Camping Ponyboerderij 's-Gravenhof

8.8Fantastisch

Nederland, Gelderland, Netterden

8.8Fantastisch

• 8.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Ponyboerderij 's-Gravenhof voor je op een rij gezet:

Meer camping info

53 reviews over Camping Ponyboerderij 's-Gravenhof

• 8baseniris02-07-2012

Heerlijk genieten

Mooi groen gras, hoge populieren die schaduw bieden maar er blijft genoeg zonnig groen over, verzorgd, ruime leuke speeltuin voor de kinderen, lieve ponys om op te rijden met een geduldige eigenaar die alles begeleid. De douches et. zijn schoon. Het zandstrandje bij het meertje was wat minder maar voor de kids maakt het niet zo uit. Vooral voor jongere kinderen en een ponyfreak een heerlijke plek.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9Gertruda24-06-2012

Volgend jaar gaan we weer!

De kinderen vonden het pony rijden fantastisch. Ze hebben een leuke dagen gehad. Speeltuin was erg leuk voor de kinder en de waterplas met het zandstrand was een fijne afkoeling in het warme weer. Het sanitair was schoon, vriendelijke eigenaar. De kinderen werden goed begeleid bij de paarden. We gaan zeker nog een keer terug! We hebben het heel erg naar onze zin gehad!

• 6_jansen_19-06-2012

Boerse ponycamping.

Leuke camping, ruime speeltuin en overdekte speel/ TV ruimte. Rustig meertje met strandje op 200 meter van de camping.

Bij nat weer is het terrein erg glad.

Eigenaar is niet onaardig, maar een hand geven en voorstellen was er opvallend genoeg niet bij.

Sanitair is onverwarmd, maar redelijk schoon. Warm water kost 50ct, dat staat m.i. niet op de site vermeld.

Verwacht geen uitgebreide instructies bij het ponyrijden. Jongere kinderen zijn afhankelijk van meelopende ouders of behulpzame grotere kinderen die de rondjes mee willen lopen. Het rijden gebeurt zonder zadel of hoofdstel wat voor onervaren ruiters niet altijd even makkelijk is.

Stroom is (maar) 4A (staat ook niet op de site), wel iets om rekening mee te houden in een goed uitgeruste caravan.

Ik begrijp de hoge cijfers voor 'eetgelegenheden' in andere beoordelingen niet. Op de camping is er geen mogelijkheid om te eten anders dan broodjes bestellen voor het ontbijt of een lokale snackwagen die soms langs komt .

PonyboerderijCamping 's-Gravenhof, eigenaar, 06-07-2012

Er wordt 7 uur per dag(om de twee uur)gratis pony gereden op 8 pony's.Daarnaast is er een grote speeltuin en zwem/vis/roei water op het terrein.Dit zijn vrij unieke voorzieningen voor een kleine camping.De tarieven zijn hier op gebaseerd en zijn daarom ook redelijk te noemen.Het begeleiden van de pony's is juist erg intensief en vergt veel tijd.Bij drukte kan het dan ook voorkomen dat er weinig tijd is om mensen uitgebreid te woord te staan.Ervaren kinderen mogen zelfstandig rijden.Onervaren en kleine kinderen moeten onder begeleiding van ouders.(Logisch met 8 pony's en de vele uren die er gereden worden) In de praktijk vinden ervaren kinderen het vaak leuk om onervaren kinderen te helpen.Dit heeft te maken met het leggen van vriendschappelijke contacten.Op kleine campings is 4-6 ampere stroom gangbaar.Electrische apparaten van 1321-2000 watt. kunnen bij 6 ampere(1320 watt) dus ook niet gebruikt worden.Op kleine campings zijn geen restaurants.

• 9Verhallen18-06-2012

Wat een plezier en ontspanning!

Lang weekend op camping ponyboerderij s Gravenhof was een lang weekend genieten en ontspannen. Oudste dochter, 10 jaar, hele dagen bezig met de paarden. Tijdens rusttijden voor de paarden een duik in het meer (prachtig gelegen!) en haast geen tijd om te eten. Wat heeft ze genoten! Ook de jongste, 8 jaar, niet zo'n paardenfan, had het reuze naar haar zin. De speeltuin met al haar toestellen en ook genieten aan en in het water. Eigenaar duidelijk naar de kinderen, doch heel vriendelijk. Kleine, overzichtelijke camping, in mooie omgeving. Gemoedelijke en lekkere sfeer. Douches prima. Lekker warm en altijd schoon! Kortom; voor het hele gezin redenen te over om in de zomer terug te gaan!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 10Stefan03-06-2012

Super!

