Hotel Sanadome Nijmegen

Hotel Sanadome Nijmegensterstersterster

7.1Goed

Nederland, Gelderland, Nijmegen

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Sanadome Nijmegen voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

369 reviews over Hotel Sanadome Nijmegen

• 5Mar13-01-2020

Te prijzig en hygiëne laat te wensen over

Wij hadden ‘t winterarrangement geboekt, incl 3 dagen toegang tot de thermen. De deluxe kamer was schoon maar we misten koffie/thee faciliteiten op de kamer. Minibar goed gevuld maar de prijzen te hoog. Niks genomen. Gemiste kans. Douche in badkuip, het water werd of gloeiend heet of steenkoud. Ontbijtzaal te klein, mensen moesten wachten tot een tafel vrij kwam. Zaterdag was het super druk in de wellness en alle bedjes waren ‘bezet’. Handdoekjes lagen op de stoelen maar zat amper iemand. 2 sauna’s maar de mintkamer is te klein voor het aantal bezoekers. In de bubbelbaden zat je als haringen in een ton. Lunchen deden we in restaurant Marina. Veel te duur, prijs-kwaliteitverhouding klopt niet! Hygiëne laat te wensen over (vieze tafels) en personeel kon de drukte duidelijk niet aan!! Hebben 3 kwartier!! op een tosti en een uitsmijter moeten wachten. Raar dat hotelgasten moeten betalen voor parkeren! Jammer..

Gereisd met partner in januari 2020

• 4Mara05-01-2020

Groot debacle

Prijs - kwaliteit is echt bizar. De baden zijn verouderd en bij bezoek overvol. Alle ligstoelen zij bezet door gasten middels handdoeken. Wij hebben niet kunnen liggen. Het personeel boven is erg onvriendelijk en de salade is betreft prijs een tegenvaller. Ik ben kok en weet dat dit slecht een 4e van de prijs waard is. We hadden een aantal vragen over zonnebank en massage maar deze werden kortaf afgedaan. De kamers waren schoon maar erg eenvoudig.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    6Mon24-12-2019

Niet meer wat het geweest is

Het is niet meer wat het geweest is helaas. Nu zijn wij hier geweest met de drukke maand, maar we wilden zeker weten dat de verbouwing klaar was. Net als afgelopen bezoeken vonden wij het veel te druk en veel te lawaaierig. In de whirlpool zat je regelmatig als haringen in de ton. Jammer wel.

Gereisd met partner in december 2019

• 10JeeDee15-11-2019

Heerlijk hotel met top faciliteiten

Heerlijk hotel met top faciliteiten, ik ben zakelijke reiziger, vaak zijn hotels met hun spa of zwem faciliteiten gesloten voor mij maar gelukkig hier niet, lekker laat open! buiten zwemmen in warm water na harde dag werken is heerlijk ontspannend.

Eten in de diverse restaurants goed verzorgd, ook een meeting room gebruikt, super geregeld

helaas geen tijd gehad voor de fitness eten en zwemmen hadden hogere prioriteit!! :)

Kamers zijn ruim, zeker aan de achterkant lekker rustig, geen verkeerslawaai alleen vogeltjes

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 6D. de Mooy01-10-2019

Sanadome is kletsoord voor vriendinnen, jammer!

Wij zijn afgelopen weekend naar de Sanadome geweest met een overnachting erbij in een superieur kamer. De kamer was prima, ruim, schoon, rustig en prachtige badkamer. Over andere zaken waren wij minder tevreden. Wij zijn hier voorheen vaker geweest en het is niet meer wat het was qua rust en ruimte. Alle bedjes bij de baden zijn gereserveerd met handdoeken en slippers terwijl er niemand op ligt. Iedereen praat, in de baden, maar vooral ook in de sauna. De sauna is veel te klein geworden voor de hoeveelheid gasten. Er zou minimaal een sauna bij moeten komen en door het personeel gewezen moeten worden op de stilte regels, die veel mensen zichtbaar irriteert. Je komt hier immers voor je rust! Er hangen wel bordjes maar niemand trekt zich hier wat van aan. Vooral de dames die even een middagje komen rusten...(oftewel kletsen). Personeel doet wel hun best en eten is goed, alleen wat prijzig soms.

