Weer vandaag-1°-7°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sanadome Nijmegen voor je op een rij gezet:

341 reviews over Hotel Sanadome Nijmegen in het Nederlands

Prima, maar geen kuuroord meer.

Lianne,
1-1-2019

Gaan al meerdere jaren naar het sanadome maar het is een stuk rumoeriger geworden. Groepen luidruchtige jongeren, gebruik mobiele telefoons. Het relaxte gevoel neemt hierdoor wel af. Het eten was heerlijk.

Gereisd met vrienden in december 2018

Veel te druk met dagjesmensen

Familie dekker,
1-1-2019

Tussen kerst en nieuwjaar weer een jaarlijks bezoek met overnachting gedaan. Helaas vonden we het nog steeds te druk, vorig jaar ook al geconstateerd...

Er worden inderdaad geen keuzes gemaakt, maar je kunt niet iedereen bedienen.

Ik vind het geen probleem om 150 euro te betalen voorceen overnachting, wil zelfs wel 200 betalen maar niet als de baden en sauna's tot aan de rand gevuld zitten met dagjesmensen, vaak groepen (jongere) mensen die de regels niet lezen of naleven (b.v. zonder handdoek in de sauna gaan zitten).

Je kunt niet enerzijds mensen een luxe ontspannen wellness ervaring voorspiegelen en daarnaast mensen lokken met kortingen op dagkaarten of avondkaarten!

De drukte is een reden om niet meer terug te komen...

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Maak een keuze

Arno van Wingerde,
31-12-2018

Wij komen hier al een aantal jaren naar onze tevredenheid. Echter merken wij een verandering.

Wij ervaren de laatste paar keer veel rumoer in hotel en Welness met veel groepen jeugdigen.

naar onze mening moet Sanadome gaan kiezen tussen Welness en zwembad. Welness is voor mensen die willen relaxen en tot rust willen komen. Een zwembad is voor mensen die lol willen maken.

Sanadome, maak een keuze!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Hotels.nl

Voor ons een welkom thuis gevoel

Familie van Oers,
29-12-2018

Woensdag 19-12 tot 20-12 één nacht gebleven in sanadome.

Het begon al erg goed met het warme welkom, kwamen om 10.45 aan en de jongen achter de receptie herkende onze naam al. Altijd fijn om zo hartelijk ontvangen te worden! De kamer was ook al klaar, super. Daarna lekker ontspannen in de thermen. Kamernummer 434

Einde van de middag gaan sporten in sanadome, ook de ochtend weer gaan sporten. Wij zijn erg enthousiast over deze sportschool. Apparatuur is top maar vooral de mensen die daar werken zijn erg enthousiast en hebben goede tips! Ontbijt ook erg lekker.

PS: Jammer van de verbouwing, wisten dit van tevoren via Facebook maar er is geen compensatie voor. Gezien de hoge prijzen zouden wij persoonlijk dit wel "fair" vinden. Plafond lag eruit, ons favo restaurant was dicht plus veel bouwmensen in de lobby en over de vloer. Hierdoor lijkt mij een extratje voor de klanten op zijn plaats. Met name voor jullie vaste gasten.

Gereisd met partner in december 2018

Super!!

Mandy,
8-12-2018

Via de site geboekt. Vriendelijk personeel, alles werd goed uitgelegd. Mooie en ruime kamer. In de lift naar restaurant of welness, echt heerlijk. Echter worden in de welness alle luxe relaxstoelen ‘bezet’ gehouden door handdoeken. Sommige mensen kwamen amper op deze stoelen. Op zaterdag erg druk. Plafond lag eruit, geen hinder van ondervonden, vooraf ingelicht bij de in-check.

In welness centrum wel veel onrust door sprekende mensen. Bepaalde baden waren al ouder, afgeblakende verf en de vloeren waren ook niet in elk bad schoon, er word zichtbaar niet elke dag met een ‘waterstofzuiger’ over de bodem gegaan.

Restaurant (ontbijt, borrel, diner) goed!!!

Gereisd met vrienden in december 2018
Team Sanadome, Guest Relations, 10-12-2018

Beste Mandy,

Bedankt voor jullie beoordeling! Tot de volgende keer in Sanadome.

