Camping Ponyboerderij 's-Gravenhof

8.8Fantastisch

Nederland, Gelderland, Netterden

8.8Fantastisch

• 8.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Ponyboerderij 's-Gravenhof voor je op een rij gezet:

Meer camping info

53 reviews over Camping Ponyboerderij 's-Gravenhof

• 0gcmhendriks29-05-2012

Voor herhaling vatbaar

Meivakantie, hemelvaart en pinksterweekend stonden wij op een heel leuke plek, elk weekend andere buren en keer op keer erg gezellig. Van heel koud tot heel warm weer gehad. Dochter (10jr), gek op paardjes had de tijd van haar leven en dochter (14jr) niet zo, maar die houdt ook niet van paarden, maar ze heeft het op haar manier naar haar zin gehad in de keet met tafelvoetbal, tafeltennis etc. Hond had buiten de camping alle ruimte om te ravotten.Sanitair niet bijzonder, maar het is schoon en alles werkt.Broodjes service picobello. De omgeving Ulft en s'Heerenberg zijn leuke dorpjes. Eigenaar erg betrokken bij de kinderen,top. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en komen volgend jaar zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

• 9fam van aelst29-05-2012

zeer leuke capmping

We waren het voorbije weekend op de camping en hebben het erg leuk gehad. We waren met 3 kinderen, een jongen van 9 en 2 meisjes van bijna 13 en zij vonden het reuze !! De hele dag zijn ze bezig met de pony's, zwemmen in het meer of spelen in de speeltuin. En als de kinderen genieten dan doen de ouders dat ook! Ook wel prachtig weer gehad dus ... De kinderen vragen nu al wanneer we terug gaan naar camping
    's Gravenhof.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 9Martijn A29-05-2012

Een echte paarden camping

Net terug van een heerlijk lang weekend op deze camping! Ontzettend leuk voor de kinderen 3,5 en bijna 7, ze mogen 3x per dag een aantal uur de paardjes verzorgen en berrijden (tussendoor even rust voor de paardjes) Op de camping zelf zijn erg veel speeltuin artikelen, van draaimolens tot klimrekken en voetbaldoeltjes! Wij stonden met de neus van de vouwwagen richting het veld waar alles zich afspeelde, goed en mooi overzicht om de kinderen in de gaten te houden. Het meertje op eigen terrein (klein stukje lopen) is voor een hete dag verfrissend en erg leuk om in te spelen. Er hadden iets meer douches mogen zijn, maar de staat was keurig en schoon en afwaswater had wat heter mogen zijn. Je kan wat eten bestellen bij diverse cafetaria en er komt zo af en toe een snackwagen op de camping. Dus voor een leuke vakantie voor de kinderen (en daardoor ook voor de ouders) een absolute aanrader!

• 9W. Pasman28-05-2012

Heerlijke camping

We zijn net teug van een lang weekend `s Gravenhof. En we hebben genoten. De camping is klein en gemoedelijk. Leuke speelgelegenheden voor de kinderen. Pony rijden eindeloos..! En dan een koele duik in het meertje. De sfeer is erg prettig. Eigenaar betrokken bij grote en kleine gasten. Sanitair altijd schoon. Aan alles kun je zien dat er zorg is voor het bedrijf.

• 6Esther de Jong20-05-2012

voor kinderen leuke boerencamping, wel boers.

Snap de uitmuntende resultaten niet helemaal. Camping was leuk voor de kids, vooral de meiden die van ponys houden, dochter had tijd van haar leven. Door de hoge populieren liggen veel plekjes (lang) in de schaduw. Terrein is niet vlak, waardoor veel kuilen her en der op het terrein. Sanitair is gesitueerd in een soort cabin, mannen en vrouwen niet gescheiden en warm water betalen (50 cent per keer). Sanitair vonden wij redelijk/matig en niet verwarmd. Boer is altijd aanwezig bij de ponys, dat doet ie goed. Onze algemene indruk was rommelig, maar voor meiden tot jaar of 13 super.

• 6Staat v/h sanitair

PonyboerderijCamping 's-Gravenhof, eigenaar, 21-05-2012

Mevr. De Jong heeft samen met haar gezin en haar ouders met hemelvaart op de camping gestaan. Zoals duidelijk op de website te zien is, is de camping duidelijk bedoeld voor gezinnen met kinderen. Ondanks dit gegeven en het feit dat de tarieven voor een echtpaar even hoog zijn als voor een gezin, wilde de ouders (en Familie de Jong) toch graag op de camping staan. (De oma -en familie- van mevr. De Jong woont in een dorp in de buurt van Netterden) Bij de bevestiging van de reservering is nog duidelijk de prijs vermeldt, en de ouders gaven per mail aan akkoord te zijn, zodat daarover geen onduidelijkheid zou kunnen bestaan. Helaas was de praktijk anders.Bij binnenkomst werd over de prijs moeilijk gedaan, terwijl daarover duidelijke afspraken waren gemaakt. Blijkbaar wil de familie De Jong en haar ouders uit rancune nu natrappen naar de camping met allerlei tegenstrijdige uitspraken. Er werden door hen tevens familieleden (uit de omgeving) de camping binnengehaald, zonder dit te melden.

