8,7

127 reviews over Camping 't Klumpke in het Nederlands

Weer een heerlijke vakantie gehad!

Marjan en Tom Spaan,
5-7-2017

Voor het zesde jaar op rij de junimaand hier gekampeerd op een mooie ruime plek aan de visvijver. Voor ons voelt het ieder jaar weer als 'thuiskomen' : een mooi stuk natuur, bomen en open plekken wisselen elkaar af zodat je altijd schaduw hebt. Ook een fijn zwembad.Heerlijke omgeving om te fietsen en te wandelen. Gemoedelijke camping met vriendelijke eigenaren.

Gereisd met partner in juni 2017

Leuke camping !

Gezin met 1 kind,
11-6-2017

Mooie plek met veel ruimte om de caravan heen heerlijk echt een aanrader voor gezinnen met en of zonder kids de animatie is prima en het zwembad heerlijk gastvrije eigenaars !

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Een super leuke camping.

Gezin met 2 kinderen,
10-6-2017

Wij hebben dit jaar voor het eerst een seizoensplek op de camping. Dit bevalt ons super goed. De Kids vermaken zich prima. De eigenaren zijn vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel vriendelijk, echt een aanrader

Pip,
29-5-2017

Wij hebben plaatsen gehad bij de vijver, heerlijk kiezen zon of schaduw. Heerlijk om de kinderen te horen zingen als de taxi voorbij kwam. Douchen met echt warm water, wanneer dan ook - en ook nog gratis! Eigenaren zijn recentelijk opgelicht, maar de campeerders waren niet de klos, alles wordt gedaan om een oplossing te vinden voor fouten gemaakt zonder hun medeweten.

Gereisd met partner in mei 2017

Gezellige camping

Hanna van Leeuwen
10-9-2016

Hele leuke tijd hier gehad op één van de eenoudervelden. Echt een aanrader wanneer je alleen op vakantie gaat met kids. Administratief kan er nog wel wat verbeterd worden, maar had ook zn charme. Erg behulpzaam personeel. Wat wel handig is om te weten is dat in het hoogseizoen er wel tot diep in de nacht herrie kan zijn van de gezelligheid van anderen. Camping voelde heel veilig, ook voor de kinderen. Je bent er wel echt slecht bereikbaar zowel internet op telefoon als gebeld kunnen worden.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

tikje naseizoen (eind augustus), dus al weer wat rustiger. Zwembad was natuurlijk top (23,8 graden dankzij de tropische dagen!!) en schoon. Douches sanitair prima. Pingpong tafel. Bovenal: heel aardige camping mensen, gemoedelijk, gratis croisssantje (ze hadden teveel gebakken), alles werkte, bar restaurant met super aantrekkelijke prijzen (kom daar maar eens om in de Franse Alpen, een koffie voor een euro en een biefstukje / frites /salade 10 euri).

Omgeving schitterend, heerlijk om hard te lopen, best veel te doen in omgeving

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Na 5 keer gaan we niet meer terug!

Zebrapad 2016
15-8-2016

(Zebrapad). Aangekomen was de plek waar we wilde staan, deze plek was op de reservering aangegeven bezet. We konden een andere plek kiezen. Brood bestellen was veranderd, teleurstelling voor mijn dochter. De vreugde van in de ochtend broodjes halen was er af. En dat was nou net zo'n ritueeltje waar kinderen zich aan vast houden. Animatieteam weinig structuur/leiding. Knutselclub buiten, niet handig met regen. Vervanging van programma was er niet. Slecht hoorbare boxen tijdens playbackshow. Dit alles was niet zo zwaar gevallen als er ten eerste begrip voor werd getoond bij de receptie maar daar werd je eigenlijk aangekeken van wat loop je te zeuren, er werkelijk iets aan doen en begrip tonen is echt een betere oplossing op langere termijn. Mijn complimenten gaan naar Gijs zelf. Geen stroom was binnen no time. Een vriendelijke lach en een opgestoken hand als je voorbij reed. Gijs we hebben dit jaar echt het leuke kneuterige en gezellige klumpke gevoel van de afgelopen jaren gemist.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

geweldige vakantie gehad

Tom en Marjan
4-7-2016

Gemoedelijke eenvoudige camping met mooie grote kampeerplekken, de eigenaren en de mensen van de horeca en de receptie zeer vriendelijk, prima eten in restaurant, dagelijks broodjesservice, sanitair schoon, prima visvijver. Mooie omgeving waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen. Voor ons voelde het als "thuiskomen": voor de vijfde keer brachten wij de junimaand hier door, weer een fantastische vakantie gehad !!

Gereisd met partner in juni 2016

Gezellige, vriendelijke en levendige camping

Mark en Rianne
26-5-2016

Samen met mijn schoonzus meivakantie-aanbieding op deze camping geboekt en daar helemaal geen spijt van gehad. Het is een eenvoudige camping, met eenvoudige faciliteiten, maar een gezellige sfeer en leuke animatie. Mijn kritische zoon van 12 heeft het ook naar zijn zin gehad. Erg leuk vonden wij de mexicaanse maaltijd. Personeel heel vriendelijk en voorkomend en ontzettend leuk geholpen door de mevrouw van de receptie/horeca. Er zijn nog wel wat punten van aandacht (schoonmaak toiletgebouw!!!!!). Sommige dingen zijn wat onverzorgd en vervallen, maar wij hebben het enorm naar onze zin gehad.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Linda
16-2-2016

Veel 1 ouder velden waar je als gewone kampeerder niet mag staan, zwembad ijs en ijs koud en een rommel op de camping. Wij hadden er eventueel een seizoensplaats willen hebben maar na vorig jaar hebben wij ons toch echt bedacht...

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Klumpke in Neede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Klumpke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.