Hotel Gasterij De Roode Schuur

7.8Goed

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Gasterij De Roode Schuur voor je op een rij gezet:

79 reviews over Hotel Gasterij De Roode Schuur

• 5Marianne05-10-2019

Matig en beneden verwachting

We hadden de bruidsuite gereserveerd ivm onze wens een grote kamer te hebben. Dit is geen aanrader als bruidspaar. De kamer viel ons ook enorm tegen als je ziet wat je er voor betaalt. Beleving ontbrak: thee mokken, water koker, lekker louche bank, vanuit bed TV kijken, licht, gordijnen. En wat moet je met een eettafel met 6 stoelen? Water reservoir koffie zet apparaat past niet onder de kraan. Allemaal kleine dingen. Het WOW effect ontbrak volledig. Heeft ook te maken met de verwachting die we hadden (design hotel, suite, prijs) denk ik.....

• 7Nicky14-08-2019

Heerlijk genoten

Heerlijk genoten mooie kamer. Wel jammer dat er geen zwembad aanwezig was. Het zit lekker centraal. Het is een heerlijke plek. Er naast zit een restaurant moeke waar je heerlijl kan eten en drinke . Het ontbijt was super. En je kan in de lounge de hele dag thee en koffie pakken dat is super.2 nachtjes genoten

• 9Tamara27-07-2019

Super mooi en schoon hotel. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Ik kwam hier samen met mijn man 2 nachtjes slapen. Onze dochter was op kamp, maar vanwege extreme hitte werd het kamp vroegtijdig afgelast. Gelukkig mocht onze dochter op onze kamer slapen. Ze heeft ook ontzettend veel genoten.

• 9Jeanne23-04-2019

Prettig verblijf!

Een mooi hotel, grote kamer, aan de rand van Nijkerk en gelegen aan fietsknooppuntennetwerk. Naast het hotel een prima restaurant "Moeke" met een prachtig en groot terras.

• 8Carolina27-03-2019

Super gezellig, schoon en gastvrij hotel

• 9Deborah Martherus03-03-2019

Super fijn verblijf!

Heel mooi hotel! Echte aanrader. Grote mooie kamer.

• 2018
    7Dop10-11-2018

Zou hier niet meer heen gaan

Badkamer en wc zijn geen aparte ruimte. Middenin hotelkamer en alleen afgescheiden door een matglazen deur en aan onder en bovenkant open. Dus je hoort, ziet en ruikt alles met naar wc gaan en douchen. Niet fijn. Daarnaast hele avond erg veel geluidsoverlast gehad qua muziek van Brasserie Moeke dat naast het hotel ligt en waar het hotel op de site ook aangeeft dat je kunt gaan eten. Weet niet of het een en dezelfde eigenaar is maar als ik 160,- betaal voor een hotelovernachting dan wil je niet je bef uit dreunen.

• 9Thea09-10-2018

Goed om te verblijven

Apart gebouwd hotel. Vriendelijke ontvangst. Kamers zijn niet heel groot en badruimte is alleen met een matglazen deur apart van het slaap/zit gedeelte. Modern uitgevoerde douche met rainshower. Bed is lekker groot. Ontbijtruimte is mooi, voldoende keuze. Mooi hotel

• 7M. Van der Woude30-09-2018

Alleen als er een afgescheiden toilet zou zijn.

Zeker een leuk design hotel..Goede uitvalsbasis voor fietstochten of bezoek aan Amersfoort...Vriendelijk , service gericht personeel.Kamer schoon en prima bed,maar toilet en douche gescheiden door matglas deur die je niet kan sluiten!..Je hebt dus echt Geen privacy als je op de wc zit!!!Dit levert best gênante situaties op en voelt zeer onprettig...dus maar een privé toilet ergens op de gang opgezocht waar de deur wel dicht kon.Hierom zullen wij hier niet snel meer boeken of het hotel aanbevelen.Super ontbijt, maar, Als je gehandicapt bent kom je Niet in het ontbijtzaaltje,!...Er is alleen een trap van 6 treden om dit te bereiken..en dat in 2018???ook beetje klein in verhouding tot de grootte van het hotel.maar dit wordt opgelost door ontbijttijden in shifts.

• 9Nabuurs01-08-2018

Super!!

Super hotel. Vriendelijke mensen, heel erg netjes. Het restaurant moeke is ook echt een aanrader, heerlijk eten en gezellige sfeer!!

8 tips over Hotel Gasterij De Roode Schuur

• Roelant, 04-05-2014

Gegeten bij Brasserie Kade 10 in de haven van Nijkerk. Geen super uitzicht, maar wel fantastisch eten, mooie inrichting en prettige gastheren.

• Leoni, 11-09-2012

Nijkerk is een sfeervol stadje met een gezellig historisch centrum. De Veluwe en de stad Amersfoort liggen om de hoek.

• ron betist, 10-08-2012

prima gelegen als uitvalsbasis voor Amersfoort, Apeldoorn en alle moois in de omgeving.

1 vraag over Hotel Gasterij De Roode Schuur

• Tiny, 21-08-2017

fiets

Ik kan niet vinden of er fietsen te huur zijn. Wij zijn nog wel mensen die graag met de fiets erop uit gaan. a.s. woensdag komen wij.

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages