Hotel Manna

32 reviews over Hotel Manna

• 2019
    9Linda18-08-2019

Heerlijk

Heel mooi hotel, toplocatie in de stad, super goed ontbijt, vraag wel om kamer niet aan de straatkant, vanwege het verkeer in de nacht

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    10L. van der Meer29-12-2018

Fantastisch hotel, een aanrader.

Een geweldig mooi hotel waar het personeel alles doet om het de gasten naar hun zin te maken. Samen met "Blue" maakten ze ons verblijf onvergetelijk. Onze schitterende suite, het voortreffelijke eten en de ambiance waren geweldig. De keuken presenteert verbluffende smaaksensaties. Wel over het algemeen vis.

Gereisd met partner in december 2018

• Oude reviews

9DE VOS Roland29-07-2017

Fantastisch Hotel en zeer vriendelijk personeel,

Dat ze in een prachtig design hotel terechtkomen met een zeer goede keuken, bijzonder verrassende gerechte. Prima onthaal, schitterende ligging, zeer goed ingerichte en onderhouden kamers. Elke morgen wordt er aan tafel een zeer verzorgd ontbijt opgediend. Heerlijke bedden voor een fijne nachtrust. Kortom een belevenis en aanrader om U tegen te zeggen. We gaan zeker nog terug.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Maarten en Shaila Thomassen18-06-2017

Fantastisch & zeer gastvrij hotel

Een heerlijke overnachting gehad in hotel Manna. Wij hadden de suite L op de vierde verdieping. Suites zijn erg smaakvol ingericht, het bad is ook echt een eyecatcher in de kamer. Het ontbijt is de kers op de taart. Heel uitgebreid en smaakvol. De bubbels maakte het geheel heel feestelijk af. Zeker een top adres in Nijmegen en wij komen absoluut nog een keer terug. De service en persoonlijke aandacht die het personeel geeft is echt heel fijn. Complimenten.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Mariëlle25-03-2017

Superhotel

Fantastisch weekend gehad in Manna. Supervriendelijk personeel. Heel mooie suite, goed bed en mooie badkamer. Helemaal top.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Marieke rapmund05-03-2017

Prachtig hotel

De kamers zijn bijzonder mooi en zowel ontbijt en diner in het hotel echt geweldig. De ongedwongen sfeer en perfecte bediening maakte het tot echt een feestje

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Eva26-02-2017

Super mooie kamer, ruim, schoon

Super mooie suite, met mooie badkamer! Lekker ontbijt. Top

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Yvonne21-10-2016

Fantastisch boutique hotel!

Heerlijk klein hotel, ze hebben maar 8 kamers. Wij sliepen op de 2e etage in de Lady Ambassador's Room XL. Ontzettend luxe kamer met vrijstaand bad, regendouche, Mac computer, Illy koffie apparaat en een home trainer. 2 tv's, 1 vanuit bad, 1 vanuit bed. Mooie luiken voor het geluid van buiten, we sliepen aan de voorkant. Wel warm s' nachts, erg warm dekbed vonden wij persoonlijk. Ook het kussen lag voor mij niet lekker. Maar voor de rest een heerlijke kamer. Goed ontbijt, aan tafel geserveerd. Broodjes, croissantjes, kleine chocolade broodjes, eitje, pannenkoekje met madeleine, yoghert en heerlijk beleg. Dag begon goed. Je kon tot 11 uur ontbijten. Enige wat voor ons wat onduidelijk was, was de aankomst. Je moet je blijkbaar melden in het restaurant maar omdat daar niet iemand op je af komt heb je het idee dat dit niet juist is. Een bordje zou veel verduidelijken. s' avonds heerlijk gegeten in restaurant De Bok. Echt een aanrader, gezellig en heerlijke vleesgerechten.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10de Vries05-08-2016

Fantastische ervaring

Een fantastisch hotel waar service en kwaliteit op een zeer hoog niveau staan. Wij hebben geslapen de Cinefix kamer. Fantastische douche, geweldig bed en een geweldig ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9cindos7409-05-2016

Fantastisch hotel

Van de hotels toe nu toe in NL het beste hotel waar ik heb geslapen. Mooie kamers, goede bedden, modern met een nostalgisch tintje, denk aan oude elementen van het gebouw. Uitstekende service. Mijn man werd 50 dus champagne ontbijt op de kamer, was erg goed. Veel keus en lekker. Wij hadden de Forta Rock suite en die was heel leuk met maar 1 nadeel wat ons betreft. Wij slapen altijd met het raam open, zelfs in de winter, maar omdat het Hotel aan een drukke weg ligt heb je wel vroeg last van de auto;s die voorbij rijden maar verder was alles perfect

Gereisd met partner in mei 2016

2 tips over Hotel Manna

• dianne_waardenburg_1, 07-08-2012

Om de hoek loop je zo de winkelstraat van Nijmegen in. Top locatie om te winkelen en te verblijven.

• y.donkersloot, 27-01-2012

Recht tegenover Theater de Vereniging.

0 vragen over Hotel Manna

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen