Bed and Breakfast Pollux

Bed and Breakfast Pollux

9.6Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Nijmegen

Op vakantie geweest naar Pollux?

9.6Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

6 reviews over Bed and Breakfast Pollux

• 10Hans H.20-09-2015

Helemaal prima

Ligging goed, 10 minuten lopen naar stadscentrum. Gezellig en ruim appartement. Alles aanwezig. Na een hele dag lopen prima om op adem te komen. Ontbijt goed verzorgd, koffie en thee aanwezig etc.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Elles Eikenaar 24-08-2014

Top B&B

Fijn verblijf. Alles was goed: gezellige sfeer/inrichting , heerlijk bed, goede douche, en ook nog een goed gevulde koelkast voor een lekker ontbijt. En perfecte ligging in centrum (gratis parkeren). Ruimte is zeer ruim. Voor ons 4en was het top!

Gereisd in augustus 2014

• 9P. Faas06-05-2012

100% aan te bevelen!

Wij hebben met onze 2 kinderen genoten van het verblijf in ons "eigen" kamer bij de B&B Pollux. Zonder twijfel raad ik deze B&B aan iedereen aan. Vlakbij de stad, het mooie Kronenburg Park, voor de deur parkeren, eigenaren die je vertrouwen en vertrouwen uitstralen, lekker uitgebrei ontbijt, eigen koelkast etc, en niet onbelangrijk eigen opgang en sleutel zodat je op elk moment kan gaan en staan wat je wilt. Het ga jullie goed in de Diezenstraat! Greetz Peter Faas, Jacqueline Kenter, Shannon Faas, Rosa Faas

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 0m.meinders21-11-2011

Fantastisch huisje!!!!

Bed and breakfast pollux is van alle gemakken voorzien, netjes en geriefelijk. Koelkast was voorzien van veel voedsel en heerlijk brood en kaas van de speciaalzaak. We mochten wat langer blijven i.v.m. loophappening en extra sleutel. Bedden waren heerlijk. Er was zelfs douchegel enz aanwezig. Hele aardige eigenaar die niet op een paar uur keek op zondagavond. We hebben genoten en willen wel graag weerkomen en zullen jullie bij anderen aanbevelen. Bedankt voor de gastvrijheid!!!

Gereisd met vrienden in november 2011

• 10Jantine de Jong14-09-2011

Helemaal top

Voor ons vriendenclubje was dit de beste plek die we maar konden bedenken: super gezellig, van alle gemakken voorzien en vlakbij het centrum

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9annelie hermans26-03-2010

Ontzettend grote en fijne ruimte. Heerlijke B&B

Het was veel groter dan we verwacht hadden, en nog dichtbij het centrum ook.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Bed and Breakfast Pollux info