Hotel Hoogeerd

144 reviews over Hotel Hoogeerd in het Nederlands

Aaardig maar geen blijvertje

Najir
24-1-2019

Leuk familiehotel, aardig personeel, schone kamers, schone badkamer, geweldig ontbijt. Verwarming functioneerde niet geweldig goed, in januari is het koud vooral aan de raamkant. Televisie had waarschijnlijk ook last van het koude weer, een aantal stations vertoonde alleen blokken. Uitzicht op de Maas is er niet, wel uitzicht op een maasplas. Direct in de buurt staat een steenfabriek wat geen fraai beeld oplevert. Goed voor het houden van kleine conferentie. Goed voor personen die de andere dag weer aan het werk moeten (ontbijt begint vanfa 6.30 uur)

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dik in orde!

EJT
7-10-2018

Ons jaarlijkse familieweekend (ruim 30 personen) hebben we dit jaar in het prachtig gelegen hotel restaurant Hoogeerd gevierd. We hadden mooie kamers in het nieuwe gedeelte waarvan een aantal met Maaszicht. We kijken tevreden terug op ons 36e familieweekend. Het eten was goed, de bediening zeer vriendelijk en de kamers ook dik in orde. Ga zo door Hoogeerd!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Rapportcijfer 7,5

F.Busman
15-9-2018

Zeer vriendelijk personeel op een enkeling na, prima bedden, die pas op verzoek in geheel dagelijks wordt verschoond. Kamer ziet er netjes uit. Ietwat gehorig. Ontbijt verschilt in kwaliteit en omvang Van "basic" tot zeer " luxueus"...... Finaal rapportcijfer 7,5.

Gereisd Alleenreizend in september 2018

Leuk gezellig familie hotel

Herman Middelkamp
9-8-2018

Leuk gezellig familie hotel , goed ontbijt , lekker diner . Mooie kamers , sommige met airco , wat wel nodig was 30 gr Leuk en aardig personeel. Leuke omgeving om te fietsen langs de Maas en Waal. Goede oplaad punten voor elektrische fietsen . Een aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2018

Desiree Middelkamp
7-8-2018

Hallo wij hebben een weekend gelogeerd en hebben genoten van dit leuke gemoedelijke Hotel . Wij hebben veel gefiets en onze elektrische fietsen konden worden opgeladen in een goede afgesloten schuur
Heel vriendelijk personeel, kamer geboekt zonder airco maar na een belletje en 10 € per kamer een kamer met airco . Mooie schone kamers . Goed ontbijt en heerlijk diner . Een aanrader om in het land van Maas en Waal te gaan fietsen . Desiree en Herman Frits en Joke van der Meer

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Fantastische mensen die er werken

Jolanda v.d. Plas
31-5-2018

Heel leuk hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt is goed met voldoende keus. Diner is ook goed. Hotelkamer & badkamer was ruim en schoon. We keken vanuit de kamer op rivier De Maas. Mooie omgeving. We komen zeker nog een keer terug. Een aanrader !!!!

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima locatie,maar nooit meer

Fam Vreeburg
21-5-2018

Via touroperator geboekt en kregen een hele kleine kamer. Niet meer dan 10m. Niet geschikt voor een 2 pers.kamer. Kamer echt minimalistisch. Geen haakje voor je jas,ook geen enkel haakje in de douche. Douche kun je je niet in bewegen. 8 uur ontbijt wat ik erg laat vind,en als dan de persoon voor het ontbijt zich ook nog verslaapt dan is het heel vervelend allemaal. Ook niemand bij de receptie aanwezig om af te rekenen. Gauw een broodje genomen want wij moesten weg. Mooie locatie.

Versloot
20-11-2017

Wij waren hier voor de tweede keer, en het was wederom fantastisch! Schoon, netjes alle ruimtes. Vriendelijk en behulpzaam personeel en prima eten een hele dikke aanrader prijs kwaliteit wel zo houden! Een pluim voor de directie er heerst een hele goede sfeer onder de personeelsleden en dat stralen jullie ook allemaal uit.

Gereisd Met vrienden in november 2017

Tevreden

Basans
9-11-2017

We kregen een mooie kamer toegewezen voor de aanbieding die we ingekocht hadden. Het ontbijt was ' s morgens uitgebreid en heerlijk. Een avond hebben we hier gegeten. Dat was goed en goed geprijsd. De kok mochten we na afloop bedanken. Leuk! Op de laatste dag was ik jarig. Daar werd op een heel leuke manier aandacht aan besteed. Een leuk verblijf dat vor herhaling vatbaar is.

Gereisd Met partner in november 2017

geweldig,mooie ligging

verenigingauwtprinse-sajelaire elsloo limburg
17-9-2017

we zijn met 29personen in hotel hoogeerd geweest. prima voorbereiding met arno hotelbaas eten geweldig, 3gangenmenu en ook buffet .ontbijt alles was mogelijk,pubquiz,klompjesgolf. prima personeel ,leuke bediening,receptioniste. mooie verzorgde kamers. alles was klasse.top

Gereisd Alleenreizend in september 2017
Raoul, Marketing en Commununicatie, Marketing- en Communicatiemedewerker, 20-9-2017

Van zo'n review worden we natuurlijk heel blij, dank u wel!

Ik zal alle complimenten doorgeven aan mijn collega's hier. Graag tot een volgende keer.

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoogeerd in Niftrik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoogeerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.