Vakantiehuis 't Achterhoes

Vakantiehuis 't Achterhoes

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag24°8°

We hebben een aantal aanbieders voor 't Achterhoes voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis 't Achterhoes in het Nederlands

Super!

L.Snoeren
21-8-2016

Wij zijn hier afgelopen week met een groep van 5 kinderen en 4 volwassenen een week geweest en het was top! We werden erg vriendelijk ontvangen in dit prachtige, ruime huis. Voor de kinderen is het een waar speelparadijs; de diverse skelters, stepjes, driewielers, spelletjes, de speelkamer en de ruimte rondom het huis maakt dat de kinderen zich geweldig hebben vermaakt. Het interieur ziet er netjes uit en is zeer compleet. Er stonden verse bloemen op tafel, in iedere kamer staat een wekkertje, er is een stoomdouche, bubbelbad, etc. Kortom, we hebben een topweek gehad in dit prachtige huis en kunnen 't achterhoes iedereen aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Vakantiehuis info

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Achterhoes in Neede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Achterhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.