Hotel Sanadome Nijmegen

Hotel Sanadome Nijmegen
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sanadome Nijmegen voor je op een rij gezet:

336 reviews over Hotel Sanadome Nijmegen in het Nederlands

Goed verblijf, maar kan beter

josie
17-9-2018

Fijne grote kamer met balkon. Misten koffie/thee faciliteiten zijn en een airco. Geen ontvangst van RTL, SBS zenders( waarom staan die we wel in de keuzelijs vermeldt?) Eten en drinken duur en weinig keuze op loungekaart.Vriendelijk personeel, jammer dat onze kamerpasjes ineens de 2 dag niet meer werkten. Waarschijnlijk dat meeste gasten maar 1 nacht verblijven en dan vrij automatisch pasjes voor 1 dag/nacht worden afgegeven. Vervelend als je net in badkleding voor de deur staat en nog wat van de kamer nodig hebt. Pasjes heb je ook nodig om met lift naar een andere verdieping te gaan, anders kun je alleen naar begane grond/receptie, of met de trap. Idee is dat men zo ongewenste gasten weert, die nemen niet de trap? Weinig loopruimte bij ontbijtruimte/restaurant. Ook het ENE draaihek bij de termen vonden wij niet prettig krijg je een rij aan de ene kant van mensen die eruit willen en aan de andere kant de mensen die erin willen!

Team Sanadome, Guest Relations, 24-9-2018

Bedankt voor jullie beoordeling Josie ! Tot de volgende keer in Sanadome.

Groetjes team Sanadome

Echt even samen weg!

Alien
13-8-2018

Bij aankomst kwamen we erachter dat we een "jubileum incheck" hadden bij sanadome. Dit werd gevierd met gratis koffie met gebak. Echt een verrassing.

2 heerlijke dagen gehad. Marina restaurant heerlijk ,naar ons idee uitgebreider menu, gegeten.

Kingsize bed was weer super. Daarna een heel fijn en lekker ontbijt.

Goed dat de jaren 80 look gaat verdwijnen. Wat zal het mooi staan dat nieuwe plafond. Wij komen dat zeker bewonderen. Tot de volgende keer.

1 kleine opmerking: best veel kinderen. Geen last van gehad overigens.

Team Sanadome, Guest Relations, 27-8-2018

Bedankt voor jullie mooie beoordeling! Tot de volgende keer in Sanadome.

Groetjes team Sanadome

D
24-6-2018

Wij komen hier elk jaar weer en het bevalt elke keer super! Het ontbijt is geweldig en het zwembad en bubbelbaden zijn heerlijk! De thermen zijn wel iets verouderd, mag wel een likje verf gebruiken.. Personeel is erg vriendelijk!

Marianne van Lierop, Guest Relations, 2-7-2018
Bedankt voor jullie beoordeling! Tot ziens in Sanadome.

Neckermann Reizen

Mooi gelegen hotel, tussen de bomen, en goed bereikbaar. De kamers hebben een leuk balkonnetje met uitzicht. Heerlijk ontbijt en mooi buitenbad en -terras. Wat tegenviel: heel veel "gewenste intimiteiten" in het zwembad, op een echt asociale manier. Volgens de huisregels niet toegestaan, maar het wordt gedoogd. Directie wil geen bordjes ophangen, begrepen we van een medewerker. Ook veel mensen met mobieltjes/bellen in het zwembad, dat hoort niet, op deze manier verdwijnt het "kuuroord" karakter en wordt het een gewoon zwembad. Veel ligbedden permanent bezet met handdoeken. Kamer was OK, maar niet bijzonder en enkele zaken functioneerden niet goed. Wij hebben een leuk weekend gehad, maar Sanadome zou aan genoemde punten iets moeten doen, op deze manier stoot je ook mensen af.

Team Sanadome, Guest Relations, 1-5-2018

Beste Menno,

Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We gaan uw opmerkingen intern bespreken.

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Samadome is een groot zwembad , ipv een spa.

