Camping Ponyboerderij 's-Gravenhof

8.8Fantastisch

Nederland, Gelderland, Netterden

8.8Fantastisch

• 8.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Ponyboerderij 's-Gravenhof voor je op een rij gezet:

Meer camping info

53 reviews over Camping Ponyboerderij 's-Gravenhof

• 2Ramon van Heijs27-07-2014

Never Again, and i mean never

Mooie plek aan de Duitse grens, maar daarmee is alles wel gezegd. De stroomvoorziening is bijna nihil. alleen voor zwakstroom. En dat in deze moderne tijd. Veel onkruid langs de randen, ook veel brandnetels. de pony's worden naar mijn mening niet goed verzorgd, 1 is er kreupel en toch moet ie 3x per dag een kindje rondzeulen en 1 loopt met een schurft-achtige plek op zijn billen. Er is geen professionel begeleiding behalve de eigenaar die midden in het veld gaat zitten in een stoeltje, dus als er iets gebeurd nooit adequaat kan reageren. Het is gewoonweg een zielige bedoening. Gelukkig waren onze buren wel een gezellig stel maar die zorgde dan ook voor het sanitair en dat was gewoonweg goed. Als de eigenaar dit zelf zou hebben moeten verzorgen was ook hier achterstallig onderhoud geweest. Ook zijn er rondom en op het erf van de camping gebouwen met asbest en gezien de staat van de gebouwen is het ook niet verwonderlijk dat deze asbest vrij kan komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9wellens paul29-06-2014

zeker een aanrader voor kinderen

de camping is rustig gelegen en ideaal voor kinderen die graag met paarden bezig zijn.je kan elke dag verse broodjes bestellen.Kortom dit is een gezellige camping voor kinderen mede de vele speeltoestellen die er staan.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9fam.Duizendstra09-06-2014

leuke kindvriendelijke ponycamping

kinderen kunnen er 3 x per dag pony rijden er is zwem gelegenheid op eigen terrein met een leuk strandje je bent vlakbij Emmerich Duitsland ben zeer tevreden al meerdere keren geweest.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 8Familie van den Elzen09-06-2014

Lekker weekendje weg!

Voor de vierde keer een heerlijk (pinkster)weekend achter de rug. Jongens van 10,11,12 hebben zich prima vermaakt met de vele andere kinderen, de donald ducks in de slecht weer ruimte, voetbaltafel en natuurlijk het zwemmeertje. Ook de snackkar en de broodjes service fijn! Een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 7Betsie01-06-2014

Leuk voor een kort verblijf

Leuke camping vooral voor de kinderen. Onze meiden hebben zich perfect vermaakt. Erg leuk ook het meertje met het zandstrandje. Minder vindt ik alle opstapjes bij het sanitair en de afwasgelegenheid. Je moet afwassen al staand op een caravan-opstapje. Mij te onhandig. Heb dit dus voor het eerst in de caravan gedaan. Ook de afwezigheid van toiletpapier is een minpuntje.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 5Anneke22-08-2013

Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar

De pony's zijn vooral gewend te stappen. Alleen rijden zonder zadel en hoofdstel. Er is geen goede hoevenkrabber en in elk geval een van de pony's was kreupel. Niet geschikt voor meiden die wat meer willen dan alleen rondjes stappen. Volgens de eigenaar lag het probleem bij de meiden, die of te weinig ervaring hadden of vooral aan zichzelf dachten en geen oog hadden voor de pony's. Het gezegde: het ligt aan de viool of aan de strijkstok, maar nooit aan de violist, gaat voor deze campinghouder wel op. De eigenaar staat niet open voor kritiek. Jammer, want het is een mooi kampeerterrein

• 7Staat v/h sanitair

PonyboerderijCamping 's-Gravenhof, eigenaar, 28-08-2013

Bij ingrijpen door de camping, na misbruik of overtreding van de regels door gasten, zijn altijd weer dezelfde reacties zichtbaar. De eigenaar is dan opeens niet klantvriendelijk of gastvrij of staat niet open voor kritiek. (Of iets van dien aard) Anoniem ongefundeerd van alles roepen blijft natuurlijk makkelijk. Het ponyrijden is een gratis en uitgebreide voorziening op deze camping. Normaliter moet er op andere plekken per uur voor betaald worden. Het gezegde: een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, is hier dan ook meer van toepassing, dan over strijkstokken (!) en violen te spreken. Dat het een mooi kampeerterrein is (citaat) en de pony's wel iets meer kunnen dan alleen stappen, wordt wel bewezen door de vele positieve beoordelingen. Dat sommige gasten al meerdere jaren komen (en de camping al 25 jaar bestaat) is hier tevens een bevestiging van. Helaas zullen er altijd mensen zijn die de zon niet in het water kunnen zien schijnen. (Ook al schijnt de zon!)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9D. Herder08-03-2013

We hebben er weer zin in!

