Camping Ponyboerderij 's-Gravenhof

8.8Fantastisch

Nederland, Gelderland, Netterden

8.8Fantastisch

• 8.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Ponyboerderij 's-Gravenhof voor je op een rij gezet:

Meer camping info

53 reviews over Camping Ponyboerderij 's-Gravenhof

• 9arinaz26-05-2015

Het best bewaarde geheim van camping-Nederland

Een paradijsje voor gezinnen met kinderen. De kinderen mogen drie keer per dag paardrijden en helpen elkaar onderling. De eigenaar zorgt goed voor de pony's en houdt overzicht op het rijden en verzorgen. Tussendoor wordt er veel gespeeld in de enorme speeltuin met o.a. drie trampolines. Door de kleinschaligheid van de camping en de vele kinderen maken de kinderen onderling snel contact en verlies je ze niet snel uit het oog. Voor de ouders is er rust en ruimte. Vriendelijke beheerder, broodjesservice en eenvoudig, schoon sanitair. Letterlijk om de hoek ligt Emmerich am Rijn, voor goedkoop boodschappen en tanken en heerlijk eten. Wij komen nu voor het derde jaar terug. Zeker een aanrader voor een lang pinkster- of hemelvaartweekend.

• 10C Bregt18-05-2015

Heerlijke plek!

Afgelopen hemelvaart zijn we hier voor de vierde keer met onze dochters van 6,8 en 10 jaar geweest en weer was het er heerlijk!!!De kinderen kunnen 3x per dag, 2 uur (dus 6 uur) met de ponys rijden,ze borstelen enz. De boer is dan aanwezig voor de nodige hulp en begeleiding. Daarnaast kunnen ze heerlijk spelen in de speeltuin of lekker in de koepel tafeltennissen,tv kijken of een spelletje spelen. Het meertje waar je kan zwemmen of in het zand spelen maakt het helemaal compleet!Er komen bijna alleen maar gezinnen met kinderen (tot ongeveer 14 jaar) en omdat de camping niet groot is spelen alle kinderen met elkaar en dat is zo fijn en overzichtelijk. Ook voor ons als ouders is het heel prettig,je komt er echt tot rust. Vanuit je tent kijk je de weilanden in en door de hoge bomen heb je naast veel zon ook altijd wel een schaduwplek. Ook ius er de mogelijkheid om broodjes te bestellen.Om 22.00 uur mogen de kinderen niet meer in de speeltuin..geen nachtelijk lawaai dus.We komen zeker weer

• 8ten hove18-05-2015

heerlijke vakantie gehad

afgelopen hemelvaart geweest en het was weer knots gezellig de kinderen wilde niet weg op zondag en ze hebben zich weer prima vermaakt

• 7Staat v/h sanitair

• 8ten hove09-05-2015

prima voor de hemelvaart

erg leuke camping voor gezinnen met kinderen, al een aantal keren met mijn dochter geweest en de vriendenclub van haar wordt telkens groter, erg gezellig, puntje van kritiek is dat er geen mogelijkheid is om spullen te kopen maar dit vangt men op door de broodjes service en de patatkraam welke wordt ingehuurd

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 9Monique de Hoogh14-04-2015

super

Dit jaar voor de derde keer naar deze camping. Mijn dochter van nu 11 vindt het geweldig. Ze rijdt al 3 jaar paard maar toch vermaakt ze zich hier kostelijk, lekker knuffelen, verzorgen en wat rijden op de paardjes. Dit jaar gaat weer een vriendinnetje mee en ook daar heeft ze wat meiden leren kennen waarvan er ook wat terugkomen dit jaar. We hebben er weer helemaal zin in . Hondje gaat ook mee, ook voor hem lekkere omgeving om te vertoeven. Als ouder kom je hier ook lekker tot rust. Super omgeving om te wandelen .

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 9D. Herder09-04-2015

Fijne camping, kinderen willen elk jaar terug!

's Graven hof is een heerlijke plek om terug te komen. Dit jaar wordt ons 8e jaar! Kinderen vermaken zich opperbest. Het is een grote moeite om ze 's avonds in de caravan te krijgen! Dat zegt al genoeg. Op 's Gravenhof wordt zonder zadel gereden, waardoor je goed ponyrijden leert. Je voelt echt wat de pony paard doet en hoe het reageert op jouw aansturing. Gezellig met iedereen ponypoetsen. Er wordt snel contact gemaakt met andere campinggasten. Camping heeft een prachtig uitzicht en ligt vlakbij Duitsland, waar je goedkoop kunt eten, boodschappen en tanken. Het dichtbij gelegen Emmerich is een leuk stadje, met gezellige Rijnboulevard. In de omgeving is veel te doen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 8Albert van Raalte08-04-2015

Aanrader met jonge kinderen.

Mooie rustige camping. Schoon, ruime plekken, fraai uitzicht. Er is veel te spelen voor de kinderen en de pony's zijn 's morgens en 's middags beschikbaar voor de kinderen. Er is permanent toezicht tijdens het ponyrijden. Wij staan er dit jaar voor de derde keer en zijn zeer tevreden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 5Jos28-03-2015

Niet voor herhaling vatbaar.

De ligging is best oke, maar de camping zou, als er wat meer moeite werd gedaan, wat gezelliger kunnen ogen. De ponies zijn erg leuk, al viel het aanbod tegen als je het hebt over dat de kids mogen rijden (hoeveelheid) en dergelijke. Er was slechte begeleiding en de boel was niet altijd even goed verzorgd.

We hebben al behoorlijk wat ervaring met kamperen op dergelijke campings maar deze valt wat uit de toon. Met name de houding van de eigenaar is niet altijd even prettig. Als bepaalde feedback hem niet zint, kan hij best onvriendelijk worden. Het komt er dan op neer dat je dan als klant iets verkeerd hebt gedaan. En dat terwijl je opkomt voor de veiligheid van je kinderen. Goed zie zijn reacties hier op de site... De kinderen waren teleurgesteld over het ponyrijden maar hebben verder wel genoten van de camping zelf, lekker zwemmen in het vijvertje, spelen met andere kinderen, prima dus. De sfeer tussen de andere campings is erg goed en we hebben er weer leuke kennissen bij gekregen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Henriette Hoekstra16-08-2014

Heerlijke vakantie !

Camping 's-Gravenhof heeft volop ruimte, een vis-/zwemvijver, de leukste pony's, speeltoestellen en een schuur voor tafeltennis/voetbalspel of tv kijken (voor slecht weer). Wij komen al meer dan 10 jaar op deze camping en het blijft een feest Er is een echte kudde pony's, waarvan een aantal op het bedrijf is geboren. De dieren hebben volop gras en volop ruimte (in het verleden waren ze door deze luxe weleens te dik, met bijbehorende problemen). De pony's blijven in principe altijd op de boerderij, ook als ze niet (meer) bereden kunnen worden. De oudste is al in de dertig. Als dierenarts ben ik onder de indruk van de liefdevolle zorg van de beheerder voor deze dieren en de afwezigheid van stress in de kudde (ondanks de voortdurende wisseling van campinggasten).

Gereisd in augustus 2014

• 8lindsey29-07-2014

wij komen zeker terug

Wij zijn hier al verschillende keren geweest. De kinderen vonden het weer fantastisch. Vriendelijke eigenaar, de waterplas was een fijne verkoeling met het warme weer, het sanitair was erg schoon, paardrijden is helemaal geweldig voor de kinderen en prima begeleid. Kortom, wij komen zeker weer terug

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Camping Ponyboerderij 's-Gravenhof info