Chalet

4 reviews over Chalet Safaritenten Lisa in het Nederlands

Rust, ruimte en privacy

Arianne Lock
15-8-2017

De safari-tent Lisa op Erve Elsman is zo mooi en compleet alsof je in een huisje verblijft. Door de mooie indeling van steigerhout hadden onze twee kinderen beide een eigen slaapruimte en onder de bedstede een speelruimte. Door de grote luifel kan ook als het een beetje regent gewoon buiten gezeten worden. We hebben iedere dag heerlijk buiten gegeten aan de picknicktafel.

Safari-tent Lisa staat op een grasveld wat volledig beschikbaar is en waar geen andere mensen kamperen en de kinderen hebben veel ruimte om te spelen. Direct vanaf de tent kan het klompenpad gelopen worden en op fiets- en loopafstand genoeg activiteiten voor jonge kinderen.

Op het erf zelf is een speelplaatsje, mogelijkheid om de vuurpot te gebruiken, te voetballen en kan er met de boer een tractor-rit of een rit met de huifkar en het paard in de omgeving gemaakt worden.

Een zeer geschikte vakantie voor prikkelgevoelige kinderen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantieplek!

Monique vd Weide
22-8-2016

De safaritent is echt een aanrader! Voor kinderen is er een bedstede en een stapelbed. Onder de bedstee is een speelruimte gecreëerd, waar onze kinderen heerlijk gespeeld hebben. De dieren, de ruimte: wij hebben er twee weken van genoten. De omgeving is erg mooi. Je kan hier prachtig fietsen. Kort om het is hier heerlijk vertoeven!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische locatie met geweldig uitzicht!!

Inge van driel
7-8-2015

Enorm genoten van de mooie ruime stoere safaritent!! Compleet en mooi ingericht.geweldige week gehad! Eigen ruime priveplek...voetbalveld en leuke plek voor kampvuur.en voor de meisjes de hele week een eigen paardje!! In een woord...SUPER!!!!! Dus eigenlijk een 10+ ;)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Super fantastische Safaritent Lisa

Carla van Burik
23-7-2015

Begin dit jaar als eerste geboekt wat een fantastische week in juli was geworden. De safaritent had al het luxe van een huisje en het knusse van een tent! Heel mooi uitzicht over een bloemenveld & paarden in wei. Een echte aanrader als je van de rust van een boerenleven wilt genieten. Voor zowel jong als oud. Zeker een plek om terug te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Chalet info

• Aantal personen5 tot 6

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Safaritenten Lisa in Neede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Safaritenten Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.