Hotel Couragestersterster

6.3Voldoende

Nederland, Gelderland, Nijmegen

Op vakantie geweest naar Courage?

6.3Voldoende

Tonen op kaart

48 reviews over Hotel Courage

• 4Conny03-02-2020

Eens maar nooit meer!

Met een veelbelovend filmpje over het hotel,hier ons verblijf geboekt..Een gammele lift,een donkere kamer,een badkamertje met twee handdoeken(!!!!) een storende tv,en overgordijnen die niet sluiten.. Het uitzicht was wel mooi en de douche was warm..

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 1Judith10-01-2020

Nooit meer

Hier zeker niet heen gaan Was rond uit vies! Zijn naar een ander hotel gegaan omdat het zo vies was Hier hebben wij over gebeld maar nooit tot een oplossing gekomen dus betaald voor niks

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 10Heezen05-01-2020

Echte aanrader en all-round kwaliteitstrekker.

Een meer dan fantastisch hotel, waarin kwaliteit en vriendelijkheid voorop staan. Ligging ideaal: naast het centrum en aan de Waal. Creatief vormgegeven ruime Romeinse luxe kamer, waarin je zowel Romeins kunt relaxen, als goede digitale voorzieningen en uitzicht op de Waal. Prima bedden en stille kamer. Aanrader!!!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8Richard Stegeman27-10-2019

Prima hotel op goede ligging.

Ideaal hotel om te overnachten en daarna te ontbijten. Kamer zag er prima uit. Fijne bedden en nette badkamer. Ligging tegen het centrum aan, aan de waalkade. Wijzelf zaten op de bovenste etage met uitzicht op de waal. Mooi. Ontbijt was ook prima. Receptie is 's nachts niet aanwezig. Met de eigen sleutel kun je dan gewoon binnenkomen. Parkeren is betaald. Wij hebben gewoon in de parkeergarage geparkeerd. 5 minuten lopen. Aanrader voor de volgende keer.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Diana Kelder25-08-2019

Super!

Supergezellig hotel op loopafstand van het centrum. Prachtig uitzicht direct aan de Waalkade met gezellige terrasjes. Kamer was prima, personeel erg vriendelijk en ontbijt zeer uitgebreid. Ontbijt is in een gezellige ruimte met diverse broodjes, beleg, crueli, lekkere sapjes en gekookt eitje erbij. Wij hebben echt ge noten en begrijpen ook niet de slechte reviews die sommigen hebben geplaatst. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 4Sandra31-07-2019

Nooit meer

Kamer was schoon, prima douche (wel wat klein). Slechte airco, na hierover geklaagd te hebben kregen we een andere kamer eveneens met slechte airco. 's Nachts niet kunnen slapen door de HITTE!! Oubollige kamers en een matig tot slecht ontbijt met afbakbroodjes en weinig keuze. De ligging is prima maar ik zou dit hotel zeker niemand adviseren.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Marlous Looten-Deuss24-04-2019

Fantastisch !

Hotel Courage is een knus hotelletje aan de Waalkade in Nijmegen. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is erg uitgebreid en het is alsof je op een terrasje in Parijs zit. Je loopt zo het centrum in met leuke kleine straatjes en pleintjes.

Gereisd met partner in april 2019

• 6Hubertina09-04-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Geboekt met veiling, kregen waarschijnlijk de slechtste kamer. Kamer : ongemakkelijk vanwege de vele trappen (net te doen omdat het maar 1 overnachting was). Ondoenbaar voor oudere mensen, ook vanwege ongemakkelijk trapje in kamer en balk die dwars door de kamer liep. Vanuit kamer zicht op airco units op het platte dak ernaast, wat idee van terras gaf met die lelijke units. Wifi ontbrak. Parking : heel ongemakkelijk in parkeergarage op afstand. Ontbijt ‘: goed

Gereisd met partner in april 2019

• 5Bianca21-02-2019

Volgende dag... rode ogen en dikke wallen. OMG!

Vreselijke nacht. Bed was meer dan af. Spiralen volledig voelbaar. Platte Kussen met dons, waarvan die de hele nacht in me gezicht prikte. Uit triestigheid een harde handoek erop gelegd. Dekbedovertrek oud katoen met rulletjes(stofbolletjes). Kortom , ging zonder wallen dit hotel in en kwam met rode ogen en wallen eruit. Z.s.m. weg en direct naar huis en me bed in. Ik was doodmoe. This hotel never again... for sure.

Gereisd met partner in februari 2019

• 6Dennis S21-02-2019

Nooit meer! Slechte bedden!

Wij sliepen in kamer 53. Een overnachting via bon. Waardeloos bed. Afgezien dat mijn voeten hoger lagen dan mijn hoofd kon ik in de morgen het aantal bedespiralen in mijn rug tellen in de spiegel. Misschien dat ze zo bon klanten willen afschrikken..In de morgen over geklaagd maar er werd een verrast gezicht getrokken. Ik kan mij niet voorstellen dat onze voorgangers hier niet over geklaagd hebben!

Gereisd met partner in februari 2019

3 tips over Hotel Courage

• Dianne en kinderen, 09-10-2014

de Romeinse fam Kamer is echt met kinderen een goed idee!!!!

• H, 05-05-2015

Parkeren in Kelfkensbos en dan voor 12,50 een uitrijkaart kopen bij de receptie. Kun je ook de dag van uitchecken nog de hele dag de stad in en later uitrijden.

• Bart van Oirschot, 27-12-2014

Museum Valkhof. Op minder dan 5 min. lopen