Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast De Goffert in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Sophie Kloeg
24-7-2018

Zag er netjes uit. Goed ontbijt

Gereisd Met partner in februari 2018

Grote etage met veel flexibiliteit.

Veteraantje
23-1-2017

B&B De Goffert is gelegen in een rustige wijk, in de buurt van Goffertpark, ziekenhuizen en universiteit. De bushalte ligt op 10 m. en de drie treinstations op ongeveer 2km. Ook zijn er voldoende, gratis, parkeerplaatsen aanwezig. De (elektrische) fietsen kunnen in de schuur veilig opgeborgen (en opgeladen) worden. Koken en roken zijn niet toegestaan. Gratis WIFI. Het (Glutenvrij!) ontbijt wordt na overleg samengesteld.

De etage bestaat uit een woonkamer van 20m2, badkamer en slaapkamer van 13m2. Er kunnen maximaal 4 gasten verblijven De inchecktijd is na 17.00 uur of is na overleg vast te stellen. De uitchecktijd is 11.00 uur.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Goffert in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Goffert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.