Camping Ponyboerderij 's-Gravenhof

8.8Fantastisch

Nederland, Gelderland, Netterden

8.8Fantastisch

• 8.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Ponyboerderij 's-Gravenhof voor je op een rij gezet:

Meer camping info

53 reviews over Camping Ponyboerderij 's-Gravenhof

• 2019
    9pascaline zweers02-05-2019

geweldig

geweldige plek....heel erg rustig...schoon sanitair..vriendelijk beheer..als je rust nodig hebt....moet je hier echt heen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    8hdg26-06-2018

uitermate goed bevallen

het is zeer goed bevallen leuke basic camping met mooie overzichtelijk veld de kinderen kunnen paard/pony rijden. er is voor de warme dagen een grote vijver met strandje waar je lekker kan zwemmen of bootje varen (wel zelf meebrengen). er is een mogelijkheid om duitse broodjes te bestellen die s'morgens aan de tent bezorgd worden. kortom een leuke en fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9Harry21-08-2016

gisteren terug gekomen van een weekje Ponyboerderij 's-Gravenhof.Het was een heerlijke week. We zijn hartelijk ontvangen door de eigenaar. er is voldoende te doen op de camping. De kinderen hebben iedere dag paardgereden, de begeleiding die daarbij werd gegeven was erg goed, veel uitleg en ruimte voor persoonlijke aandacht voor die kinderen die dat nodig hadden.Erg leuk om te zien dat iedereen elkaar helpt als nodig is. De grote kinderen helpen de kleintjes. Het meertje wat bij de camping ligt is erg schoon en heerlijk om er op een warme dag te zitten. En dat zo dicht bij de camping. Er is voldoende speelgelegenheid. Het is ons erg goed bevallen en komen zeker volgend jaar weer terug. Tevens kon naar wens iedere ochtend verse Duitse broodjes en /of croissants bij je tent gebracht worden. Wij willen iedereen die werkzaam bij de camping is heel hartelijk danken voor de leuke vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Grootouders met kleindochter10-08-2016

Vooral ideaal voor kinderen die van paarden houden. Het is erg leuk dat de grote kinderen de kleine kinderen helpen. Er is voldoende toezicht, ook met hulp van ouders en grootouders. Alle leeftijdsgroepen amuseren zich prima. De kinderen kunnen zelf naar het zwemmeer lopen , de speeltoestellen worden door alle leeftijden gebruikt en er zijn altijd wel kinderen om mee te spelen. Ook de hele kleintjes kunnen lekker rondscharrelen. Voor de kinderen hoef je de camping niet af voor uitstapjes!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Miranda van den Broek03-08-2016

de kinderen willen beslist terug

Het is een eenvoudige, kleine en overzichtelijke camping met simpel sanitair, maar wel alles wat een kind op vakantie nodig heeft. Vooral ponymeisjes natuurlijk, maar ook onze andere dochter wil perse terug. Zij heeft vooral op de trampo's gespeeld en met het voetbalspel. Doordat de camping zo klein is, kenden alle kinderen elkaar. Er waren 4 berijdbare ponies en ongeveer 12 kinderen, dus je komt vaak genoeg aan de beurt in 5 uur. Onze dochter vond de verzorging ook heel leuk. Het wordt professioneel begeleid en er is beschermingsmateriaal verplicht en aanwezig (zelf meenemen is handig als je hebt). De ponies zijn heel verschillend: de een is wat wilder dan de ander. Je kunt natuurlijk kiezen welke je (kind) aankan en begeleiding is altijd mogelijk (en zeker in het begin vaak verplicht). Het was mooi om te zien hoe sommige kinderen die nog niet konden rijden, dit heel snel oppakten. Doordat er zonder zadel wordt gereden, leerde ook mijn dochter veel bij, vond ze. Het meertje was erg fijn, want we waren er in die ene zomerse week...