Groetjes team Sanadome

Goed verblijf, maar kan beter

josie,
17-9-2018

Fijne grote kamer met balkon. Misten koffie/thee faciliteiten zijn en een airco. Geen ontvangst van RTL, SBS zenders( waarom staan die we wel in de keuzelijs vermeldt?) Eten en drinken duur en weinig keuze op loungekaart.Vriendelijk personeel, jammer dat onze kamerpasjes ineens de 2 dag niet meer werkten. Waarschijnlijk dat meeste gasten maar 1 nacht verblijven en dan vrij automatisch pasjes voor 1 dag/nacht worden afgegeven. Vervelend als je net in badkleding voor de deur staat en nog wat van de kamer nodig hebt. Pasjes heb je ook nodig om met lift naar een andere verdieping te gaan, anders kun je alleen naar begane grond/receptie, of met de trap. Idee is dat men zo ongewenste gasten weert, die nemen niet de trap? Weinig loopruimte bij ontbijtruimte/restaurant. Ook het ENE draaihek bij de termen vonden wij niet prettig krijg je een rij aan de ene kant van mensen die eruit willen en aan de andere kant de mensen die erin willen!

Gereisd met vrienden in september 2018
Team Sanadome, Guest Relations, 24-9-2018

Bedankt voor jullie beoordeling Josie ! Tot de volgende keer in Sanadome.

Echt even samen weg!

Alien,
13-8-2018

Bij aankomst kwamen we erachter dat we een "jubileum incheck" hadden bij sanadome. Dit werd gevierd met gratis koffie met gebak. Echt een verrassing.

2 heerlijke dagen gehad. Marina restaurant heerlijk ,naar ons idee uitgebreider menu, gegeten.

Kingsize bed was weer super. Daarna een heel fijn en lekker ontbijt.

Goed dat de jaren 80 look gaat verdwijnen. Wat zal het mooi staan dat nieuwe plafond. Wij komen dat zeker bewonderen. Tot de volgende keer.

1 kleine opmerking: best veel kinderen. Geen last van gehad overigens.

Gereisd met partner in augustus 2018
Team Sanadome, Guest Relations, 27-8-2018

Bedankt voor jullie mooie beoordeling! Tot de volgende keer in Sanadome.

D,
24-6-2018

Wij komen hier elk jaar weer en het bevalt elke keer super! Het ontbijt is geweldig en het zwembad en bubbelbaden zijn heerlijk! De thermen zijn wel iets verouderd, mag wel een likje verf gebruiken.. Personeel is erg vriendelijk!

Gereisd met partner in december 2017
Marianne van Lierop, Guest Relations, 2-7-2018
Bedankt voor jullie beoordeling! Tot ziens in Sanadome.

Mooi gelegen hotel, tussen de bomen, en goed bereikbaar. De kamers hebben een leuk balkonnetje met uitzicht. Heerlijk ontbijt en mooi buitenbad en -terras. Wat tegenviel: heel veel "gewenste intimiteiten" in het zwembad, op een echt asociale manier. Volgens de huisregels niet toegestaan, maar het wordt gedoogd. Directie wil geen bordjes ophangen, begrepen we van een medewerker. Ook veel mensen met mobieltjes/bellen in het zwembad, dat hoort niet, op deze manier verdwijnt het "kuuroord" karakter en wordt het een gewoon zwembad. Veel ligbedden permanent bezet met handdoeken. Kamer was OK, maar niet bijzonder en enkele zaken functioneerden niet goed. Wij hebben een leuk weekend gehad, maar Sanadome zou aan genoemde punten iets moeten doen, op deze manier stoot je ook mensen af.

Gereisd met partner in april 2018
Team Sanadome, Guest Relations, 1-5-2018

Beste Menno,

Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We gaan uw opmerkingen intern bespreken.

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Samadome is een groot zwembad , ipv een spa.

Fam. Smith,
15-4-2018

We dachten een luxe wellness aan te treffen. Entree beloofde veel. Eerst wat gegeten en dat viel al meteen tegen. Smakeloos en veel te zout en zag er niet vers uit. Er wat van gezegd, kregen wat anders, maar nog niet echt smakelijk. Daarna het bad in met hoge verwachtingen, omdat we dachten een kuuroord aan te teffen, maar het leek eerder op en zwembad met veel toeters en bellen. Zeer slechte prijs- kwaliteitverhouding en het bad etc. heeft nodig een opknapbeurs nodig. Jongeren waren aan het telefoneren in het bad en zeer hard aan het praten. Zeer ongepast en er werd niets van gezegd. Parkeren kwam er nog eens bij, dagkaart voor 7,50. Ze zien ons, indien er niks verandert, in ieder geval niet weer terug. Erg jammer. Tip: geef er meer een therme allure aan en verbeter de kwaliteit van het eten. Er kan best wat moois van worden gemaakt. Succes.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018
Team Sanadome, Guest Relations, 21-4-2018

Vervelend dat u uw verblijf in Sanadome op deze manier ervaren heeft. We willen hier graag met u over praten. Kunt u daarom uw ervaring en contactgegevens mailen naar service@sanadome.nl? We zien uw mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanadome Nijmegen in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanadome Nijmegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.