Camping Landal Rabbit Hill *****

Camping Landal Rabbit Hill
Camping Landal Rabbit Hill
8,3

Weer vandaag4°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Rabbit Hill voor je op een rij gezet:

81 reviews over Camping Landal Rabbit Hill in het Nederlands

Kindvriendelijk park.

Marlies, 14-2-2018

Mooie bungalow. Eetgedeelte met keuken is wat aan de krappe kant. Mooie, ruime indoorspeeltuin, veel activiteiten voor jonge kinderen tot ongeveer 10 jaar. Hele leuke Tipi tent met kampvuur. Mijn kleinkinderen en ook wij hebben genoten van ons weekend.

Heerlijke en rustige camping met ruime afgebakende plaatsen.

Netjes sanitair op één klein puntje na dat er bij het stortpunt van het chemisch toilet er gelijk tegenover afgewassen moet worden en dat is niet erg hygiënisch om naast de poep van een ander te moeten afwassen.

Het zwembad is lekker warm en 's ochtends kan er in alle rust baantjes gezwommen worden.

Een heerlijk winkeltje voor de kleine boodschappen en een warm broodje of krantje.

Het restaurant is groot maar het eten is niet geweldig en bij de take away (patatzaak) is het met het eten al even droevig gesteld.

Wij gaan vaak buiten de camping eten dat is altijd beter en soms goedkoper.

De omgeving is heel mooi als je tenminste van veel bossen houd.

Zelf hebben wij geen kinderen maar er word wel heel veel voor hen gedaan.

Als laatst de prijs dat is jammer dat die voor de winter kampeerders zo drastisch omhoog gaat zodat vele oudere mensen dit niet meer op kunnen brengen.

we komen hier 2 x per jaar genieten

g te marvelde, 19-4-2017

Geïnteresseerd personeel, verzorgd huisje en park. Voel me welkom.

een schitterend park in een prachtige omgeving

dick haanraadts, 9-1-2017

We hebben al jaren hetzelfde huisje. We houden van fietsen en wandelen in de natuur. Daar is deze omgeving uitstekend geschikt voor.

Ook zit je zo in Apeldoorn, waar je heerlijk kunt winkelen, op zaterdag een schitterende markt en waar je ook nog lekker kunt eten.

Op Landal Rabbit Hill is het goed toeven. Goed restaurant, leuke winkel, goede snackbar en overal uitstekend personeel, die je zeer vriendelijk te woord staan en helpen. Ook voor kinderen zijn er op het park zeer veel mogelijkheden.

Beslist de moeite

Kris, 14-11-2016

Camping met ruime plaatsen verspreid in het bos. Heel mooie verwarmde sanitairblok. Voldoende groot proper zwembad. Leuke kinderanimatie in de ruime binnenspeeltuin. Goed prijs/kwaliteit. Enig puntje wat beter zou kunnen is het aangeven van de kampeerplekken vanaf de hoofdweg.

weer heerlijk vermaakt

buitenweg, 17-10-2016

voor jonge kinderen heerlijke camping

Slecht geregelde boekingen op ongezellige camping.

Aad van der Gulik, 19-8-2016

Het blijkt dat vooraf een plaats boeken niet werkt. Zelfs als je hebt betaald voor een bepaalde plaats is die bezet en krijg je een ongezellig achteraf plekje. Meegemaakt en meerdere keren gehoord van gasten. Er wordt ontzettend hard gereden op deze camping. 20 km is toegestaan, dat is al veel te hard met kinderen op de weg zonder snelheidsremmers. Het lijkt wel een snelweg. Het sanitairgebouw waar we waren was niet meer van deze tijd. Op veel plaatsen is het bij regen erg vies en blubberig. De plek was erg ver van speeltuin en zwembad. Viel dus behoorlijk tegen!!!!

heerlijke camping

henry, 8-5-2016

Mooie ruime plekken midden in het bos

Heerlijk

Top camping

Ruud Teppema, 22-3-2016

Mooie plaatsen en mooie omgeving. Vriendelijk en behulpzaam receptiepersoneel, en medewerkers van de technische dienst. Lekker eten in het restaurant.

Hannie en Corrie krijgen een 10 ! Het sanitair is verouderd en aan vervanging toe. Dit past niet bij de algehele uitstraling van deze camping ook al wordt het dagelijks grondig schoongemaakt.

Voor ons een favoriete camping waar we steeds terugkeren.

Topcamping, ook voor kinderen en ook in de winter door alle beschikbare faciliteiten.

Camping is matig

Monique, 8-1-2016

Met de camper hier gestaan, kampeer plek moeilijk te bereiken ivm slecht snoeiwerk. Sanitair oud maar wel gerenoveerd. Was echter vies, er waren veel campeerders dus moest het meerdere keren schoon gemaakt worden. Dit leek niet te gebeuren. Ook vond ik de WiFi belachelijk duur. 7 euro per dag voor 1apparaat.dat is toch niet meer van deze tijd. Verder wel heel vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landal Rabbit Hill in Nieuw Milligen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landal Rabbit Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landal Rabbit Hill scoort een 8.28 uit 10 op basis van 81 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: