Chalet Safaritenten Lisa

4 reviews over Chalet Safaritenten Lisa

• 2017
    10Arianne Lock15-08-2017

Rust, ruimte en privacy

De safari-tent Lisa op Erve Elsman is zo mooi en compleet alsof je in een huisje verblijft. Door de mooie indeling van steigerhout hadden onze twee kinderen beide een eigen slaapruimte en onder de bedstede een speelruimte. Door de grote luifel kan ook als het een beetje regent gewoon buiten gezeten worden. We hebben iedere dag heerlijk buiten gegeten aan de picknicktafel.

Safari-tent Lisa staat op een grasveld wat volledig beschikbaar is en waar geen andere mensen kamperen en de kinderen hebben veel ruimte om te spelen. Direct vanaf de tent kan het klompenpad gelopen worden en op fiets- en loopafstand genoeg activiteiten voor jonge kinderen.

Op het erf zelf is een speelplaatsje, mogelijkheid om de vuurpot te gebruiken, te voetballen en kan er met de boer een tractor-rit of een rit met de huifkar en het paard in de omgeving gemaakt worden.

Een zeer geschikte vakantie voor prikkelgevoelige kinderen!

• Oude reviews

10Monique vd Weide22-08-2016

Heerlijke vakantieplek!

De safaritent is echt een aanrader! Voor kinderen is er een bedstede en een stapelbed. Onder de bedstee is een speelruimte gecreëerd, waar onze kinderen heerlijk gespeeld hebben. De dieren, de ruimte: wij hebben er twee weken van genoten. De omgeving is erg mooi. Je kan hier prachtig fietsen. Kort om het is hier heerlijk vertoeven!

• 10Carla van Burik23-07-2015

Super fantastische Safaritent Lisa

Begin dit jaar als eerste geboekt wat een fantastische week in juli was geworden. De safaritent had al het luxe van een huisje en het knusse van een tent! Heel mooi uitzicht over een bloemenveld & paarden in wei. Een echte aanrader als je van de rust van een boerenleven wilt genieten. Voor zowel jong als oud. Zeker een plek om terug te komen.

0 tips over Chalet Safaritenten Lisa

0 vragen over Chalet Safaritenten Lisa