Hotel Amrath Belvoir

6.8Voldoende

• Sauna

177 reviews over Hotel Amrath Belvoir

• 9AH de Wilde27-08-2019

Prima hotel, prima ontbijt, vriendelijk petsoneel.

Fijn hotel om Nijmegen en omgeving te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Maaike20-08-2019

Prima ga hier vast nog eens terug

Alles op loopafstand. Goed hotel prima service

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Elshof31-05-2019

Prims voor 1 nacht...

Middenklasse hotel met eenvoudige en gedateerde kamers (jaren 80 inrichting), wel schoon. Prima ontbijt maar niks bijzonders. Wat wel opviel: erg warm en benauwd op de kamer en ook beneden in ontbijt zaal mocht het wel een paar graden minder!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 4Debbie03-05-2019

Hier gaan we niet meer heen

Hotel ligt dichtbij het centrum, wat een pluspunt is. De kamer is erg gedateerd, een ouderwetse tv die het niet goed deed, matrassen en kussens zo zacht dat je met rug- en nekklachten op stond. Badkamer had een douche in een ligbad. Als je lang bent (ik ben 1,76 cm) kan je niet onder de douche rechtop staan omdat de slang niet hoog genoeg komt. Dus moet je de douchekop vasthouden en daarbij opletten dat je niet met je hand tegen de plafondplaten (die zwart van de schimmel waren) aankwam. Echt slecht! Het ontbijt was heel goed. Genoeg verse broodjes, veel keuze uit beleg en veel heerlijkheden lagen er. We kwamen niets te kort. Hotel is dringend toe aan een frisse opknapbeurt. Wij hadden alleen contact gehad met personeel bij in-/uitchecken. Bij het uitchecken werd ons gezegd de sleutel neer te leggen, verder werd er niet gevraagd of we het naar ons zin hebben gehad. Er kon ook geen tot ziens vanaf. Eens maar nooit meer!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    8Wim vermeulen28-12-2018

Prima hotel

Dicht bij het centrum 900meter goed eten schoon hotel vriendelijk.personeel.goede prijs

Gereisd met partner in december 2018

• 5Simone16-12-2018

Niet weer..

Kamer was schoon maar heel erg gedateerd..ontbijt was ronduit slecht! Op de vraag of er misschien nog iets van ei was kregen we te horen, Nee..is op..ondanks dat we er om 10 uur waren en het ontbijt was tot 11 uur.. Er waren ook geen broodjes meer, daar hebben we 15 min op moeten wachten, toen we deze door sneden bleken deze nog bevroren te zijn! Terug gebracht aan de meneer die daar werkte, en ik was dan ook héél erg verbaasd dat we deze, door ons doorgesneden broodjes, later terug vonden in het mandje, gewoon opnieuw in de oven gedaan!!! Dit vind ik echt niet kunnen!!! Ook werden de tafels als iemand weg ging niet schoon gemaakt, gewoon met een droge theedoek werden de kruimels op de grond geveegd...! Kortom, niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 8Danielle11-12-2018

Prima hotel

Prima hotel nabij het centrum van Nijmegen, Goed bed, vriendelijk personeel en lekker uitgebreid ontbijt. Voor deze voordelige prijs kun je geen hip design hotel verwachten, het is hier en daar wat gedateerd maar dat maakt ons niet veel uit want schoon was het zeker!

Gereisd met vrienden in december 2018

• 9Heidi03-11-2018

Geweldig!

Heerlijk hotel, zeer klantvriendelijk personeel. Kamer is van alle gemakken voorzien. Dicht bij het centrum gelegen. Hotel ligt op een plek met fantastisch uitzicht. Bedden slapen heerlijk.

Gereisd met partner in november 2018

• 8Caroline30-10-2018

Prettig hotel voor paar dagen Nijmegen.

Dicht bij 't centrum. Mooie kamer. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ontbijt was goed. Diner wat minder.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8A van Kasteren10-09-2018

Prima en prettig hotel.

Erg gastvrij en behulpzaam personeel, we mochten onze fietsen laten staan na het uit checken en in de avond pas weer ophalen. Onze koffers/tassen al brengen voor het inchecken. Sanitair verouderd maar netjes en schoon! Ontbijt was goed alleen de ruimte bij de thee/koffie erg krap. Op loop afstand van het centrum. Wil je een föhn of een badmat, kijk dan in de kleding kast ;-) en voor gebruik van het kluisje info bij de balie. Maar prijs kwaliteit was goed!

Gereisd met vrienden in september 2018

15 tips over Hotel Amrath Belvoir

• Gino Schoenmakers, 08-06-2014

Café Le Figaro aan de Waalkade

• sander schelhaas, 25-11-2013

Zwembad ziet er wel netjes uit; prima.

• Giovanni Lotze, 02-12-2013

Koop bij heme een logeren in een stad arrangement. Dan is de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.

Uit eten moet je zeker bij mr. Jacks. Grieks-Italiaans. Heerlijk! Op nog geen 10 minuten loop afstand.

1 vraag over Hotel Amrath Belvoir

• Kelly, 25-07-2016

Wat zijn de parkeerkosten ?

kees, 31-07-2016

op 1 km afstand in woonbuurt gratis; anders € 1,70 per uur