Vakantiepark DroomPark Bad Hulckesteijn

VakantieparkKinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag16°4°
7,1

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Bad Hulckesteijn voor je op een rij gezet:

8 reviews over Vakantiepark DroomPark Bad Hulckesteijn in het Nederlands

Met vrienden

Wij komen zeker weer terug!

Hedy
24-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Een zeer welkome ontvangst bij de receptie, dames waren erg vriendelijk en behulpzaam. Klasse! Huisje was prachtig, mooie inrichting en van alle gemakken voorzien. En met het mooie weer erbij hebben wij een top vakantie gehad.

voor herhaling vatbaar

Theo
21-7-2018
  • Onderkomen9

Park ligt in een mooie omgeving, ideaal gelegen voor mooie fietstochten richting Spakenburg, voor (grote) boodschappen moeten mensen zonder auto met de fiets naar Nijkerk maar dat is goed te doen .

Verschrikkelijk!

Lange termijn huurders
20-12-2017
  • Onderkomen6

Verschrikkelijk! Dit 'droom' park is alleen maar bezig met de verkoop van vakantiehuizen. Dus als er een tv dag of open dag is? Fantastisch! Zit je hier voor de lange termijn zoals wij? Dan stel je niets voor. Alleen maar lawaai van werklui, feestjes (ook doordeweeks) en ga zo maar door. En niemand die hierover communiceert en als je hier vragen over stelt? Dan ben je per direct afgeschreven door het park. Dit is totaal geen droompark! Het enige dat je wel mag is flink betalen. Meld je een klacht? Dan is er niemand die hierop reageert. Arrogantie ten top! Never Nooit meer!

Mooi nieuw park

Kramer
28-11-2017
  • Onderkomen8

Mooi aangelegd park, alles is nieuw en mooi aangelegd. Personeel is erg vriendelijk en het eten in de brasserie is goed. Nadeel is dat het park buiten Nijkerk ligt aan het veluwemeer. Dat is in de zomer mooi maar in november ligt het park daarmee best geisoleerd en kan je niet zonder auto. Het is erg goed te bereiken, slechts 3 km vanaf de afslag A28

Het gehuurde huis 8pers was mooi en gezellig. Wij hebben hier een prima weekend gehad met 4 stellen en twee kleine kinderen.

Mooi. Maar...

Lange termijn
15-9-2017
  • Onderkomen8

Mooi park. Probleem is alleen dat dit in de maanden juli en augustus zo is. Als je hier voor een langere termijn zit, buiten de vakanties (kosten zijn dan echt niet te weinig) dan valt het toch tegen. Elke ochtend vroeg lawaai van vrachtwagens, grasmaaiers en ga zo maar door. Het personeel is minder flexibel etc. Maar als er een open dag is of de tv komt langs, tja dan is het natuurlijk een mooi park. Jammer dat dit alleen op dat soort momenten zo kan zijn!

Prachtige locatie

Tanja
18-5-2017
  • Onderkomen9

Ruime opzet en schitterende vakantiewoningen.

Woningen zijn stijlvol qua interieur en voorzien van alle gemakken.

Zeer netjes dit park

Fons Remorie
11-2-2017
  • Onderkomen10

Voor watersporters een hele mooie omgeving. In de winter is de omgeving minder. Maar smaken verschillen. Des ondanks een hele mooie week gehad thanks

Droompark Bad Hulckesteijn. Astma patienten!

Alfred Hope
6-8-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Nieuw park Bad Hulckesteijn. Goed voorzieningen en vriendelijke bediening. Groot minpunt is dat er honden zitten in de 'diervrije' huisjes (e.g. op dit moment in CUB4 huisnummer 22). Astma patienten moeten er op kunnen vertrouwen dat hondenvrij echt hondenvrij is. Verder goed park om te vertoeven (zwemmen, wandelen, fietsen, zeilen).

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Bad Hulckesteijn in Nijkerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Bad Hulckesteijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.