Aparthotel Oranjestaete

Aparthotel info

Meer aparthotel info

13 reviews over Aparthotel Oranjestaete

• 10Jurgen en marjolein24-08-2019

Een aanrader, we will be back

Een geweldige locatie met prive parkeerplaats en fantastisch volledig appartement en goede bedden, een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    10M. Coolen21-05-2018

Fantastisch, mooi, schoon, vriendelijk, toplocatie

Alleen maar positief. Prachtig appartement, aan alles is gedacht. Mooie, frisse, moderne inrichting. Toplocatie. Zeer vriendelijk personeel. De kinderen vonden het geweldig,10&6jr) Zeker voor herhaling vatbaar. Een dikke 10 voor hotel Oranjestaete, ga zo door.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Van ginneken06-05-2018

Super!

Toplocatie! Zeer sfeervol gezellig ingericht. Bedden liggen heerlijk! En alles keurig schoon! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Fam. Meeuwsen16-04-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Het is een super hotel. Prachtige, nette en moderne appartementen met alle voorzieningen. Ideale ligging in 3 min. ben je in het centrum van Nijmegen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Dikke 10

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

9Ruud en Sylvia03-10-2016

Perfect

Als je een Hotelkamer / Appartement zoek in het centrum van Nijmegen waar echt alles klopt, de kamers groot , schoon en voorzien zijn van alle gemakken dan moet je hier boeken. we hebben genoten van een heerlijk weekend, goede bedden luxe badkamer en een lekker ontbijtje.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Tineke31-07-2016

Geweldig!

Geweldig hotel. Wij waren hier tijdens de vierdaagse week en vonden het super. De studio was schoon en straalde gezelligheid uit. Daarbij zijn studio's van alle luxe voorzien. Goede ligging ten opzichte van het centrum. En niet in de laatste plaats de gastvrijheid en het enthousiasme van de eigenaren. Je waant je op bezoek bij vrienden die er alles aan doen om het jou naar je zin te maken. Kortom een topper en wij kijken uit naar ons volgende verblijf daar.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Wingladies29-05-2016

Top!

Een aanrader, we waten er met 11 meiden, verdeeld over 4 kamers/appartementen. Aan alles is gedacht, een luxe dat we fietsen gratis mochten gebruiken. Echt top!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9margreet toonen29-10-2015

wat wil je nog meer?

Prachtig hotel aan de rand van het centrum van Nijmegen. Mooi ingedeeld met prima badkamer en grote regendouche, zeer ruime kamer met leuk zitje, heerlijke bedden , goede tv, tafel met stoelen, koffie- en theefaciliteiten en eigen keukentje in een prachtige ambiance. Vriendelijke ontvangst en lekker ontbijt op de kamer. Wat wil je nog meer?

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 10Moves Zwolle24-10-2015

Hoge kwaliteit voor prima prijs!

Oranjestaete is een nieuw, keurig verzorgd en boven alles uiterst gastvrij hotel in het centrum van Nijmegen. De prijs kwaliteit verhouding is optimaal. Nog nooit hebben we twee mensen (Olle en John) met zo veel bezieling voor kun gasten zien zorgen. Fantastisch.

Het hotel onderscheidt zich door de ligging, de grote, fraai ingerichte kamers met eigen keuken en de stilte in het hotel terwijl het aan een vrij drukke straat ligt.

Wij hopen nog vaak terug te mogen komen!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Vanity 28-06-2015

Helemaal top!

Gisteren met 4 vriendinnen verbleven in dit hotel en het was echt top! Mooie kamer, vriendelijk personeel en gratis fietsen. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2015

1 tip over Aparthotel Oranjestaete

• EenDee, 18-05-2015

Oude centrum van Nijmegen is een aanrader, evenals het Nationale Fietsmuseum Velorama. Je weet niet wat je ziet!

0 vragen over Aparthotel Oranjestaete

Aparthotel info

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen