Hotel Hertogplein

11 reviews over Hotel Hertogplein in het Nederlands

Super!

JW,
25-10-2017

Wat een fantastisch klein hotel. Vriendelijlke eigenaar. Heerlijk gegeten bij restaurant Parkzicht waar de eigenaar voor ons gereseveerd had. Parkeerplek in de garage om de hoek. Komen zeker terug!

Nooit meer hier naartoe!

Rijk,
10-10-2017

Niet echt een hotel, meer een B & B.

Slecht ontbijt.

Slecht “hotel”

Koning,
8-10-2017

Het is meer een b&b dan hotel!

Er was niemand van het “hotel” aanwezig bij het ontbijt, koffie automaat deed het niet.

Geen brood of oud brood bij ontbijt.

Muizen in de ontbijtkamer!!

Je moet zelf je koffer naar boven dragen(geen lift aanwezig )

We hebben een aantal aanbieders voor Hertogplein voor je op een rij gezet:

Geweldige plek, prachtige kamers, warme ontvangst

Vader van 3 kids van 6, 8 en 12,
21-7-2017

De ligging is super, je loopt zo het centrum in en toch de rust van net buiten het centrum. Sfeervol authentiek hotel met hagelnieuwe kamers en inrichting. Ontbijt was een feestje met alle biologische sappen. Ondanks de regen een heerlijk weekend gehad.

Verzorgde nette hotelkamer met fijne service

Solange
18-9-2016

Erg goed en mooi verzorgd ontbijt

Prima hotel!

Mirjam
3-5-2015

Prima hotel, vlakbij centrum gelegen. Mooie, schone kamer met balkon ' s middags heerlijk in de zon. Prima ontbijt, in de zon op terras.

Vriendelijke eigenaren.

prima hotel

pjasuykerbuyk
16-11-2014

Het is een prima hotel.Het ligt vlakbij het centrum, dus je hebt geen auto nodig. De auto staat voor eur 5 geparkeerd in een garage op afgehuurde plekken van het hotel. Ook de volgende dag kon de auto blijven staan, wat een geweldige service is en konden wij nog genieten van de stad. De eigenaar geeft je adviezen wat je allemaal kunt doen/zien en zo hebben we een hele leuke wandeling kunnen maken. Het ontbijt is erg goed met diverse broodjes/beleg en wat je maar wilt. Lekker!!

Het enige minpunt van onze kamer was dat er maar een comfortabele stoel stond en dat de ander of op bed of anders op een rechte, houten stoel moest zitten. Afsluitend: prima hotel!!

Heerlijk hotel!!

Floor Jutten
17-11-2013

Hotel Hertogplein is een super mooi luxe hotel midden in het centrum van Nijmegen. De kamer waarin wij sliepen (kamer 1) was zeer ruim en mooi modern ingericht. De badkamer had een heerlijke stortdouche en er waren fijne dikke handdoeken. We hebben heerlijk geslapen en de volgende ochtend erg genoten van een uitgebreid en erg lekker ontbijt. De auto konden we voor slechts 10 euro per nacht vlakbij het hotel parkeren. Het is een echte aanrader als je een keer voor een betaalbare prijs in een zeer luxe kamer wil overnachten!

super, een topper

Mevr heyligers met vriendin
5-7-2013

hebben hier 3 dagen gelogeerd. het is aanbevelingswaardig. het is klein maar supermodern en smaakvol herbouwd. De gastheer en vrouw zijn zeer naar de mensen toegericht.Sympathiek, gastvrij en bezorgd. Het ontbijt s'morgens was zeer uitgebreid en goed verzorgd. wij wensen deze mensen heel veel geluk voor de toekomst! Heel veel dank van twee dankbare brabantse dametjes.

zeer gastvrij

mevr. heyligers
5-7-2013

het is aanbevelingwaardig, supermooi en smaakvol, mevr en meneer zijn zeer gastvrij en behulpzaam. ontbijt zeer uitgebreid en goed verzorgd.

We hebben een aantal aanbieders voor Hertogplein voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hertogplein in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hertogplein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.