeer, gewoon alles was top! zo veel gezelligheid; heerlijk genoten!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Frank28-07-2017

Lekkere ontspannen formule

Weinig op aan te merken je kunt lekker jezelf zijn en de bediening is top.... Gewoon top doorgaan zo!!!!

Alleen gereisd in juli 2017

• Oude reviews

10karin heuvelman21-05-2016

hartverwarmende gastvrijheid geweldige sfeer

in dit hotel voel je je echt welkom. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.. De ligging is perfect,het eten verrukkelijk en de hele aankleding ademt een ongedwongen fijne sfeer. prima bedden en uitstekend wifi.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10erikvollenbroek17-01-2016

Perfect

Mooie locatie, gehele concept van sleep, eat en drink. Perfect voor prijs en kwaliteit. Goede bedden! We hebben genoten. Voor herhaling vatbaar (gaan wij zeker doen!)

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Tim10-01-2016

Perfect!

Erg gezellig hotel, met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima lunch en leuke schone kamers. Ligging ook goed. Alles was top, helemaal niets op aan te merken!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 10Karin Roubos06-11-2015

Erg gezellig, modern en hip hotel

Wij slapen sinds vorig jaar als we naar Nijmegen gaan in dit Hotel. Het is gewoon erg goed! Aardig personeel, vriendelijke ontvangst met welkomstdrankjes van de zaak. Goede bedden, leuke eenvoudige kamer tegen een vriendelijke prijs. Wie hier commentaar op heeft spoort niet. Ontbijt fantastisch! Zeer goede kwaliteit- prijsverhouding! Volgend jaar gaan we weer. Mijn advies als je naar Nijmegen gaat en wil slapen. Boeken!!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10manon15-09-2015

wat een tophotel midden in de stad

supervriendelijke bediening, hele mooie en schone kamers, goede lunch en perfect ontbijt, wat wil je nog meer als je een dagje nijmegen doet?

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9petra07-07-2014

Top locatie, lekker eten en vriendelijk personeel

We hebben hier 1 nacht geslapen, het ligt ideaal t.o.v. de waalkade en het centrum. De menukaart is gevarieerd, niet standaard en alles wat we hebben gegeten was heerlijk! Het personeel is erg behulpzaam en zeer vriendelijk.

De kamer was prima, badkamer erg klein maar dat is geen probleem, alles werkt en je kleed je alleen snel om omdat er zoveel te doen is!

Gereisd met vrienden in juli 2014

1 tip over Hotel Sleep In-Credible

• jacqueline70210, 21-02-2014

Het hotel ligt dicht bij het centrum , op maandagmorgen is er markt voor de deur. Je wandelt zo de mooie oude binnenstad binnen. En wil je even lekker uitwaaien kun je ook een lekkere wandeling langs de Waal maken. Tegenover de deur is een parkeergarage, van 18.00 tot 8.00 betaal je 0,50 per uur.

0 vragen over Hotel Sleep In-Credible

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte