Hotel Amrath Belvoir ****

Hotel Amrath Belvoir
6,5

Weer vandaag4°-5°

157 reviews over Hotel Amrath Belvoir in het Nederlands

Prima kamer en vriendelijk personeel.

Henk van den End, 28-12-2017

Ontbijt is matig, maar verder heel fijn verblijf. Goede, nette kamer.

super!

Marleen, 22-12-2017

Service en gastvrijheid. Heerlijk eten. Jammer van de lage toiletten en douche in bad. Verder erg genoten. Ik kom hier zeker weer!

Nooit meer

Sanne, 16-10-2017

Sowieso geen aanrader. Locatie is echt top, maar het hotel zelf is erg oubollig en niet mooi. Wat mij het ergste stoort zijn de gordijnen die er bijna vanaf vallen, overal ligt stof en de badkamer is erg donker en zeker aan vervanging toe. Het behang in de slaapkamer laat ook op veel plekken los.

Maar wat ik al helemaal niet snap, is dat op zondag de bar en het restaurant dicht zijn. Verder is het meeste personeel erg kortaf en ze stralen echt uit dat ze liever ergens anders willen werken.

Genoten

marion schut, 29-9-2017

Mooi hotel en het ligt heel dicht bij het centrum en de Waalkade.

Heerlijk ontbijtbuffet en ook het diner was prima. Onze kamer was gedateerd maar had een goed bed en een mooi balkon.

Vies, oudbollig, muf.

Koen, 1-9-2017

Prullenbak leek wel een frietpan met oud frietvet. Ik paste niet eens onder de douche (ben 1,93). De kamers zijn zeer ouderwets met doorgezakte bedden.

Zwembad stelt niks voor vergeleken met de foto's.

Teleurstelling

HG, 19-8-2017

Erg naar ons weekend nijmegen uitgekeken. Eenmaal bij de entree zag alles er goed goed. Maar op ons Kan er schrokken we toch wel. Het behang komt van de muren af en de kamer lag vol met stof. Ook het bad moest eerst schoon gespoeld worden alvorens het gebruikt kon worden. Erg jammer. De volgende dag ontbijt en tot ons grote schrik wordt het vlees daar met de blote handen door het personeel in daarvoor bestemde bakken gelegd, vervolgens zonder handen te wassen wordt het brood op zijn plek gelegd. De receptionisten kunnen ook vloeken onderling, leuk gezelschap als je in de hal wacht.

geweldige ligging

johan, 3-8-2017

geweldige service en vriendelijk personeel

Verblijf Amrâth hotel Belvoir te Nijmegen.

MH Emmerik, 1-8-2017

De klantgerichtheid van het personeel geeft ons altijd een fijn gevoel tijdens ons verblijf bij Belvoir.

treurig parkeerbeleid

hoek katwijk, 29-7-2017

Omdat het hotel dicht bij het centrum ligt geboekt.wisten nog van vorig jaar dat je een parkeerkaart kan kopen zodat auto dicht bij het hotel staat. Dit jaar wilden we weer parkeerkaart kopen maar alle kaarten waren al op.hebben ze niet verteld toen ik boekte.balen konden de auto pas 1,2 km bij het hotel vandaan parkeren!!!!!!!!nijmegen heeft wel de vierdaagse maar dit was treurig. Receptie lag er niet wakker van.hotel gedateerd en oudbollig maar dat wisten we,maar omdat we hotel in centrum wilden we toch geboekt. Maar nu niet meer!!!

Geen 4 sterren waard

J van der linde, 16-7-2017

Personeel was heel vriendelijk !!

Maar de aankleding van het hotel mag vernieuwd worden .

Onze kamer zaten op 2 stoelen vlekken ,en op de vloer bedekking zaten vlekken .

Ook waren de gordijnen gekrompen en erg verkreukeld .

Wij hadden onze fietsen bij ons ,en die mochten we keurig in de stalling zetten beneden in het hotel.

Maar dan moet je met de fiets door de aan vangst balie ,en dan met de fiets met de lift naar beneden

Absoluut geen 4 sterren waard ,en voor 1 nacht oké .

Over het eten weet ik niks te vertellen ,dat hebben we elders gedaan

We hebben een aantal aanbieders voor Amrath Belvoir voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amrath Belvoir in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amrath Belvoir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amrath Belvoir scoort een 6.53 uit 10 op basis van 157 reviews.