Géén boekingskosten

Hotel Hoogeerd

NederlandGelderlandNiftrik

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hoogeerd voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 145 reviews

Contact

146 Reviews over Hoogeerd

• 6Antonius09-09-2021

Trage bediening bij drukte

Kaart is overzichtelijk en redelijke tot goede keuze. Lange wachttijd als het druk is. Drankje komt snel, maar dan..... je moet effe tijd hebben

• 9Odette08-12-2020

(H)Eerlijk en zeer gastvrij

Ik kwam hier in de maanden september, oktober en november en ik kom hier in december nog een keer terug, ivm een opleiding die ik volg in Wijchen. En ik heb m'n nachtjes voor 2021 ook al geboekt. Ik ben supertevreden tevreden over de service in dit hotel. Geen moeite is teveel, fijne kamer en als er ook maar iets is zijn de mensen van Hoogeerd allemaal zeer toegankelijk en doen ze alle moeite je vraag te beantwoorden of op te lossen. Heerlijk eten, kortom: als een godin in Frankrijk.

• 8Najir24-01-2019

Aaardig maar geen blijvertje

Leuk familiehotel, aardig personeel, schone kamers, schone badkamer, geweldig ontbijt. Verwarming functioneerde niet geweldig goed, in januari is het koud vooral aan de raamkant. Televisie had waarschijnlijk ook last van het koude weer, een aantal stations vertoonde alleen blokken. Uitzicht op de Maas is er niet, wel uitzicht op een maasplas. Direct in de buurt staat een steenfabriek wat geen fraai beeld oplevert. Goed voor het houden van kleine conferentie. Goed voor personen die de andere dag weer aan het werk moeten (ontbijt begint vanfa 6.30 uur)

• 9EJT07-10-2018

Dik in orde!

Ons jaarlijkse familieweekend (ruim 30 personen) hebben we dit jaar in het prachtig gelegen hotel restaurant Hoogeerd gevierd. We hadden mooie kamers in het nieuwe gedeelte waarvan een aantal met Maaszicht. We kijken tevreden terug op ons 36e familieweekend. Het eten was goed, de bediening zeer vriendelijk en de kamers ook dik in orde. Ga zo door Hoogeerd!

• 7F.Busman15-09-2018

Rapportcijfer 7,5

Zeer vriendelijk personeel op een enkeling na, prima bedden, die pas op verzoek in geheel dagelijks wordt verschoond. Kamer ziet er netjes uit. Ietwat gehorig. Ontbijt verschilt in kwaliteit en omvang Van "basic" tot zeer " luxueus"...... Finaal rapportcijfer 7,5.

• 10Herman Middelkamp09-08-2018

Leuk gezellig familie hotel

Leuk gezellig familie hotel , goed ontbijt , lekker diner . Mooie kamers , sommige met airco , wat wel nodig was 30 gr Leuk en aardig personeel. Leuke omgeving om te fietsen langs de Maas en Waal. Goede oplaad punten voor elektrische fietsen . Een aanrader

• 10Desiree Middelkamp07-08-2018

Hallo wij hebben een weekend gelogeerd en hebben genoten van dit leuke gemoedelijke Hotel . Wij hebben veel gefiets en onze elektrische fietsen konden worden opgeladen in een goede afgesloten schuur
    Heel vriendelijk personeel, kamer geboekt zonder airco maar na een belletje en 10 € per kamer een kamer met airco . Mooie schone kamers . Goed ontbijt en heerlijk diner . Een aanrader om in het land van Maas en Waal te gaan fietsen . Desiree en Herman Frits en Joke van der Meer

• 9Jolanda v.d. Plas31-05-2018

Fantastische mensen die er werken

Heel leuk hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt is goed met voldoende keus. Diner is ook goed. Hotelkamer & badkamer was ruim en schoon. We keken vanuit de kamer op rivier De Maas. Mooie omgeving. We komen zeker nog een keer terug. Een aanrader !!!!

• 5Fam Vreeburg21-05-2018

Prima locatie,maar nooit meer

Via touroperator geboekt en kregen een hele kleine kamer. Niet meer dan 10m. Niet geschikt voor een 2 pers.kamer. Kamer echt minimalistisch. Geen haakje voor je jas,ook geen enkel haakje in de douche. Douche kun je je niet in bewegen. 8 uur ontbijt wat ik erg laat vind,en als dan de persoon voor het ontbijt zich ook nog verslaapt dan is het heel vervelend allemaal. Ook niemand bij de receptie aanwezig om af te rekenen. Gauw een broodje genomen want wij moesten weg. Mooie locatie.

• 10Versloot20-11-2017

Wij waren hier voor de tweede keer, en het was wederom fantastisch! Schoon, netjes alle ruimtes. Vriendelijk en behulpzaam personeel en prima eten een hele dikke aanrader prijs kwaliteit wel zo houden! Een pluim voor de directie er heerst een hele goede sfeer onder de personeelsleden en dat stralen jullie ook allemaal uit.

Hotel Hoogeerd info

• AirconditioningBeschikbaar