Hotel Mercure Nijmegen Centre

8.6Fantastisch

Nederland, Gelderland, Nijmegen

8.6Fantastisch

• Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Nijmegen Centre voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Mercure Nijmegen Centre

• 9Jamie02-01-2019

Genoten, Vooral met Oud&Nieuw 8ste verdieping!!

Ik ben samen met mijn partner en hond van 31-12-2018 t/m 02-01-2019 hier blijven overnachten. Toen we hier aankwamen rijden had ik heel eerlijk gezegd het idee dat het er vanbinnen niet zo netjes uit zou zien omdat de buitenkant er (in mijn ogen) heel somber uit zag maar dit hotel is een absolute aanrader!! Het personeel is ontzettend vriendelijk, het diner was heerlijk, onze kamer was netjes. Wel klein maar prima voor 2 nachten. Wij hadden nadrukkelijk gevraagd om de 8ste verdieping ivm het vuurwerk zodat je over heel Nijmegen kan uitkijken, en die hebben we zonder problemen gekregen. Kortom, het was Top! Zou er zo weer naartoe gaan!!

Ivonne den Hartog-Management Assistant, Management Assistant, 07-02-2019

Dank je wel voor je prachtige beoordeling en woorden, Jamie! Het is erg fijn te lezen dat jullie zo'n goed verblijf bij ons hebben gehad.

Ik begrijp wat je zegt over de buitenzijde van ons gebouw. Op zich was het best een mooi gebouw, maar sinds de prachtige school ernaast staat, valt het mooie een beetje weg. Maar gelukkig hebben we de binnenzijde helemaal up-to-date gehouden en is het heel modern met een fijne sfeer.

En die sfeer wordt ook gemaakt door onze medewerkers, maar zeker ook door de fijne gasten zoals jullie. Nogmaals dank!

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    8Anita27-02-2018

Een dagje Nijmegen!

Vriendelijk ontvangst fijn hotel dicht bij het station waar je overigens niets van merkt en op loopafstand van het centrum met de vele winkels en restaurants. Wij hebben daarom in de stad gegeten en niet in het hotel. Handig het hotel heeft een eigen parkeerplaats en een taxi standplaats naast het hotel.
    Nijmegen is een prachtige oude stad. Qua ligging is dit hotel absoluut een aanrader! We komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in februari 2018

• 2017
    9S.Luiten18-09-2017

Zeer goed en keurig hotel

Afgelopen weekend met mijn zus in Nijmegen geweest,en overnacht in Mercurius hotel. ontzettend vriendelijk personeel en ontbijt zeer uitgebreid! zeker voor herhaling vatbaar!!Top hotel

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Martin10-04-2017

Goed hotel met prima service en lekker ontbijt

Highlight: de verwelkoming bij aankomst door de receptie. Overigens hebben wij dat ook mogen ervaren in de stadsschouwburg. We voelden ons erg welkom in Nijmegen. Het hotel is heel gunstig gelegen t.o.v. station en het centrum. Te voet 5 minuten om in een prachtig centrum te komen. Voor een sfeervol avondeten moet je echt de stad in gaan, dan was het hotel wat te zakelijk ingericht voor ons.

Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 05-07-2017

Wat een prachtige beoordeling en nog mooiere woorden, Martin. Dank je wel! Je heb ons het grootste compliment gegeven wat je kunt: Jullie voelden je welkom. Dat is waar we altijd naar streven.

Nogmaals dank en graag tot ziens!

Gereisd met partner in april 2017

• Oude reviews

9Jr26-06-2016

Zeer goed bevallen en voor herhaling vatbaar.

Zeer goed hotel, goede ligging, dichtbij het centrum. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, comfortabele en schone kamer. Veel faciliteiten en een uitstekend en uitgebreid ontbijt. Als we weer naar Nijmegen gaan zullen we zeker opnieuw een kamer in dit hotel boeken.

Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 03-08-2016

Dit zijn prachtige cijfers en heel mooie woorden, Jr. Enorm bedankt hiervoor en heel graag tot ziens!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10Marijn Span02-06-2016

Uitstekend!

