Bed and Breakfast Burgerlust

BedAndBreakfastWeer vandaag17°11°
Bed and Breakfast Burgerlust

8 reviews over Bed and Breakfast Burgerlust in het Nederlands

Alles Top! Zeker de moeite waard om terug te gaan.

Carien Bartels
29-5-2018

Prachtige locatie op loopafstand van de stad. Aardige gastheer en super netjes allemaal. Heerlijk en royaal ontbijt.
eigenaar, Eigenaar, 16-6-2018
Dank je wel en mogelijk tot een volgende keer! Altijd welkom.

Zeker voor herhaling vatbaar

Ron L
16-4-2018

Goede ligging, slechts enkele minuten lopen naar het centrum van Nijmegen.

Vriendelijke eigenaar die z'n zaakjes goed voor elkaar heeft.

Mooie grote kamers en heel goed ontbijt door de eigenaar zelf klaar gemaakt.

Parkeerplaats om de hoek tegen een gunstig tarief.

Gezien de ligging is deze B&B zeker niet duur.

Een echte aanrader.

Eigenaar, Eigenaar, 16-6-2018
Dank voor deze mooie review. Hopelijk kan ik u weer een keer begroeten bij B&B Burgerlust!

fantastich

Michel
8-10-2017

mooie B&B direct bij het centrum van nijmgen,

Fred mak van het ontbijt een waar feestje

Eigenaar B&B Burgerlust, Eigenaar, 10-10-2017
Dank voor deze goede reactie. Ik verwelkom u graag weer.

Niks op aan te merken

Peter
15-6-2017

Dit is een prima B&B; mooi en centraal gelegen in Nijmegen. Mijn kamer was relatief laaggeprijsd (zeker ook in vergelijking met een andere B&B in de buurt) maar de faciliteiten vielen helemaal niet tegen: wc/badkamer aangrenzend aan kamer, tv, airco, gratis WIFI. Het ontbijt is vers en uitgebreid, en de eigenaar heel vriendelijk. Niks op aan te merken, kortom!
Eigenaar B&B BUrgerlust, Eigenaar, 10-10-2017
Beter als dit kan bijna niet. Dank voor deze geweldige reactie

Een warm welkom

Greta
9-4-2017

Supergoede ligging. Je loopt aan de ene kant zo het centrum van Nijmegen in en aan de andere kant de leuke wijk Bottendaal. Ruime, nette kamer (de luxe) en ontzettend vriendelijke, behulpzame gastheer.

Parkeren op 200 meter afstand van de Bed and Breakfast. (en tegen heel gunstig tarief)

Eigenaar B&B Burgerlust, Eigenaar, 10-10-2017
Graag gedaan en natuurlijk de volgende keer weer van harte welkom.

Heerlijke B&B, dichtbij station en centrum!

Melinda en Miranda
9-4-2017

Heel goed verzorgd....

Centraal gelegen t.o.v. Centrum, station en andere bezienswaardigheden.

Gastheer doet uitermate zijn best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Uitgebreid ontbijt, persoonlijk benadering en heerlijke kamer met luxe wasgelegenheid.

Eigenaar B&B Burgerlust, Eigenaar, 10-10-2017
Dank u wel voor deze review. Hopelijk zien we elkaar spoedig weer!

Oude reviews (archief)

Erg fijn

23-10-2015

Een mooie kamer, mooie badkamer. Werkelijk heerlijke bedden. Toilet op de gang, maar groot en mooi en in twee stappen ben je er. Badjassen en sloffen aanwezig. Thee en koffie zetten kan. Lekker zithoekje en televisie. Ontbijt uit de kunst. Centraal gelegen, vlakbij de winkels en restaurants. Een echte aanrader.
Fred Klein Hemmink (Eigenaar), Eigenaar, 8-3-2017
Dank voor deze mooie reactie. Ik zie u graag weer terug bij B&B Burgerlust.

Kan eventjes beter....

karin Zwetsloot
20-1-2014

Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt. Kamerfaciliteiten minimaal, badkamerfaciliteiten slecht, wc borstel hing los in 1 schroefje over de wc bril, geen planchetje in douche om zeepje op te leggen, geen ruimte om droge kleding te leggen, douchegordijn bruin en vies aan onderkant. Zonde! Verder goede locatie en best wel een goed adres, denken wij, maar de prijs/ kwaliteit verhouding ligt wat ons betreft nog een beetje aan de hoge kant.
Fred Klein Hemmink (Eigenaar), Eigenaar, 8-3-2017
Door een verandering in de bedrijfsvoering is deze kamer sinds 2016 niet meer beschikbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Burgerlust in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Burgerlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Burgerlust scoort een 8.98 uit 10 op basis van 8 reviews.