Fam. Smith
15-4-2018

We dachten een luxe wellness aan te treffen. Entree beloofde veel. Eerst wat gegeten en dat viel al meteen tegen. Smakeloos en veel te zout en zag er niet vers uit. Er wat van gezegd, kregen wat anders, maar nog niet echt smakelijk. Daarna het bad in met hoge verwachtingen, omdat we dachten een kuuroord aan te teffen, maar het leek eerder op en zwembad met veel toeters en bellen. Zeer slechte prijs- kwaliteitverhouding en het bad etc. heeft nodig een opknapbeurs nodig. Jongeren waren aan het telefoneren in het bad en zeer hard aan het praten. Zeer ongepast en er werd niets van gezegd. Parkeren kwam er nog eens bij, dagkaart voor 7,50. Ze zien ons, indien er niks verandert, in ieder geval niet weer terug. Erg jammer. Tip: geef er meer een therme allure aan en verbeter de kwaliteit van het eten. Er kan best wat moois van worden gemaakt. Succes.

Team Sanadome, Guest Relations, 21-4-2018

Vervelend dat u uw verblijf in Sanadome op deze manier ervaren heeft. We willen hier graag met u over praten. Kunt u daarom uw ervaring en contactgegevens mailen naar service@sanadome.nl? We zien uw mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Ik wilde een lekker dagje relaxen en dit wellness complex leek mij een goede optie. Lekker dichtbij en zag er van buiten en op de foto's luxe uit. Bij binnenkomst leek het mij nog steeds veel belovend. Echter, toen ik mij had omgekleed en aankwam bij de baden zag het eruit als een tropisch zwembad... redelijk verouderd en weinig luxe. Had er echt meer van verwacht voor dat geld... jammer.

Beste Lynn,

Vervelend dat u uw verblijf op deze manier ervaren heeft. We komen graag met u in contact hierover. Kunt u daarom uw ervaring en contactgegevens mailen naar service@sanadome.nl? We zien uw mail graag tegemoet.

Heel erg fijn gehad!

M. van Oers
13-4-2018

Het hotel was knus, gezellig en je voelde jezelf heel welkom!

Eten was ook erg lekker, natuurlijk niet heel goedkoop maar dat kun je ook niet verwachten en het was goed van kwaliteit. Ruime kamers met lekker ontbijt. We hadden een kleine op/aanmerking en deze na ons verblijf als feedback gemaild, Jeroen van sanadome heeft dit heel goed opgepakt en een fijne email terug verzonden.

Beste M. vd Heuvel,

Bedankt voor uw mooie beoordeling. We verwelkomen u graag terug in Sanadome.

Tot ziens. Met vriendelijke groet,

Team Sanadome

Nooit meer

Jonneke
29-3-2018

Prijs van de thermen is niet in verhouding met de kwaliteit. Je krijgt weinig voor heel veel geld. In principe is een zwembad hetzelfde maar dan veel goedkoper. Het was er naar mijn idee wel schoon.

Sanadome Hotel & Spa, Guest Relations, 4-4-2018

Beste Jonneke,

Heerlijk verblijf

G. van Someren
10-3-2018

Meerdere keren een hotelovernachting gehad bij Sanadome. Ik vind het daar heerlijk, lekker luxe. Het voordeel vind ik persoonlijk dat badkleding verplicht is, dit is voor mij reden om daar naartoe te gaan.

De baden zijn lekker, wel vaak druk in de bubbelbaden. De hotelkamers zijn prettig en het is fijn om zo in je badjas rechtstreeks naar de baden te kunnen.

Team Sandadome, Guest Relations, 12-3-2018

Beste meneer/mevrouw van Someren,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat uw verblijf zo naar wens geweest is. We zien u graag nog eens terug bij Sanadome.

Mooi hotel, vriendelijk personeel

Anoniem
19-2-2018

Mooi hotel en lekker ontbijt. Het personeel was super vriendelijk, zowel bij de receptie als in de restaurants en bij de wellness. Het was een heerlijk ontspannen weekend.

Team Sanadome, Guest Relations, 12-3-2018

Bedankt voor uw beoordeling. We verwelkomen u graag nog eens bij Sanadome.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanadome Nijmegen in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanadome Nijmegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.