Ons verblijf op 21 mei in Mercure Nijmegen Centre was echt perfect! Zeer gastvrije ontvangst waarbij we uitgebreide informatie kregen over het hotel en de stad. De kamer op de eerste verdieping was ruim, licht en werkelijk brandschoon. Prachtige badkamer (leuke indeling) met heerlijke douche. We hebben genoten van de stad, we konden een fiets huren bij het hotel dus we waren binnen een paar minuten in het centrum. We hebben heerlijk geslapen en 's ochtends genoten van het ontbijt: verse jus d'orange, goede koffie, vers brood, uitgebreide keuze vleeswaren en kaas, warme gerechten, vers fruit... fantastisch verzorgd! Wij gaan absoluut terug naar dit hotel, want we zijn nog lang niet klaar in Nijmegen!

Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 03-08-2016

Dank je wel voor deze fantastische beoordeling, Marijn. Wij worden hier oprecht heel blij van!

We zien je heel graag weer terug!

Gereisd met partner in mei 2016

• 3Anne14-09-2015

nooit meer

Ligging is op loopafstand van het centrum, maar naast het treinstation met al het lawaai wat daar bij hoort. Wij vonden het een erg ongezellige sfeer in het restaurant ! We hebben 1 avond gebruik gemaakt van het diner. Dit was beneden alle peil. Niet te eten!!

Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 16-09-2015

Geachte familie Grisnigt,

Wat spijtig te vernemen dat u ons hotel als zo teleurstellend heeft ervaren!

In het restaurant had men begrepen dat u een deel van de maaltijd wel had gegeten, maar dat u had aangegeven dat mevrouw niet lekker was en dat om die reden niet alles was genuttigd. Gezien onze ligging in het centrum, kunt u geluiden van de stad waarnemen. De meeste mensen ondervinden hier geen overlast van, maar voor de lichte slapers boeken wij graag een kamer aan de voorzijde.

Wij betreuren oprecht uw ervaring, maar ook dat dit ons tijdens uw verblijf niet duidelijk is geworden. We hadden u graag andere gerechten en een andere kamer aangeboden, zodat uw verblijf alsnog goed was geweest. We doen er altijd graag alles aan om onze gasten een fijn verblijf te bieden.

We hopen dat u ons toch nog eens een kans wilt geven u te tonen dat u bij ons, zoals gelukkig veel andere gasten ervaren, een plezierig weekend kunt hebben.

Hartelijke groet, Ivonne den Hartog Management Assistant

Gereisd met partner in september 2015

• 10Tjeerd09-09-2015

Uitstekend hotel

Met een vriendengroep van 8 personen 1 nacht geweest. Prima hotel op loopafstand van het centrum. Mooie kamers met uitstekende bedden, goed uitgebreid ontbijt, gezellig restaurant/bar, zeer vriendelijk personeel. Kortom een aanrader.

Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 16-09-2015

Beste Tjeerd,

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het is fijn om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad bij ons. Hier worden wij blij van!

Graag tot ziens!

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Semmeke08-10-2014

Top hotel!

perfect hotel voor een weekendje Nijmegen. Op loopafstand van het centrum. Personeel zeer vriendelijk en de kamer ook zeer mooi met een lege minibar zodat je hem zelf kon vullen, dat vind ik echt top! Douche heerlijk en zaten lekker hoog dus een leuk uitzicht ook.

Ivonne den Hartog - Management Assistant, Management Assistant, 28-10-2014

Beste Jordysem,

Dank u wel voor uw positieve woorden! Fijn dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad.

We zien u graag nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2014

• 9*06-05-2014

goed, modern hotel

1 nachtje verbleven in dit hotel om de stad Nijmegen te bekijken. Ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum. Parkeren achter het hotel voor 7,50 per dag. Modern hotel met nette kamers met bad. Gratis wifi. Ook mooie gym/ sauna op 8e verdieping. Uitgebreid ontbijtbuffet met alle keus. Kortom: prima verblijf gehad

Ivonne den Hartog, Management Assistant, 28-10-2014

Het is alweer even geleden, maar toch wil ik u graag laten weten dat we erg blij zijn met uw positieve beoordeling!

We hopen u nog eens te mogen begroeten!

Gereisd met partner in mei 2014

2 tips over Hotel Mercure Nijmegen Centre

• Jan, 03-02-2013

Pak een terras aan de waal!!

• Maria, 10-07-2012

Het was beter geweest als de gasten bij boeking waren ingelicht over de verbouwing.

1 vraag over Hotel Mercure Nijmegen Centre

• Y van Dijkman, 05-10-2018

Graag advies over gratis parkeren op loopafstand van Mercure Nijmegen .

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald