Vakantiepark Natuurpark de Bollert

Kootje
26-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prachtige natuur. Behulpzaam prima WiFi.. en schotel. Mooie bungalows.

Wil hier nooit meer weg. Wat een rust!

Wesley
30-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Ik vind alles genieten hier. De ideale plaats om tot rust te komen, midde in de natuur. Ook vind ik het een top service hier. Vriendelijke en behulpzame eigenaren die ten aller tijden voor je klaar staan. Ik geef dit allemaal een dikke 10 plus.

Natuur, rust en mooie omgeving.

Robin
29-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

In prachtig rustig bosrijk gebied.. rust.

"Puur Natuur"

Bert
5-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Een lang weekend genoten in Noordijk

Geweldig ontvangst en prima uitleg

En wat er zoal in de omgeving te doen is

Wat een rust en mooi park

Zoetjes bij de koffie, ze hebben overal over na gedacht.

Aardige mensen en een plek waar je zeker terug komt

Bedankt en tot de volgende keer.

Nooit meer weer

R
6-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wel schoonmaakkosten betalen, maar de schimmel zat zelfs nog in het koffiezetapparaat.

Ook lekte de douche zo erg dat het water door het plafond kwam. De eigenaar deed er niets mee en ging zonder het te melden weg. Dan maar pannen eronder zetten. Nooit meer weer in ieder geval. Weggegooid geld.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Peter en Nanny
5-12-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Natuurpark De Bollert staat met name voor rust, kalmte en aangename kleinschaligheid in de regio.

Reden van ons verblijf: 50 jaar getrouwd op 02-12-2016.

Onze familiegroep bestond uit 11 personen: kinderen, kleinkinderen waarvan één met aanhang en drie honden.

De twee gehuurde chalets (10- en 4-persoons) voldeden ruimschoots aan ieders verwachtingen. De inrichting van de chalets was meer dan compleet, bijvoorbeeld kwalitatief goede bedden, schoteltelevisie, draagbare radio-/cd-speler, sauna, degelijk en makkelijk zittend meubilair, bedlinnen op aanvraag en een goed werkende centrale verwarming. Keukengerei is meer dan voldoende aanwezig.

Het coulisselandschap in de regio leent zich voor aantrekkelijke autoritten, wandel- en fietstochten. De streek heeft een grote variatie aan kwaliteitsrestaurants.

De familie Geerdink staat garant voor goed gastheerschap. Vriendelijkheid en behulpzaamheid staan bij hen hoog in het vaandel. Hulde!!!!!

Wij komen zeker terug naar NP De Bollert in Neede.

Mooi natuurgebied en genoten van dorpsmentaliteit

Mary en Ronald
20-8-2015

We zaten in de Finhouse in het bos in Neede. Een mooi natuurgebied. Leuke restaurantjes in de buurt. Schone bungalow, fijne sauna, rust en heerlijk om er met kinderen te zijn. Voor herhaling vatbaar.

Rust, ruimte, natuur en mooie bungalow!

B. Westerweel
16-7-2014

Week in 10-persoons Finhouse: goede kwaliteit inrichting, meubilair en keukenapparatuur. Midden in natuur met veel ruimte rond huis. Prachtige uitvalbasis voor mooie fietstochten, dorpjes, zwembaden ed. Wij zijn van plan vaker te boeken.

Natuurliefhebbers en fietsen.

Niek en Fleur
12-2-2014

We zijn net terug van een weekje in dit parkje. Geen overbodige luxe maar alles keurig in orde. Alles wat nodig was was aanwezig. Zelfs een prima wifi verbinding en schotel verbinding. Schone huisjes, prachtige wandelgebied, mooie fietsroutes. De huisjes hebben een knusse sfeer en in het bezit van fijne bedden. We komen zeker weer terug!

Genoten en rust!

Rinse van der Kuil
1-10-2013

We hadden 2 huisjes gehuurd. Prachtige omgeving en schone huisjes met alle luxe voorzien. Sta enigzinds versteld van de vorige recensie want onze ervaring was tegenover gesteld. De eigenaren waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Er werden fietsen geregeld voor ons en onze kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in het bos.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Natuurpark de Bollert in Neede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Natuurpark de Bollert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.