Hotel Amrath Belvoir

Laatste review

Prima hotel

Danielle,
11-12-2018

Prima hotel nabij het centrum van Nijmegen, Goed bed, vriendelijk personeel en lekker uitgebreid ontbijt. Voor deze voordelige prijs kun je geen hip design hotel verwachten, het is hier en daar wat gedateerd maar dat maakt ons niet veel uit want schoon was het zeker!

Kenmerken

11-12-2018

Geweldig!

Heidi,
3-11-2018

Heerlijk hotel, zeer klantvriendelijk personeel. Kamer is van alle gemakken voorzien. Dicht bij het centrum gelegen. Hotel ligt op een plek met fantastisch uitzicht. Bedden slapen heerlijk.

Prettig hotel voor paar dagen Nijmegen.

Caroline,
30-10-2018

Dicht bij 't centrum. Mooie kamer. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ontbijt was goed. Diner wat minder.

Prima en prettig hotel.

A van Kasteren,
10-9-2018

Erg gastvrij en behulpzaam personeel, we mochten onze fietsen laten staan na het uit checken en in de avond pas weer ophalen. Onze koffers/tassen al brengen voor het inchecken. Sanitair verouderd maar netjes en schoon! Ontbijt was goed alleen de ruimte bij de thee/koffie erg krap.

Op loop afstand van het centrum. Wil je een föhn of een badmat, kijk dan in de kleding kast ;-) en voor gebruik van het kluisje info bij de balie. Maar prijs kwaliteit was goed!

Niet snel meer

R,
26-8-2018

Het hotel moet nodig een renovatie krijgen. Kamers zijn ver beneden de maat. Vies, oud behang komt naar beneden. Pretvlekken op het behang en in de gordijnen. Douchegordijn onder de schimmel. Wel een schone douchekop. Kortom geen prijs kwaliteit als je de keuze hebt in Nijmegen zou ik een ander hotel nemen.

Geen aanrader

Pas,
26-8-2018

Omdat onze dochter in Nijmegen geopereerd moest worden en wij op 1,5 uur afstand rijden zitten, besloten we een hotel in de buurt te nemen. Hotel is helaas geen aanrader. Het is oubollig, niet schoon en zeker geen vier sterren waard.

Het hotel had een goed ligging, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Daarmee zijn gelijk alle positieve punten benoemd. Het hotel is zeer verouderd, het behang komt overal los van de muren, de toilet zit vol kalk en zelfs de waterkoker wilde je eigenlijk liever niet gebruiken. Overal stekkers in stekkerdozen en erg slecht ontvangst van de tv. De kamer was bloedheet en absoluut niet schoon. Er lagen peuken op het balkon en de tafel plakte van het vuil. Voor ons was dit hotel absoluut een afknapper en zullen er dan ook zeer zeker niet meer terugkomen.

Er was brandalarm, er was geen kennis van bmc

J.Kruijff,
22-6-2018

Prima ligging.oude meug in de kamers

Prima

Ruud van Ginkel,
28-5-2018

Prima kamer, badkamer schoon maar gedateerd, prima royaal ontbijt. Diner stelde niet veel voor ,reden chef-kok was ziek, voor een vier sterren hotel moet het mogelijk zijn om een vervanger te regelen, parkeren is duur voor de gasten en veel te weinig plaatsen. Pluspunt is dat ebikes gestald kunnen worden met oplaadpunten.

Centrale ligging is een plus voor dit hotel. Al met al een goed verblijf gehad.

jammer

jupi,
22-5-2018

De ligging van dit hotel is heel fijn. Het is alleen een erg gedateerd hotel, oudbollig. Op zondag is de keuken gesloten??? Wij wilden graag asperges bestellen maar ivm te weinig keukenbezetting niet mogelijk terwijl er buiten een groot bord hangt met asperge menu. Wij hadden de laatste risotto daarna niet meer te bestellen. In de kamer geen airco, veel te zachte bedden, een oude tv die bovendien geen goed beeld had, afstandsbediening zo goed als leeg. In de badkamer een vies douchegordijn, wc bril zat los en scheef, kapotte prullenbak enz. enz. Dit alles wel doorgegeven bij receptie.

Het personeel was (bijna) allemaal vriendelijk. Niet allemaal van alles op de hoogte. Gevraagd naar fietsroutes en tips bij aankomst, enige tip was ga naar de grote markt. De dag erna nogmaals naar fietsroutes gevraagd en er waren wel vijf routes te verkrijgen?!

Voor ons niet meer hier, echt geen vier sterren.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amrath Belvoir in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amrath Belvoir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.