Gereisd met partner in september 2019

• 43 dames09-09-2019

Zo jammer

Wat n tegenvaller. Veel kleiner dan op de site doet vermoeden. Waren ze ook nog asn t verbouwen. De helft was daardoor niet open. Hadden ze wel even op de site mogen zetten. En niet pas zeggen als je binnen bent🤷🏼‍♀️. Kwaliteit en prijsverhouding is best slecht. Behoorlijk aan de prijzige kant! En niks speciaals voor te eten. Zo jammer!!!

Team Sanadome, Guest Relations, 20-09-2019

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat jullie verblijf in Sanadome niet geheel naar wens geweest is, graag willen we hier met u over praten. Zou u uw gegevens en klacht willen sturen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, team Sanadome

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Miranda22-08-2019

Niet meer wat het is geweest

We komen hier regelmatig. Nu voor de 3e keer ook een last minute overnachting. Maar het verdient echt wel een opknapper. De baden zijn stukken verf af, erg felle lampen in de baden, ontbijt is niet meer zo uitgebreid, hotelkamer is niet meer op en top. Oud en vies tapijt, badkamer oud. Erg warm op de kamer. Tapijt op de trappen naar de hotelkamers hangt er los aan . Kortom het verdient zeker om opgeknapt te worden. En nog een punt...we hadden een last minute voor 60 euro maar je mag dan wel € 8.95 betalen voor de badjas. Dat zit er dan niet bij. Dus zo komt sanadome ook weer aan de centjes. Komt niet goed over. Zeker geen reclame. We hopen dat het in de toekomst beter wordt.

Team Sanadome, Guest Relations, 20-09-2019

Beste Miranda, Bedankt voor uw beoordeling! Mocht u hier nog inhoudelijk over willen praten met ons dan kan dat via [email protected]! We helpen u dan graag verder. Met vriendelijke groet, team Sanadome

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Hailey08-08-2019

Helemaal uitgerust!

Na het lopen van de vierdaagse waren mijn man en ik echt toe aan ontspanning en besloten we naar het Sanadome te gaan. Ondanks de vakantie was het rustig en hierdoor hebben we zowel binnen als buiten kunnen genieten van de baden maar ook van een heerlijke lunch op het terras. De carpaccio is echt een aanrader!

We hadden meerdere reviews gelezen over de verbouwing maar hier hebben wij geen last van gehad. Er waren nauwelijks tot geen werkzaamheden. Ze zijn bijna klaar en het ziet er nu al prachtig uit!

Het personeel is erg meedenkend. Ik gaf aan dat ik nog last had van een pijnlijke blaar en na even bellen kon ik meteen terecht om deze nog te laten behandelen.

We hebben 3 heerlijke dagen gehad en hebben ons meteen aangemeld voor het vierdaagse arrangement voor volgend jaar!

Team Sanadome, Guest Relations, 20-09-2019

Beste Hailey, Bedankt voor het delen van uw mooie beoordeling. Wij waarderen dit enorm. Tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, team Sanadome

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Bianca19-07-2019

Aanrader!

Mooi hotel met prachtige kamers. Ruime kamer met prima bedden. Personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8M.V17-07-2019

Heerlijk verblijf en voor herhaling vatbaar!

