Hotel Sanadome Nijmegen ****

Hotel Sanadome Nijmegen
Hotel Sanadome Nijmegen
8,1

Weer vandaag4°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Sanadome Nijmegen voor je op een rij gezet:

327 reviews over Hotel Sanadome Nijmegen in het Nederlands

Mooi hotel, vriendelijk personeel

Anoniem, 19-2-2018

Mooi hotel en lekker ontbijt. Het personeel was super vriendelijk, zowel bij de receptie als in de restaurants en bij de wellness. Het was een heerlijk ontspannen weekend.

Nooit meer

anoniem, 3-2-2018

Het is duur, je krijgt geen waar voor je geld. De rekening was onduidelijk en niet begrijpelijk.
Team Sanadome, Guest Relations, 5-2-2018

Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend dat u uw verblijf op deze manier ervaren heeft. Graag willen we hier met u over praten via service@sanadome.nl.

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Lekker relaxen, echt genieten!

J. N., 28-1-2018

Fijne locatie, veel mogelijkheden om te ontspannen.

Ideaal met een overnachting erbij, hoef je niet meer naar huis te rijden.

Prima ontbijt en restaurant Marina is ook goed.

Vriendelijk personeel overal.

Team Sanadome, Guest Relations, 5-2-2018

Bedankt voor uw beoordeling!

Zoals altijd heel prettig

Marcel, 27-1-2018

Sanadome is een heel prettig wellness hotel. Het fijne zijn de warme zwembaden, bubbelbaden en de sfeer. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, zowel receptie, restaurants als zwembad. Er zijn niet heel veel sauna's (2 ), wel veel wellness mogelijkheden, zwembaden, whirlpools, dode-zee bad en baden. Alles heerlijk warm en schoon. Overnachten ook heel prettig, goede kamer en heerlijk ontbijtbuffet.

Beste Marcel,

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Graag verwelkomen we u opnieuw in Sanadome.

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Fantastisch, het is echt genieten!

Michel, 26-1-2018

Mijn vrouw en ik zijn hier twee dagen geweest. Het was heerlijk. Wij komen hier al zeker 18 jaar! Het is echt lekker relaxen en even bijkomen van alle drukte. We hebben ook behandelingen gehad en ook dat is gewoon perfect. Het eten is ook prima. Het is schoon en goed onderhouden (natuurlijk zijn er altijd wel verbeterpunten, maar dat is normaal). De kamers zijn ook heel goed, goede bedden en nette badkamer. Het is 's nachts alleen wel warm op de kamer (er is een airco, maar toch). Het is iedere keer gewoon weer genieten!

Beste Dibbes,

Bedankt voor uw beoordeling! We zien u graag terug in Sanadome.

voor herhalingvatbaar

ivonne hulsebos, 23-1-2018

Heerlijk als je een paar dagen in Nijmegen moet zijn en dan daarbij heerlijk kan ontspannen. Mensen doen er alles aan om het je naar de zin te maken en de gastvrijheid is te zien en te voelen.

Wij waren er 3 nachten en kamer is perfect,gewoon de luxe kamer en gene upgrade genomen. Tip kijk een s bij lastminutes dan kun je er voordelig heen.

Paar tips.

Op zaterdag stoorde het niet alleen ons maar meer mensen dat de stelletjes op en aan elkaar zaten. Er was geen bubbelbad of plek waar je dit niet zag. Niemand trad op van Sanadrome en ik zal om die reden dus nooit mee rop zaterdag of zondagavond komen.

Verder miste ik koffie/thee faciliteit op de kamer en vind ik de minibar erg prijzig € 4,50 voor flesje bier of € 3,50 fles 0,2 liter cola betekende voor ons toch minder pakken dan we wilde.

Beste Ivonne,

Bedankt voor uw beoordeling! We zien u graag terug in Sanadome.

van der Horst, 25-10-2017

Wij hadden een halfpension deluxe geboekt en het was erg goed bevallen. Het personeel was erg vriendelijk, het hotel zag er mooi uit. De kamer was prima en het uitzicht was erg mooi. Het eten zag er prachtig uit en smaakte heerlijk en de thermen was ondanks de drukte ook top. Wij hadden wat negatieve reviews gelezen na het boeken maar ik begrijp niet hoe mensen zo negatief kunnen zijn. Het is niet voor niets vorig jaar als beste wellness 2016 uitgeroepen en dit jaar als beste uitje in Gelderland. Het ontbijt was ook prima.
Team Sanadome, Guest Relations, 31-10-2017

Beste meneer/mevrouw van der Horst,

Bedankt voor uw beoordeling! Ik ga uw complimenten doorgeven aan mijn collega's. We zien u graag terug in Sanadome.

Vreselijk smerig!

Fam Jansen, 27-9-2017

Massage was oké+zij hebben fijne anti slip saunaslippers. Verder was het vreselijk! Overal gaten in plafond door afgebroken stukken en gaten in alle baden (lelijk half dichtgesmeerd). Vieze baden (bruine smerige randen van de oude huidcellen van alle mensen (ter hoogte van het water). Slechts 1 te kleine (voor max 4 personen) vochtige Finse sauna is daar aanwezig wat heel smerig rook. Geen luxe of gezelligheid helaas.De hele dag ingenomen ligbedden buiten door iemands handdoeken.Saaie baden.Geen gratis shampoo of douchegel te gebruiken en ontzettend dure entree voor hetgeen je krijgt.Wij gaan nooit meer terug.Te vies en eentonig (geen gratis opgietingen of meditatie of klankenschalen voor je ontspanning).
Team Sanadome, Guest Relations, 4-10-2017

Beste familie Jansen,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u uw verblijf in Sanadome op deze manier ervaren heeft. Mocht u op de Thermen nog inhoudelijk in willen gaan dan kan dat via service@sanadome.nl. We willen hier graag met u over praten.

Super

FR, 24-9-2017

Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Samen met alle voorzieningen was het een super weekend.
Team Sanadome, Guest Relations, 25-9-2017

Beste FR,

Heerlijk ontspannen

D. den Boef, 24-9-2017

Positief: Diverse baden (zoutwater, dennen water, lavendel water etc.). Mint kamer (sauna), eucalyptus stoom ruimte. Luxe kamer en een geweldig ontbijt. Mooie ligging en redelijk dicht bij het centrum

Negatief: De drankjes en het eten is wel prijzig maar van goede kwaliteit. Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om uit eten te gaan (centrum van Nijmegen)

Team Sanadome, Guest Relations, 25-9-2017

Beste D. den Boef,

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanadome Nijmegen in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanadome Nijmegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sanadome Nijmegen scoort een 8.12 uit 10 op basis van 327 reviews.