Bed and Breakfast

6 reviews over Bed and Breakfast Pollux in het Nederlands

Helemaal prima

Hans H.
20-9-2015

Ligging goed, 10 minuten lopen naar stadscentrum. Gezellig en ruim appartement. Alles aanwezig. Na een hele dag lopen prima om op adem te komen. Ontbijt goed verzorgd, koffie en thee aanwezig etc.

Gereisd met vrienden in september 2015

Top B&B

Elles Eikenaar
24-8-2014

Fijn verblijf. Alles was goed: gezellige sfeer/inrichting , heerlijk bed, goede douche, en ook nog een goed gevulde koelkast voor een lekker ontbijt. En perfecte ligging in centrum (gratis parkeren). Ruimte is zeer ruim. Voor ons 4en was het top!

Gereisd anders in augustus 2014

100% aan te bevelen!

P. Faas
6-5-2012

Wij hebben met onze 2 kinderen genoten van het verblijf in ons "eigen" kamer bij de B&B Pollux. Zonder twijfel raad ik deze B&B aan iedereen aan. Vlakbij de stad, het mooie Kronenburg Park, voor de deur parkeren, eigenaren die je vertrouwen en vertrouwen uitstralen, lekker uitgebrei ontbijt, eigen koelkast etc, en niet onbelangrijk eigen opgang en sleutel zodat je op elk moment kan gaan en staan wat je wilt. Het ga jullie goed in de Diezenstraat! Greetz Peter Faas, Jacqueline Kenter, Shannon Faas, Rosa Faas

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Fantastisch huisje!!!!

m.meinders
21-11-2011

Bed and breakfast pollux is van alle gemakken voorzien, netjes en geriefelijk. Koelkast was voorzien van veel voedsel en heerlijk brood en kaas van de speciaalzaak. We mochten wat langer blijven i.v.m. loophappening en extra sleutel. Bedden waren heerlijk. Er was zelfs douchegel enz aanwezig. Hele aardige eigenaar die niet op een paar uur keek op zondagavond. We hebben genoten en willen wel graag weerkomen en zullen jullie bij anderen aanbevelen. Bedankt voor de gastvrijheid!!!

Gereisd met vrienden in november 2011

Helemaal top

Jantine de Jong
14-9-2011

Voor ons vriendenclubje was dit de beste plek die we maar konden bedenken: super gezellig, van alle gemakken voorzien en vlakbij het centrum

Gereisd met vrienden in september 2011

Ontzettend grote en fijne ruimte. Heerlijke B&B

annelie hermans
26-3-2010

Het was veel groter dan we verwacht hadden, en nog dichtbij het centrum ook.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pollux in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pollux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.