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 1Anke28-07-2016

Eens maar nooit meer

Het concept van de camping is erg leuk. Iedere dag 5 uur ponyrijden, zwemmeertje aanwezig enz. De uitvoerig laat echter flink te wensen over. De mensen die het ponyrijden begeleiden hebben geen verstand van pony's, ookal doen ze wel alsof. De pony's maken geen gelukkige indruk en willen vaak niet rijden. Ze stampen, trappen of rennen weg. Als ze zijn 'gevangen' mogen de kinderen zonder zadel rijden. Bij de onervaren kinderen moeten er andere (onervaren) kinderen bij lopen voor de 'veiligheid'. Tijdens onze vakantie is er mininimaal 1 kind getrapt en zijn er 2 kinderen gevallen, waarvan 1 naar het ziekenhuis moest. Volgens de begeleiders uiteraard de schuld van de kinderen zelf. Tenminste 1 pony was kreupel en moest nog een paar dagen meelopen.

Het speelgoed is oud en onveilig. Onze zoontje heeft zich diep gesneden aan het dartbord en moest naar de eerste hulp. De eigenaar reageerde ronduit onvriendelijk. Ondanks de vrij ernstige verwonding is het dartbord blijven hangen. Ook andere bezoekers die onveilige situaties melden (bijv. schrikdraad waar kinderen spelen) worden onvriendelijk te woord gestaan.

De camping oogt rommelig. Het sanitair is wisselend. Soms schoon, meestal erg vies. Het zwemmeertje is leuk, maar best een eindje lopen en de weg er naartoe staat vol brandnetels.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9F. Van der Linden28-07-2015

Paradijs voor ponyvriendjes

Een heerlijke week gehad met onze drie meiden en labrador. Lekker rustig gelegen, in de grote speeltuin waar je vanaf je plek goed zicht op kunt hebben, vermaakten de kindjes zich prima. We waren allemaal verliefd op het meertje , heerlijk water om te zwemmen en zand om in te scheppen. Samen zwemmen met je hond. Het hoogtepunt was natuurlijk het knuffelen, poetsen en rijden met de pony s. Prachtig om groot en klein elkaar te zien helpen. Met tranen in de ogen gingen we naar huis...We kunnen niet wachten om weer terug te gaan. De meisjes missen de pony s heel erg.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Karin23-07-2015

Het was weer geweldig!

Het was weer geweldig op de ponycamping in Netterden. Lekker veel pony gereden met deze keer (bijna) professionele begeleiding. Bij warm weer naar het schitterende meertje wat bij de camping hoort. Doordat het allemaal kleinschalig is maken de kinderen makkelijk vriendjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Familie17-06-2015

Gezinsplek

Rustige camping, kindvriendelijk, mooie omgeving, kinderen kunnen veel met de pony's aan de slag (verzorgen en rijden). Met drie ponydames (9,10 en 12) zeer geslaagde vakantie gehad vorig jaar mei, zomervakantie en 2015 ook weer in mei. Prettige sfeer. Leuke plas op eigen terrein, fijn bij warm weer. Winkels dichtbij. Ligt tegen Duitsland aan. Aardige eigenaar die dit al 25 jaar doet.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9henriette_hoekstra26-05-2015

Fijne camping !

Opnieuw hebben we genoten. Ik was er met 2 zoons, 5 en 16 jr., en 2 dochters , 11 en 13 jaar. We zijn al vaak geweest, toch vinden de kinderen het nog steeds heerlijk. Door de speeltuin en schuur met oa tafelvoetbal en tafeltennis hadden de kinderen altijd wat te doen en maakten ze makkelijk (nieuwe) vrienden. Leuk ook om te zien dat veel kinderen al snel leren om een pony te borstelen en te berijden. Sommigen hadden helemaal geen ervaring, maar konden na een paar dagen zelf, los rijden(wel met toezicht natuurlijk). We hebben ook heerlijk op het strandje gespeeld, kastelen gebouwd en gezwommen. Bij het strandje is het water ondiep en aangezien het water nogal koud is, gaat mijn jongste slechts enkeldiep; wel zo veilig!

Gereisd in mei 2015

Camping Ponyboerderij 's-Gravenhof info