Hotel Sanadome Nijmegen

Hotel Sanadome Nijmegen

We hebben een aantal aanbieders voor Sanadome Nijmegen voor je op een rij gezet:

332 reviews over Hotel Sanadome Nijmegen in het Nederlands

Samadome is een groot zwembad , ipv een spa.

Fam. Smith, 15-4-2018

We dachten een luxe wellness aan te treffen. Entree beloofde veel. Eerst wat gegeten en dat viel al meteen tegen. Smakeloos en veel te zout en zag er niet vers uit. Er wat van gezegd, kregen wat anders, maar nog niet echt smakelijk. Daarna het bad in met hoge verwachtingen, omdat we dachten een kuuroord aan te teffen, maar het leek eerder op en zwembad met veel toeters en bellen. Zeer slechte prijs- kwaliteitverhouding en het bad etc. heeft nodig een opknapbeurs nodig. Jongeren waren aan het telefoneren in het bad en zeer hard aan het praten. Zeer ongepast en er werd niets van gezegd. Parkeren kwam er nog eens bij, dagkaart voor 7,50. Ze zien ons, indien er niks verandert, in ieder geval niet weer terug. Erg jammer. Tip: geef er meer een therme allure aan en verbeter de kwaliteit van het eten. Er kan best wat moois van worden gemaakt. Succes.

Dit was helaas mijn eerste en laatste keer.

Lynn, 15-4-2018

Ik wilde een lekker dagje relaxen en dit wellness complex leek mij een goede optie. Lekker dichtbij en zag er van buiten en op de foto's luxe uit. Bij binnenkomst leek het mij nog steeds veel belovend. Echter, toen ik mij had omgekleed en aankwam bij de baden zag het eruit als een tropisch zwembad... redelijk verouderd en weinig luxe. Had er echt meer van verwacht voor dat geld... jammer.

Heel erg fijn gehad!

M. van Oers, 13-4-2018

Het hotel was knus, gezellig en je voelde jezelf heel welkom!

Eten was ook erg lekker, natuurlijk niet heel goedkoop maar dat kun je ook niet verwachten en het was goed van kwaliteit. Ruime kamers met lekker ontbijt. We hadden een kleine op/aanmerking en deze na ons verblijf als feedback gemaild, Jeroen van sanadome heeft dit heel goed opgepakt en een fijne email terug verzonden.

Nooit meer

Jonneke, 29-3-2018

Prijs van de thermen is niet in verhouding met de kwaliteit. Je krijgt weinig voor heel veel geld. In principe is een zwembad hetzelfde maar dan veel goedkoper. Het was er naar mijn idee wel schoon.
Sanadome Hotel & Spa, Guest Relations, 4-4-2018

Beste Jonneke,

Vervelend dat u uw verblijf op deze manier ervaren heeft. We komen graag met u in contact hierover. Kunt u daarom uw ervaring en contactgegevens mailen naar service@sanadome.nl? We zien uw mail graag tegemoet.

Heerlijk verblijf

G. van Someren, 10-3-2018

Meerdere keren een hotelovernachting gehad bij Sanadome. Ik vind het daar heerlijk, lekker luxe. Het voordeel vind ik persoonlijk dat badkleding verplicht is, dit is voor mij reden om daar naartoe te gaan.

De baden zijn lekker, wel vaak druk in de bubbelbaden. De hotelkamers zijn prettig en het is fijn om zo in je badjas rechtstreeks naar de baden te kunnen.

Team Sandadome, Guest Relations, 12-3-2018

Beste meneer/mevrouw van Someren,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat uw verblijf zo naar wens geweest is. We zien u graag nog eens terug bij Sanadome.

Mooi hotel, vriendelijk personeel

Anoniem, 19-2-2018

Mooi hotel en lekker ontbijt. Het personeel was super vriendelijk, zowel bij de receptie als in de restaurants en bij de wellness. Het was een heerlijk ontspannen weekend.
Team Sanadome, Guest Relations, 12-3-2018

Bedankt voor uw beoordeling. We verwelkomen u graag nog eens bij Sanadome.

Nooit meer

anoniem, 3-2-2018

Het is duur, je krijgt geen waar voor je geld. De rekening was onduidelijk en niet begrijpelijk.
Team Sanadome, Guest Relations, 5-2-2018

Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend dat u uw verblijf op deze manier ervaren heeft. Graag willen we hier met u over praten via service@sanadome.nl.

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Lekker relaxen, echt genieten!

J. N., 28-1-2018

Fijne locatie, veel mogelijkheden om te ontspannen.

Ideaal met een overnachting erbij, hoef je niet meer naar huis te rijden.

Prima ontbijt en restaurant Marina is ook goed.

Vriendelijk personeel overal.

Team Sanadome, Guest Relations, 5-2-2018

Bedankt voor uw beoordeling!

Zoals altijd heel prettig

Marcel, 27-1-2018

Sanadome is een heel prettig wellness hotel. Het fijne zijn de warme zwembaden, bubbelbaden en de sfeer. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, zowel receptie, restaurants als zwembad. Er zijn niet heel veel sauna's (2 ), wel veel wellness mogelijkheden, zwembaden, whirlpools, dode-zee bad en baden. Alles heerlijk warm en schoon. Overnachten ook heel prettig, goede kamer en heerlijk ontbijtbuffet.

Beste Marcel,

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Graag verwelkomen we u opnieuw in Sanadome.

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Fantastisch, het is echt genieten!

Michel, 26-1-2018

Mijn vrouw en ik zijn hier twee dagen geweest. Het was heerlijk. Wij komen hier al zeker 18 jaar! Het is echt lekker relaxen en even bijkomen van alle drukte. We hebben ook behandelingen gehad en ook dat is gewoon perfect. Het eten is ook prima. Het is schoon en goed onderhouden (natuurlijk zijn er altijd wel verbeterpunten, maar dat is normaal). De kamers zijn ook heel goed, goede bedden en nette badkamer. Het is 's nachts alleen wel warm op de kamer (er is een airco, maar toch). Het is iedere keer gewoon weer genieten!

Beste Dibbes,

Bedankt voor uw beoordeling! We zien u graag terug in Sanadome.

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanadome Nijmegen in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanadome Nijmegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sanadome Nijmegen scoort een 7.97 uit 10 op basis van 332 reviews.