Samen met mijn 18 jarige dochter na het positief afronden van haar leerjaar een nachtje na Sanadome geweest. Geboekt via een lastminute, voor maar 65 euro per persoon 2 dagen toegang tot de termen en een hotelovernachting incl. ontbijt. Ondanks de aanbieding hadden we een prachtige hotelkamer ter beschikking met balkon met uitzicht op de bossen. Gingen er wat septisch naar toe, na negatieve reviews hier gelezen te hebben. Waren er van vrijdag op zaterdag, toen geen last gehad van renovatie werkzaamheden. Maar zou hier momenteel door de weeks zeker niet heen gaan. Je komt voor je rust en ontspanning en helaas gaat dit niet als bouwvakkers in de zelfde ruimte hun werkzaamheden uitvoeren. Sanadome had veel beter een maand dicht kunnen gaan en dan renoveren. Was het veel sneller afgerond en tevreden gasten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

26 tips over Hotel Sanadome Nijmegen

• V.Helmus, 12-06-2014

Polsbandje kwijt? Ga meteen naar receptie om te blokkeren.

• Mir, 20-04-2014

Badjas & slippers zelf meenemen. Om 9.00 uur naar de baden gaan, dan is het nog lekker rustig. En kan je lekker ontspannen.

• Tompoesje, 16-11-2013

Meld je aan bij scandichotels.com als frequent guest. Je spaart punten voor gratis verblijf en je krijgt vaal 20% korting op food.

4 vragen over Hotel Sanadome Nijmegen

• Ted, 21-12-2015

Matras

Wat is het merk van die heerlijke matrassen in de Sanadome hotelkamers? Ik dacht iets van Simsoniitt? Bij voorbaat hartelijk dank voor de informatie.

• ajaxsterretje, 30-03-2015

een nachtje of weekendje sanadome

ik wou vragen als we een nachtje of een weekendje naar sanadome hotel willen en dan met ontbijt en diner in het hotel wat dat kost

Jessica, 22-04-2015

Ik was 59,- pp kwijt aan overnachting op een deluxe kamer incl. (zeer uitgebreid) ontbijt. Dit was dan wel inclusief twee dagen toegang tot de thermen!

• Fenny, 11-05-2014

Verschil tussen beoordelingen

Hallo,

Mijn vriend en ik overwegen om een weekendje weg naar Sanandome te doen. Maar nu staan er hier op Zoover twee beoordelingen van Sanadome, een met een cijfer van 6,3 en de andere met een cijfer van 8,0. Dit is natuurlijk nogal een verschil, ik vraag mij dan ook af hoe dit zit? Alvast bedankt ;)

Rita van der Maas, 11-05-2014

Wat zijn de redenen van de verschillen. Een moeilijke eter klaagt eerder over het eten dan iemand die alles lust. En de een let meer op prijzen dan de ander. Ikzelf zou het wel aanraden aan mensen, maar ook zeggen dat ze zoover moeten checken voor tips.

Elsa , 04-08-2014

Het is een super duur hotel en zeer overgewaardeerd. Er is weinig in de buurt, dus heb je al snel een auto nodig om ergens te komen. De massages en het wellness centrum ontraad ik iedereen ten zeerste, het is kwalitatief onder de maat. Het is het geld niet waard, tenzij je de hele dag in het water wilt liggen met uiterst trage bediening. Ik ben er net geweest en vind het waardeloos. Ook het diner is veel te duur voor hetgeen er geserveerd wordt. Handdoeken zijn inbegrepen, evenals een badjas. Als je iedere dag een schone badjas wilt hebben, krijg je een strenge toespraak van de dame die deze verhuurt. Het is namelijk de bedoeling dat je de badjassen laat drogen op je balkon en het de volgende dag weer gebruikt. Als je een massage van 50 minuten neemt sta je binnen 40 minuten weer buiten, wel tegen de volle prijs natuurlijk. Op de gang hoor je de werksters roddelen over de gasten en de staat van de kamers zoals door de gasten is achtergelaten, heel onbeschoft dus. Als de kamers om 16 uur zijn opgemaakt, mag je van geluk spreken. Ik raad dit hotel ook zeker af. Zelf ga ik er nooit meer naar toe. Wat een slechte service voor veel geld! Het personeel roddelt over de nieuwe directie en dat het hun tijd wel zal duren. Personeel is uiterst traag, en dat voor zo veel geld, niet doen dus!

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages