Kleine hotelsWeer vandaag18°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Rabbit Hill voor je op een rij gezet:

85 reviews over Camping Landal Rabbit Hill in het Nederlands

Mariëlle
24-8-2019

De camping is geweldig. Sanitair schoon. Hoop leuke dingen te doen voor de kids.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede service

Annemieke van der Brugge
12-11-2018

Hadden een huisje geboekt, bij binnenkomst misten we gelijk de openhaard. Dat was een grote teleurstelling. Bij de receptie hebben ze hun best gedaan om een ander huisje te regelen en dat is gelukt. We kregen nog een tas met haardblokken langs gebracht. Wat een service en wat een mooi begin van de vakantie !!! Medewerkers bedankt!

Gereisd Met partner in november 2018

Fantastisch!!

i.dirks
23-8-2018

Prachtige en schone camping in een mooie bos rijke omgeving. Geweldig voor kinderen tm ongeveer 12 jaar. 2 sannitair gebouwen. Voorste gebouw zeer luxe en schoon en achter op de camping een verouderd gebouwtje maar ook erg schoon. Leuk en warm zwembad overdekt en een openlucht zwembad met ligweide en een grote speeltuin en speelhal. Tennisbaan, midgetgolf, bowling. Heel veel te doen. Gezellig terras en een goede kampwinkel. Eten restaurant matig voor de prijs. Wel een dure camping. Zeker de prijzen voor de seizoensplaatsen. Wij komen hier al een aantal jaren in voor of naseizoen.Nieuwe afslag voor de camping is een enorme verbetering. Op de camping zijn goede wegen waar niet hard wordt gereden.

Genieten

Dennis
11-8-2018

Heerlijk kamperen met de faciliteiten van landal en heel veel leuke uitjes in de omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Kindvriendelijk park.

Marlies
14-2-2018

Mooie bungalow. Eetgedeelte met keuken is wat aan de krappe kant. Mooie, ruime indoorspeeltuin, veel activiteiten voor jonge kinderen tot ongeveer 10 jaar. Hele leuke Tipi tent met kampvuur. Mijn kleinkinderen en ook wij hebben genoten van ons weekend.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volgend jaar de laatse keer in de hele winter.

Frans
11-2-2018

Heerlijke en rustige camping met ruime afgebakende plaatsen. Netjes sanitair op één klein puntje na dat er bij het stortpunt van het chemisch toilet er gelijk tegenover afgewassen moet worden en dat is niet erg hygiënisch om naast de poep van een ander te moeten afwassen. Het zwembad is lekker warm en 's ochtends kan er in alle rust baantjes gezwommen worden. Een heerlijk winkeltje voor de kleine boodschappen en een warm broodje of krantje. Het restaurant is groot maar het eten is niet geweldig en bij de take away (patatzaak) is het met het eten al even droevig gesteld. Wij gaan vaak buiten de camping eten dat is altijd beter en soms goedkoper. De omgeving is heel mooi als je tenminste van veel bossen houd. Zelf hebben wij geen kinderen maar er word wel heel veel voor hen gedaan. Als laatst de prijs dat is jammer dat die voor de winter kampeerders zo drastisch omhoog gaat zodat vele oudere mensen dit niet meer op kunnen brengen.

Gereisd Met partner in oktober 2017

we komen hier 2 x per jaar genieten

g te marvelde
19-4-2017

Geïnteresseerd personeel, verzorgd huisje en park. Voel me welkom.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een schitterend park in een prachtige omgeving

dick haanraadts
9-1-2017

We hebben al jaren hetzelfde huisje. We houden van fietsen en wandelen in de natuur. Daar is deze omgeving uitstekend geschikt voor. Ook zit je zo in Apeldoorn, waar je heerlijk kunt winkelen, op zaterdag een schitterende markt en waar je ook nog lekker kunt eten. Op Landal Rabbit Hill is het goed toeven. Goed restaurant, leuke winkel, goede snackbar en overal uitstekend personeel, die je zeer vriendelijk te woord staan en helpen. Ook voor kinderen zijn er op het park zeer veel mogelijkheden.

Beslist de moeite

Kris
14-11-2016

Camping met ruime plaatsen verspreid in het bos. Heel mooie verwarmde sanitairblok. Voldoende groot proper zwembad. Leuke kinderanimatie in de ruime binnenspeeltuin. Goed prijs/kwaliteit. Enig puntje wat beter zou kunnen is het aangeven van de kampeerplekken vanaf de hoofdweg.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

weer heerlijk vermaakt

buitenweg
17-10-2016

voor jonge kinderen heerlijke camping

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landal Rabbit Hill in Nieuw Milligen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landal Rabbit Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.