• 9Herder26-01-2012

Ons paradijsje!

Graag komen we steeds weer terug op deze fijne camping. Mooi uitzicht, gemoedelijk en gastvrij. Kinderen, je hebt geen kind aan ze Ze vermaken zich prima met de groep pony's, lekker poetsen, knuffelen, rijden en wedstrijdjes doen (zelf organiseren). Het gebruik maken van de pony's kost niets extra. Ook is er een leuke speeltuin met wel drie trampolines! Voor de kleintjes is er nog een apart speelgedeelte. In de overdekte ruimte kun je tafelvoetbal spelen en tafeltennissen. Er is een tv en er kunnen spelletjes worden gedaan. Ook is er toeristische informatie aanwezig. In de natuurplas op het terrein van de camping kun je zwemmen, bootjevaren en vissen. En er worden grote gevangen hoor! Sinds vorig jaar was er broodservice op de camping en kwam de snackwagen af en toe langs. In de omgeving kun je ook prima eten, bijvoorbeeld in Duitsland. De camping ligt nl. op de Duitse grens. In de omgeving kun je fijn fietsen en wandelen en er is veel te doen. Kortom , ons paradijsje.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

• 9josé beenakker13-05-2011

fantastische camping voor veel speelplezier

Deze camping is een absolute aanrader. Een idyllisch plekje in een mooie omgeving. Wij zijn afgelopen meivakantie op deze camping geweest en hebben het geweldig naar onze zin gehad. De kinderen kunnen er heerlijk ponyrijden en alles is er heel erg goed verzorgd (ook genoeg schaduwplekken voor een tent). Ook als je niet van paardrijden houdt, is er genoeg te doen. Een erg mooi toiletgebouw dat heel erg goed schoon wordt gehouden. De eigenaar is heel erg vriendelijk en zorgt dat alles in goede banen verloopt. Een hele mooie zwem- en visvijver met een fijn strand erbij en de speeltuin is ideaal omdat je vanuit je tent direct zicht op je kinderen hebt. Kortom, voor jong en oud is het hier hartstikke leuk. Volgend jaar komen we zeker terug.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9Fam. Nooijen11-05-2011

Perfecte camping voor kinderen!

wij zijn zojuist 10 dagen geweest in de meivakantie met onze twee kinderen van 6 en 8 jaar. Zij hebben zich super vermaakt met de ponies (onbeperkt rijden op 9 verschillende ponies) en de zwemvijver met strand (zwemmen, roeien en lekker graven op het strandje). Er is een heel uitgebreide speeltuin bij direct in het zicht van de staanplaatsen. Op de site staan nog oude foto's, echter in de speeltuin zijn wel vernieuwde en veilige toestellen geplaatst (trampoline's, bandenschommels, voetbalgoaltjes etc.). Ook het sanitairgebouw wordt netjes onderhouden. Verder is er een overkapte ruimte met tv, tafelvoetbalspel, pingpongtafel,spelletjes en stripboeken. We hebben een hele leuke vakantie gehad waarbij onze kinderen zich geen moment verveelt hebben!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 9Fam. de Vos10-05-2011

Geweldige camping vertier en ongedwongen sfeer

De afgelopen 5 jaar hebben wij met heel veel plezier gebruik gemaakt met alles wat deze camping te bieden heeft. Het hoogtepunt voor onze dochter is natuurlijk het (gratis) ponyrijden. Onze zoon vermaakt zich uitstekend met vissen bij het bij de camping behorende ruime meer. Daarnaast is er de mogelijkheid tot het bouwen van een boomhut, 's avonds aan het strand met elkaar gezellig het kampvuur aansteken of een (jeugd) disco te organiseren in het jeugd honk. Naast de 3 trampolines is er voor de kleintjes een uitgebreide speeltuin. De eigenaar is van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat heel betrokken bij het in goede banen leiden van al die kindervreugde. Natuurlijk dienen (kleine) kinderen onder begeleiding van volwassenen de pony's te berijden. De stroom voorziening is wel beperkt (4 ampere), maar dat hoort ook bij het camperen bij "de boer".

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 10Milla18-02-2011

Super camping!

Deze camping is helemaal geweldig. Zeker voor mensen die echt van paarden houden, want hier kan je lekker rijden op elk paard. Gelukkig heeft elk paarfd ook een ander karakter, de een is ondeugend, de ander makkelijk, de ander weer lief. En dat maakt het nog leuker. Ik ga hier misschien weer heen, en dan neem ik een vriendin mee, die gaat het ook helemaal geweldig vinden. Omdat zij ook van paarden houd. Ik kan niet wachten. Ik hier zowat mijn hele leven al. Nouja, ik raad jullie aan om echt naar deze camping te gaan. Nog een keer: Hij is GE-WEL-DIG.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2010