Géén boekingskosten

Hotel Manna

NederlandGelderlandNijmegen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Manna voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 32 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 32 reviews

• Airconditioning

32 Reviews over Manna

• 9Linda18-08-2019

Heerlijk

Heel mooi hotel, toplocatie in de stad, super goed ontbijt, vraag wel om kamer niet aan de straatkant, vanwege het verkeer in de nacht

• 10L. van der Meer29-12-2018

Fantastisch hotel, een aanrader.

Een geweldig mooi hotel waar het personeel alles doet om het de gasten naar hun zin te maken. Samen met "Blue" maakten ze ons verblijf onvergetelijk. Onze schitterende suite, het voortreffelijke eten en de ambiance waren geweldig. De keuken presenteert verbluffende smaaksensaties. Wel over het algemeen vis.

• 9DE VOS Roland29-07-2017

Fantastisch Hotel en zeer vriendelijk personeel,

Dat ze in een prachtig design hotel terechtkomen met een zeer goede keuken, bijzonder verrassende gerechte. Prima onthaal, schitterende ligging, zeer goed ingerichte en onderhouden kamers. Elke morgen wordt er aan tafel een zeer verzorgd ontbijt opgediend. Heerlijke bedden voor een fijne nachtrust. Kortom een belevenis en aanrader om U tegen te zeggen. We gaan zeker nog terug.

• 10Maarten en Shaila Thomassen18-06-2017

Fantastisch & zeer gastvrij hotel

Een heerlijke overnachting gehad in hotel Manna. Wij hadden de suite L op de vierde verdieping. Suites zijn erg smaakvol ingericht, het bad is ook echt een eyecatcher in de kamer. Het ontbijt is de kers op de taart. Heel uitgebreid en smaakvol. De bubbels maakte het geheel heel feestelijk af. Zeker een top adres in Nijmegen en wij komen absoluut nog een keer terug. De service en persoonlijke aandacht die het personeel geeft is echt heel fijn. Complimenten.

• 10Mariëlle25-03-2017

Superhotel

Fantastisch weekend gehad in Manna. Supervriendelijk personeel. Heel mooie suite, goed bed en mooie badkamer. Helemaal top.

• 9Marieke rapmund05-03-2017

Prachtig hotel

De kamers zijn bijzonder mooi en zowel ontbijt en diner in het hotel echt geweldig. De ongedwongen sfeer en perfecte bediening maakte het tot echt een feestje

• 9Eva26-02-2017

Super mooie kamer, ruim, schoon

Super mooie suite, met mooie badkamer! Lekker ontbijt. Top

• 10Yvonne21-10-2016

Fantastisch boutique hotel!

Heerlijk klein hotel, ze hebben maar 8 kamers. Wij sliepen op de 2e etage in de Lady Ambassador's Room XL. Ontzettend luxe kamer met vrijstaand bad, regendouche, Mac computer, Illy koffie apparaat en een home trainer. 2 tv's, 1 vanuit bad, 1 vanuit bed. Mooie luiken voor het geluid van buiten, we sliepen aan de voorkant. Wel warm s' nachts, erg warm dekbed vonden wij persoonlijk. Ook het kussen lag voor mij niet lekker. Maar voor de rest een heerlijke kamer. Goed ontbijt, aan tafel geserveerd. Broodjes, croissantjes, kleine chocolade broodjes, eitje, pannenkoekje met madeleine, yoghert en heerlijk beleg. Dag begon goed. Je kon tot 11 uur ontbijten. Enige wat voor ons wat onduidelijk was, was de aankomst. Je moet je blijkbaar melden in het restaurant maar omdat daar niet iemand op je af komt heb je het idee dat dit niet juist is. Een bordje zou veel verduidelijken. s' avonds heerlijk gegeten in restaurant De Bok. Echt een aanrader, gezellig en heerlijke vleesgerechten.

• 10de Vries05-08-2016

Fantastische ervaring

Een fantastisch hotel waar service en kwaliteit op een zeer hoog niveau staan. Wij hebben geslapen de Cinefix kamer. Fantastische douche, geweldig bed en een geweldig ontbijt.

• 9cindos7409-05-2016

Fantastisch hotel

Van de hotels toe nu toe in NL het beste hotel waar ik heb geslapen. Mooie kamers, goede bedden, modern met een nostalgisch tintje, denk aan oude elementen van het gebouw. Uitstekende service. Mijn man werd 50 dus champagne ontbijt op de kamer, was erg goed. Veel keus en lekker. Wij hadden de Forta Rock suite en die was heel leuk met maar 1 nadeel wat ons betreft. Wij slapen altijd met het raam open, zelfs in de winter, maar omdat het Hotel aan een drukke weg ligt heb je wel vroeg last van de auto;s die voorbij rijden maar verder was alles perfect

Hotel Manna info

• AirconditioningBeschikbaar