Appartement Le Reve

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag16°1°
Appartement Le Reve

We hebben een aantal aanbieders voor Le Reve voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Le Reve in het Nederlands

Heel fijne B & B

senorbart
30-11-2016

De B&B ligt in het begin van een woonwijk, dichtbij het centrum van Nijmegen. Je kunt voor de deur parkeren, en is kostenloos, wat fijn is, je moet bijna overal betaald parkeren. De B&B is leuk ingericht met oog voor detail, en is super schoon. De vriendelijke eigenaar, heeft het ontbijt al klaar gezet in de koelkast, compleet met afbak-broodjes. Er is zelfs een fles wijn klaar gezet, met nootjes en chocolade. Je hebt eigenlijk de beschikking over een compleet huisje met een woon-eetkamer, keuken, badkamer, wc apart, en een slaapkamer. Je loopt even onder het spoor door, langs het park, en je loopt zo de gezellige stad in met zijn leuke winkeltjes en restaurantjes, wij kunnen deze B&B van harte aanbevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Reve in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Reve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.