Vakantiepark Landal Rabbit Hill

• 7.5Eetgelegenheden
  • 7.4Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Word één met de natuur bij vakantiepark Landal Rabbit Hill in Nieuw Milligen. De kinderen kunnen hun energie kwijt in het indoor speelparadijs, het overdekte zwembad of de speeltuin. Landal Rabbit Hill ligt midden in de natuur, dus je fietst zo het bos in. Ga voor leuke familie-uitjes naar familiepretpark Julianatoren of de Apenheul.

960 reviews over Vakantiepark Landal Rabbit Hill

• 9Ferry28-02-2020

Super leuk park met mooi of slecht weer!

Midweek in de voorjaarsvakantie geweest. Enorm leuk park met vernieuwde binnenspeeltuin en restaurant. Voor kinderen heel veel te doen. Prima zwembad en leuke animatie. Ook met slecht weer hoef je je niet te vervelen. Huisje was super netjes bij aankomst. (4 p geschakeld). Interieur ook netjes en schoon. Restaurant ook gemoderniseerd alleen de kaart nog niet ..kwaliteit van het eten is oké. Blijft immers een parkrestaurant. Alles bij elkaar een uistekend park waar we zeker nog een keer terugkomen.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8Boy Poels23-02-2020

Camping is goed ,lekker zwemmen

Heel mooie camping ,alleen als het regent is het slecht ,het water kan niet weg en blijft op de straat staan ,modder .verder is het jammer dat op het achterveld van de camping een zeer slecht wasgelegenheid staat ,voor de afwas( want buiten zijn de afwasbakken afgesloten ,begrijpelijk voor de vorst) is er maar een vies afwasbakje en ben je verplicht om een heel stuk te lopen voor de afwas in een mooi toiletgebouw (omgeving zwembad) op de camping .als een zelfde gebouw achter ook gebouwd wordt ,TOP.

Gereisd met partner in februari 2020

• 6Marta21-02-2020

Leuk om een dagje te spelen maar meer niet

Binnen en buiten speeltuin zijn top. Binnenzwembad is ook leuk. Restaurant echt niet goed. Slechte prijs kwaliteit eten (diner). Ontbijt heeft ons erg teleurgesteld. Bij andere parken kregen we ontbijt geserveerd aan tafel. Hier buffet met erg weinig keus, geen verse jus d'orange, geen gebakken vieze koffie (als je speciale koffie wilt bv cappuccino moet je apart betalen!), theewater zit in een koffiekan, vieze borden en glazen. Echt een tegenvaller! Ons kinderhuisje voor 6 persoon was erg klein. Het leek bet of alle meubels vior een huisje voor 4 personen in een 6 persoonshuisje gepropt was. Huisje was erg vies toen we er kwamen. Overal liepen mieren (ook in bed!). Oude eetstoelen en ontzettend oude bedmatrassen met deuken erin (echt rugpijn van gekregen).

• 8Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 4Michel den Hartog20-01-2020

nooit meer

ik zou wel wat meer willen over het verblijf maar dat is niet meer wat het is geweest. Campingplekken brengen niet meer genoeg op en dan gaan ze gereserveerde plekken die al een jaar vaststaan met voorkeur en in een groep omzetten naar een plek helemaal achteraan met veel mindere faciliteiten. Dit allemaal geschied onder het mom van : we konden u telefonisch niet bereiken dus doen we het via deze weg. Ik heb er net als mijn buren die hetzelfde hebben gehad en waren ook zogenaamd telefonisch niet te bereiken. We hebben er met plezier 13 jaar gestaan en veel dingen meegemaakt maar ze zien mij er niet meer terug. Al was dit hun hele insteek.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    8Eikelboom05-09-2019

Leuk, wie weet komen we nog eens!!

We zaten in huisje 44. Het huisje was goed schoon bij aankomst. Bedden wel oud en te zacht.

We waren met kinderen van 0,4 en 6 jaar. Het campingbedje voor onze baby paste helaas niet op de ouder slaapkamer. Ik had hier bij de telefonische boeking specifiek om gevraagd. Helaas daarover niet goed voorgelicht.

Het park is super leuk voor kinderen. Mooie speeltuin. Leuk dat je bij de geitjes in het hok mag! Ook de indoor speeltuin was een hit bij onze kinderen. Deze is pas vernieuwd. De Landal wilde dieren tocht ie ook erg leuk om te doen met jonge kids. Restaurant is prima. Super vriendelijke bedoening. Brood bij de lunch wel wat droog. Wij hebben een leuke midweek weg gehad!

• 10Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 9P29-08-2019

Leuk park

Wij zijn al op veel parken van Landal geweest , deze vinden wij het leukst. Mooi park, prachtige bosrijke omgeving. Voor jongere kinderen is er veel te doen, leuke speelplekken en een gevarieerd entertainmentprogramma. Lasergamen was een toppertje. Ook een grote binnenspeeltuin. Zeer vriendelijk personeel. Complimentje voor personeel van het restaurant. Wij hebben een hele leuke midweek gehad. Alleen het interieur van de bungalow valt tegen in verhouding van met de prijs. Ziet er ietwat uitgeleefd uit. Maar de prachtige omgeving en de mogelijkheden op het park zelf maken dat weer goed.

• 8Onderkomen

• 10Adam10-08-2019

Volgende keer weer!

Campingplaats 255 geboekt. Mooie plaats met water en stroom voorziening. Mooie ruime plek en rustig. De auto's rijden wel ontzettend hard langs de campingplek. Voor een best grote camping zijn 2 toiletgebouwen erg weinig. Het nieuwe gebouw is netjes en het wat oudere gebouw is aan vernieuwing toe maar is netjes schoon. Animatie is super voor de kids, veel te doen. Personeel zeer behulpzaam! Kunt er goed eten vooral het lopendbuffet op donderdag en zondag( vlees van de braai) heerlijk. Indoor speelplek vernieuwd en echt top geworden. Kids hebben zich er uitstekend vermaakt. Zwembad netjes en schoon. Al een aantal jaren op een rij hier op vakantie geweest, het blijft top!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 9Moorman04-08-2019

Gewéldige week 😊

Mooi park. Goeie en leuk animatie team je hoeft eigelijk niet van het park er is genoeg te doen😊

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Erwin22-07-2019

Mooi park, fantastische ligging.

Heel leuk park! Veel activiteiten en speelgelegenheden voor kinderen in verschillende leeftijdscategorieën. Ons huisje was schoon en het meubilair en de bedden goed. Het park heeft een binnen en buiten zwembad. (Niet al te groot, maar leuk genoeg). Prijzen voor Wi-Fi en drankjes wat aan de hoge kant. Als je het park uit gaat loop je zo midden in de bossen. (Landal's wilde dierenpad of met de boswachter een avond wild wandeling maken zijn ook 2 aanraders). De omgeving is ook heerlijk om in te fietsen. Ook ben je snel bij apenheul, julianatoren en het dolfinarium.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Priscilla16-07-2019

Goed wij komen nog een keer terug

Wij hadden een 8 persoons huisje met 6 volwassenen. Mooi, schoon en ruim alleen de badkamer is aan de kleine kant. Locatie was goed om te wandelen en eventueel naar apenheul te gaan.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen