Camping Landal Rabbit Hill

Camping Landal Rabbit Hill
7,9

8 tips over Camping Landal Rabbit Hill

Leoni, 7-8-2015
Eten bij Bud's heerlijk, leuk geprijsd en vlak naast Rabbit Hill. En ga je in het wespen seizoen neem dan een elektrische vliegenmepper mee😉
K.Meijer, 20-5-2014
voor kinderen is er veel te doen. ze hoeven zich niet te vervelen.
Eddy, 17-9-2013

Harderwijk leuk stadje met natuurlijk het Dolfinarium.

Six Flags.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Rabbit Hill voor je op een rij gezet:

padoy, 9-9-2013

Neem fietsen mee! Prachtige omgeving om leuke fietstochten te maken.

Koop entreekaartjes voor Burgers Bush via ANWB in Apeldoorn.

Boodschappen doen in Putten, wel iets verder weg maar veel aanbod.

Als je een plaats reserveert aan de achterkant, heb je fietsen nodig om naar het centrum van het park te fietsen (ong. 1 km lopen!)

anita_kornman, 20-5-2013
Ga lekker fietsen, direct vanaf de camping zit je in het bos en kan je eindeloos fietsen in een wonderschone omgeving. De fietsen die je kunt huren op het terrein zijn prachig.
Els, 14-11-2012
Neem een lange UTP kabel mee als je je laptop mee wilt nemen. dan hoef je niet zo dicht bij de tv te zitten om te internetten. dan kun je bijvoorbeeld ook aan de eethoek zitten.

Marianne Bos, 10-8-2012
Op de fiets de omgeving verkennen. Vrijwel overal verharde paden, fijn fietsen. Vooral het gebied rondom Radio Kootwijk is prachtig. Park Malkenschoten in Apeldoorn is leuk voor jonge kinderen. Van alles wat te doen en zien. Kleinschalig en betaalbaar.Ouwehands Dierenpark is een leuke dierentuin met tevens veel speelgelegenheid voor de kinderen. Binnenspeeltuin aldaar echter wel onoverzichtelijk. Tip: neem droge kleren mee, veel waterspeelplaatsen die te leuk zijn om links te laten liggen.
philip251, 31-1-2012
Vraag de richting naar de campingplaatsten (is niet zo goed aangegeven).