Als je twee meiden hebt die van ponys houden (laat ik die nou net hebben :) ) kun je nergens beter zitten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 10fam. visser03-06-2012

geweldige kindvriendelijke mooie camping

wij zijn een opa en oma uit Almere die met onze kleindochter een heerlijk weekend hebben gehad bij camping Ponyboerderij 's-Gravenhof te Netterden, een lustoord voor kinderen die van paarden houden, een erg vriendelijke eigenaar die alles picobello voor mekaar heeft, een grote Pluim hiervoor! Ook het sanitair is brandschoon en de schitterende groenvoorziening met de prachtige populieren zijn een lust voor het oog en zeker niet te vergeten de in perfecte staat verkerende kinderspeeltoestellen, geweldig allemaal!! Wij komen zeker gauw terug bij deze geweldige topcamping!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 6Stientje9631-05-2012

Leuk voor een keer.

De meiden vonden de speeltuin en de pony's geweldig. Vanaf de camping kom je bij een plas water met een strandje. Ook dit zag er netjes uit.

De eigenaar en zijn zus leken terughoudend. Wellicht dat beiden wat verlegen zijn aangelegd, maar even netjes voor stellen en wel gedag zeggen wanneer je elkaar tegenkomt, voelt prettiger.

De eigenaar is met regelmaat aanwezig bij de kinderen met de ponys. Verwacht alleen geen instructie. De kinderen mogen zonder hoofdstel en zadel rondjes op de ponys rijden. Meerdere uren op een dag dezelfde rondjes, leek de ponys te gaan vervelen ende pony's bleven nogal eens óf staan óf trappen. Voor (onervaren) kinderen en onervaren ouders een negatieve ervaring (n.b. ik ben gediplomeerd instructrice). Het rijden op halster gaf bij de pony's schuur plekken op de neus.

Een groot minpunt is nog niet zo zeer het feit dat voor warm water betaald moet worden (€ 0,50 voor de afwas), maar meer dat het niet op de site wordt vermeld.

• 7Staat v/h sanitair

PonyboerderijCamping 's-Gravenhof, eigenaar, 02-06-2012

Hemelvaart/Pinksteren was erg druk. Door de drukte en vele werkzaamheden is er vaak weinig tijd om mensen uitgebreid te woord te staan.Daarnaast moet een open en vriendelijke houding van twee kanten komen. (Een anonieme beoordeling geeft al aan dat er niet echt sprake is van openheid en een vriendelijke bejegening) Er worden bij de pony's wel instructies gegeven,maar sommige mensen denken het beter te weten (of denken ervaringsdeskundige te zijn) en houden zich hier niet aan.Dat een pony dan anders reageert dan ze zouden willen, is dan vaak het gevolg.Daarnaast is het warme weer ook van invloed. Helaas hebben sommige mensen een beperkt inlevingsvermogen. Doordat de pony's alleen in de vakantieperiode bereden worden, zijn ze maar een beperkt aantal weken per jaar in gebruik. (In grote tegenstelling tot maneges waar ze het hele jaar worden bereden!) Verder wordt er strikt aan de rustpauzes gehouden. De tarieven zijn gebaseerd op de uitgebreide voorzieningen en zijn alleszins redelijk.

• 8J.Blom31-05-2012

Ponycamping

Wij gezin van 2 kinderen zijn net terug van het pinksterweekend op de ponycamping.Ontzettend geluk gehad met het weer heerlijk voor de kinderen .Veel ponygereden en veel gezwommen.Alleen weinig douches voor zoveel mensen,en het mag van mijn wel gescheiden voor dames en heren.

• 10Kitty29-05-2012

super vakantie gehad !!

De camping voor paardenmeisjes- en jongens natuurlijk!! van 10.00 tot 12.00, van 14.00 tot 16.00 en ook nog van 18.00 tot 21.00 uur ponyrijden. In de tussentijd zwemmen in heerlijk natuurwater met privè stand en de vraag of eten even tussendoor gemaakt kan worden?? uhmm oke dan. Wij familie met 2 meiden 9 en 10 jaar hebben dus genoten en komen zeker terug! De speeltuin was ook prima, maar geen tijd voor, oeps we hadden toch vakantie.

• 10Staat v/h sanitair

• 9John29-05-2012

Goede camping volgens ons

We zijn net terug en we vonden het super op deze camping eigenaar zeer betrokken met de kinderen, en zelfs een goede reis toegewenst op de broodjes die we besteld hadden super leuk.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Camping Ponyboerderij 's-Gravenhof info