Voor het vijfde jaar gaan we vanaf april 2013 met de meivakantie, hemelvaart en pinksteren weer naar ponycamping 's Gravenhof. De kinderen (5 en 14) hebben er weer zin in (en wij ook natuurlijk)! Elk jaar worden er weer nieuwe vrienden gemaakt en kunnen de kinderen er naar hartelust rijden. Als we weer thuis komen is het afkicken. We hebben dan het gevoel wel drie weken vakantie te hebben gehad, heerlijk ontspannen. Zeker een aanraader!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

• 10celine28-08-2012

tijd van mijn leven gehad

+/- 20 jaar geleden hier geweest met opa en oma en heb de tijd van mijn leven gehad toen der tijd mochten we heel de dag pony rijden(of misschien was het voor mijn gevoel heel de dag) en natuurlijk kun je niet verwachten dat er echt ''les'' wordt gegeven lekker zonder zadel en hoofdstel rond rijden met een hoop kinderen geweldig toch! jammer dat er zo weinig foto's op de site staan had graag nog wat fotos willen zien van de ponys van vroeger indy,olliver,sylvana en niet te vergeten dourak. Deze camping heeft zoveel indruk op mij gemaakt vroeger als meisje van 8 jaar dus ga zeker naar deze camping als je kinderen van ponys houden en geef ze net zon mooie herinneringen als ik heb.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 1992

• 7Josh22-08-2012

Leuke camping in de natuur

Mooi gelegen camping in de natuur. Niet te groot, weinig faciliteiten, maar wat je nodig hebt is er. Een paar grote grasvelden, bomen voor de schaduw en een zwemvijver. Heerlijk toeven daar. De kinderen (5 & 7) vermaakten zich prima met de pony's al moet je van het ponyrijden daar niet te veel verwachten voor de wat oudere en ervaren kinderen. Het is meer een beetje ponyrijden zoals een rondje bij een braderie ofzo, maar niet het 'echte werk'. Verder staat er op de site 'onbeperkt' ponyrijden, maar dat is niet waar, het gaat maar om 3 keer een paar uur. Klein detail. ;) Wel een kindvriendelijke camping. De campingeigenaar straalt niet echt uit dat hij er veel lol in heeft, maar alles verloopt op zich best goed daar. Toch misten wij bij de eigenaar de gastvrijheid en klantvriendelijkheid, wat je juist vaak op een camping ziet. Maar goed; rust, natuur en met goed weer prima om te zijn met het hele gezin.

• 6Staat v/h sanitair

PonyboerderijCamping 's-Gravenhof, eigenaar, 29-08-2012

Er wordt 7 uur per dag(om de twee uur) gratis pony gereden op 8 pony's. (Afhankelijk van het weer en de bezetting) Daarnaast is er een waterplas (1 ha.) met groot zandstrand en lig/zonneweide.(Zwemmen,Vissen,Roeien) Verder een grote speeltuin, een recreatieruimte en gratis draadloos internet, en in het hoogseizoen een broodjes service. Voor een kleine camping zijn dit juist veel faciliteiten. Doordat er 7 uur per dag (van 10-12 uur 's-morgens, van 2-4 uur 's-middags, van 6-9 uur 's-avonds) gereden wordt is er voor kinderen ruim voldoende gelegenheid om te rijden. (Daardoor is het juist zeker niet zoals een rondje bij de braderie) Indien gasten de regels overtreden en/of een negatieve (onvriendelijke) houding hebben vervalt de gastvrijheid/klantvriendelijkheid. Het is immers vanzelfsprekend dat als mensen uit positieve ruime voorzieningen alleen maar (kleine) details en negativiteit kunnen halen dit niet op prijs wordt gesteld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8kim van Zuijlekom29-07-2012

Om nog eens terug te komen

we zijn hier drie weekenden geweest met onze twee dochters en het was dolle pret. Pony rijden, spelen in de speeltuin voor de kinderen kon de lol niet op. Sanitair zag er allemaal netjes uit. Ook de omgeving is erg mooi om eens op de fiets te stappen al met al vinden wij het echt een aanrader!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012