Bed and Breakfast De Kwakkenberg

Meer bedandbreakfast info

18 reviews over Bed and Breakfast De Kwakkenberg

• 10HRI09-06-2015

gewoon boeken

Deze b en b is een absolute aanrader. Je komt er helemaal tot rust en er ontbreekt je aan niets. Schone nette kamers en een prachtig uitzicht op de tuin. Ontbijt zeer verzorgd.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Gert en Marijke Nagtegaal 23-07-2014

lekker slapen, eten en genieten!

b&b De Kwakkenberg ligt op een prachtige locatie in een mooie omgeving. Een hele rustige straat vlak bij het bos, waar je heerlijk kunt wandelen. De kamer is gezellig ingericht, is heel ruim en je kunt zelf koffie of thee zetten. Na een goede nachtrust staat er 's morgens in de prachtige keuken een lekker ontbijt klaar en wordt er ter plekke een eitje gekookt en koffie of thee gezet door de gastvrouw, die zeer vriendelijk is. Het Maartens kliniek, waar onze dochter een aantal dagen verbleef, is op 10 min. loopafstand, dus onze auto kon voor de deur blijven staan. Ook hebben wij nog fietsen mogen gebruiken en hebben een mooie tocht door de Ooipolder gemaakt. Het gezellige centrum van Nijmegen is een half uurtje lopen. Wij hebben genoten van deze dagen en raden het iedereen aan hier te logeren!

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Eva en onno19-07-2014

Wat een weelde..

Tijdens de 4daagse 2014 gebruik gemaakt van de Kwakkenberg. Dit was een absoluut luxe-4daagse-arrangement. De Kwakkenberg is gelegen in een prachtige rustige en stijlvolle omgeving, en dat met het centrum van het gezellige vriendelijke Nijmegen op een steenworp afstand. Het ontbijt was om door een ringetje te halen. Alles was er en als het er niet zou zijn regelde Gastvrouw (inderdaad met hoofdletter) Liesbeth wel dat het er kwam. Je voelt je welkom in de Kwakkenberg, door de persoonlijke benadering van Liesbeth en haar hartelijke man Harry. De kamer doet niet onder voor een luxe hotel, prima bedden en dito badkamer. Wij hebben ons 4 dagen te gast gewaand in "Villa Velderhof" Onno

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Henk en Caroline04-05-2014

Een warm welkom!

Niet alleen een prachtig huis op een prachtige locatie, ook de ontvangst en het ontbijt zijn heel goed! Veel leuker dan een hotel, en voor een redelijke prijs.

Gereisd met partner in april 2014

• 10Pauline Bekker04-05-2014

Geweldig adres

Een prachtig huis op een mooie rustige plek. De kamers zijn smaakvol ingericht en ruim. Badkamer ook prima. Wij gaan zeker nog eens terug. Ook vanwege de hartelijke ontvangst!

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Jan04-05-2014

Geweldig onderkomen

Prachtige locatie, heerlijke rust en mooi groen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9Mette en Frédy03-05-2014

Prachtige plek, fietsen te leen.

Mooie plek om te overnachten. Ligging, huis, kamer en uitzicht prima. Fijne bedden, genoeg ruimte, schoon. Parkeergelegenheid. Centrum in 10 minuten te fietsen. Deze zijn te leen, mooie service. Wij (moeder met dochter van bijna 14) zetten de auto er 's morgens al neer en gingen per fiets de stad in.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 10Fred van Eekeren23-04-2014

Buitengewoon

Boeking ging vlot en simpel. Onmiddellijk bevestiging en persoonlijke email om aankomst tijd te bevestiging. Vriendelijk ontvangst en uitleg. Schone kamer en badkamer. Beter als verwacht en goed ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 10Esther Maas-Baljon21-04-2014

Terechte aanrader!

Inmiddels 2x bezocht en voelde als thuis komen! Liesbeth is zeer vriendelijk en warm. Kamers en badkamer super schoon! Geweldige locatie dichtbij bos en niet ver van centrum.

Wij gaan in juni weer!

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 9David en Jopie04-04-2014

Een aanrader

Prachtig huis in een schitterende omgeving,de gastvrouw zeer vriendelijk kamers mooi ingericht en comfortabel een flesje wijn met nootjes stond al klaar kortom een aanrader

Gereisd met partner in januari 2014

3 tips over Bed and Breakfast De Kwakkenberg

• Mette en Frédy, 03-05-2014

Lekker gegeten bij "Dromaai' in het centrum, goed en niet duur. Een soort studenten(eet)café. Leuke aparte gerechten.

• Fred van Eekeren, 23-04-2014

Leen de fiets naar het centrum en laat de auto staan.

• nico, 27-12-2012

Neem fietsen mee als het kan. Super ligging tss stad en bos.

0 vragen over Bed and Breakfast De Kwakkenberg

Bed and Breakfast info