Hotel Mercure Nijmegen Centre

Hotel Mercure Nijmegen Centre
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Nijmegen Centre voor je op een rij gezet:

60 reviews over Hotel Mercure Nijmegen Centre in het Nederlands

Een dagje Nijmegen!

Anita
27-2-2018

Vriendelijk ontvangst fijn hotel dicht bij het station waar je overigens niets van merkt en op loopafstand van het centrum met de vele winkels en restaurants. Wij hebben daarom in de stad gegeten en niet in het hotel.

Handig het hotel heeft een eigen parkeerplaats en een taxi standplaats naast het hotel.

Nijmegen is een prachtige oude stad.

Qua ligging is dit hotel absoluut een aanrader!

We komen graag nog eens terug.

Zeer goed en keurig hotel

S.Luiten
18-9-2017

Afgelopen weekend met mijn zus in Nijmegen geweest,en overnacht in Mercurius hotel.

ontzettend vriendelijk personeel en ontbijt zeer uitgebreid! zeker voor herhaling vatbaar!!Top hotel

Highlight: de verwelkoming bij aankomst door de receptie. Overigens hebben wij dat ook mogen ervaren in de stadsschouwburg. We voelden ons erg welkom in Nijmegen. Het hotel is heel gunstig gelegen t.o.v. station en het centrum. Te voet 5 minuten om in een prachtig centrum te komen. Voor een sfeervol avondeten moet je echt de stad in gaan, dan was het hotel wat te zakelijk ingericht voor ons.
Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 5-7-2017

Wat een prachtige beoordeling en nog mooiere woorden, Martin. Dank je wel! Je heb ons het grootste compliment gegeven wat je kunt: Jullie voelden je welkom. Dat is waar we altijd naar streven.

Nogmaals dank en graag tot ziens!

Oude reviews (archief)

Zeer goed hotel, goede ligging, dichtbij het centrum.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooie, comfortabele en schone kamer.

Veel faciliteiten en een uitstekend en uitgebreid ontbijt.

Als we weer naar Nijmegen gaan zullen we zeker opnieuw een kamer in dit hotel boeken.

Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 3-8-2016
Dit zijn prachtige cijfers en heel mooie woorden, Jr. Enorm bedankt hiervoor en heel graag tot ziens!

Uitstekend!

Marijn Span
2-6-2016

Ons verblijf op 21 mei in Mercure Nijmegen Centre was echt perfect! Zeer gastvrije ontvangst waarbij we uitgebreide informatie kregen over het hotel en de stad. De kamer op de eerste verdieping was ruim, licht en werkelijk brandschoon. Prachtige badkamer (leuke indeling) met heerlijke douche. We hebben genoten van de stad, we konden een fiets huren bij het hotel dus we waren binnen een paar minuten in het centrum. We hebben heerlijk geslapen en 's ochtends genoten van het ontbijt: verse jus d'orange, goede koffie, vers brood, uitgebreide keuze vleeswaren en kaas, warme gerechten, vers fruit... fantastisch verzorgd! Wij gaan absoluut terug naar dit hotel, want we zijn nog lang niet klaar in Nijmegen!
Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 3-8-2016

Dank je wel voor deze fantastische beoordeling, Marijn. Wij worden hier oprecht heel blij van!

We zien je heel graag weer terug!

nooit meer

Anne
14-9-2015

Ligging is op loopafstand van het centrum, maar naast het treinstation met al het lawaai wat daar bij hoort. Wij vonden het een erg ongezellige sfeer in het restaurant ! We hebben 1 avond gebruik gemaakt van het diner. Dit was beneden alle peil. Niet te eten!!
Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 16-9-2015

Geachte familie Grisnigt,

Wat spijtig te vernemen dat u ons hotel als zo teleurstellend heeft ervaren!

In het restaurant had men begrepen dat u een deel van de maaltijd wel had gegeten, maar dat u had aangegeven dat mevrouw niet lekker was en dat om die reden niet alles was genuttigd.

Gezien onze ligging in het centrum, kunt u geluiden van de stad waarnemen. De meeste mensen ondervinden hier geen overlast van, maar voor de lichte slapers boeken wij graag een kamer aan de voorzijde.

Wij betreuren oprecht uw ervaring, maar ook dat dit ons tijdens uw verblijf niet duidelijk is geworden. We hadden u graag andere gerechten en een andere kamer aangeboden, zodat uw verblijf alsnog goed was geweest. We doen er altijd graag alles aan om onze gasten een fijn verblijf te bieden.

We hopen dat u ons toch nog eens een kans wilt geven u te tonen dat u bij ons, zoals gelukkig veel andere gasten ervaren, een plezierig weekend kunt hebben.

Hartelijke groet,

Ivonne den Hartog

Management Assistant

Uitstekend hotel

Tjeerd
9-9-2015

Met een vriendengroep van 8 personen 1 nacht geweest. Prima hotel op loopafstand van het centrum. Mooie kamers met uitstekende bedden, goed uitgebreid ontbijt, gezellig restaurant/bar, zeer vriendelijk personeel. Kortom een aanrader.
Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 16-9-2015

Beste Tjeerd,

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het is fijn om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad bij ons. Hier worden wij blij van!

Graag tot ziens!

Top hotel!

Semmeke
8-10-2014

perfect hotel voor een weekendje Nijmegen. Op loopafstand van het centrum. Personeel zeer vriendelijk en de kamer ook zeer mooi met een lege minibar zodat je hem zelf kon vullen, dat vind ik echt top! Douche heerlijk en zaten lekker hoog dus een leuk uitzicht ook.
Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 28-10-2014

Beste Jordysem,

Dank u wel voor uw positieve woorden! Fijn dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad.

We zien u graag nog eens terug!

goed, modern hotel

6-5-2014

1 nachtje verbleven in dit hotel om de stad Nijmegen te bekijken. Ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum. Parkeren achter het hotel voor 7,50 per dag. Modern hotel met nette kamers met bad. Gratis wifi. Ook mooie gym/ sauna op 8e verdieping. Uitgebreid ontbijtbuffet met alle keus. Kortom: prima verblijf gehad
Ivonne den Hartog, Management Assistant, 28-10-2014

Het is alweer even geleden, maar toch wil ik u graag laten weten dat we erg blij zijn met uw positieve beoordeling!

We hopen u nog eens te mogen begroeten!

Heel aardig en vriendelijk personeel!

Hoos
13-10-2013

2 overnachtingen met mijn zus. Prima avondeten, prima kamer en heel aardig personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Nijmegen Centre in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Nijmegen Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Nijmegen Centre scoort een 8.22 uit 10 op basis van 60 reviews.