Bed and Breakfast Ruwenhof

3 reviews over Bed and Breakfast Ruwenhof in het Nederlands

Fantastisch verblijf

Annelies en Arie
29-1-2017

Fantastisch appartement met veel faciliteiten.

Prima gastheer en gastvrouw.

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Prachtig en praktisch appartement

Rinda
7-1-2017

Heerlijk appartement, van alle gemakken voorzien, vriendelijke gastheer en -dame!

Aangename verrassing in de Achterhoek

Heerlijk verblijf!

Wendy Alba
20-7-2016

Samen met een vriendin de nacht gebleven ivm een workshop die we hadden in de buurt. Toen we tot onze schrik 😁 erachter kwamen dat de wijn nog thuis stond, bleek er bij terugkomst een heerlijk flesje in de woonkamer op ons te wachten... Dat vind ik nog eens attent. Het ontbijt was overheerlijk en meer dan voldoende! De bedden lagen zalig en er met z'n viertjes (als gezin) verblijven is geen enkel probleem! Zeker een plek om naar terug te keren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ruwenhof in Neede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ruwenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.