7,4

56 reviews over Camping Hof van Moeder Aarde in het Nederlands

We hebben 5 dagen vakantie gehad in Yurt de Rode Beer. De yurt is geschikt voor 4 personen. Het was ondanks het matige weer heerlijk warm met de houtkachel. Het hout lag al klaar en is inclusief. Koken op de kachel was spannend en leuk en voor wie het niet aandurft is er ook een 2-pits gasstel. We hebben heerlijk gewandeld in de mooie omgeving oa. Needse Berg en Needse Achterveld en het dorp is vlakbij. Het zwembad is in het voorseizoen nog niet open. Ook geen eetgelegenheid in deze periode, maar wel een biologische winkel waar je alle dagelijkse boodschappen kunt halen. Wat ons betreft een fantastische plek om in het voor- of naseizoen even helemaal tot rust te komen met het gefluit van vogels om je heen en het getrippel van eekhoorns op het dak van de yurt.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne vakantie

Marianne,
29-10-2018

Mooie yurt, goed ingericht, lekkere bedden, fijne camping, goede ontvangst

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Leuke vrije groepsaccomodatie

Wisse,
25-6-2017

Een oude boerderij met alles aanwezig echter wel wat gedateerd. Ideaal voor een groep vrienden en familie met gezinnen. Zwembad was schoon en lekker koud, eigenaren hadden hun best gedaan om deze weer in werking te krijgen. De accommodatie was niet zo heel erg schoon, veel spinnenwebben, die de muggen vingen. Maar voor een weekend met een groep is het een geschikte accommodatie gezien de prijs - kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Harm Koopmans, Mede-Eigenaar, 14-9-2018

Beste familie Wisse, dank voor jullie review! We zijn inmiddels ruim een jaar verder en het feit dat ik nu pas reageer komt vooral omdat we al die tijd nodig hebben gehad om hier stukje bij beetje alles op orde te krijgen na de overname van de camping en groeps-accommodatie. Na een drukke en mooie kampeerzomer keert hier de rust weer en is er tijd om bijvoorbeeld ons aan te melden bij Zoover en te reageren op jullie review. Dank voor jullie feedback; als jullie hier weer een keer zouden gaan vertoeven zal jullie duidelijk worden dat we al veel 'achterstallige' zaken hebben aangepakt en qua organisatie alles hier steeds gestroomlijnder gaat. Misschien tot ziens?!

Zware tegenvaller!

a.boere,
12-6-2017

Blijkbaar heeft de camping een nieuwe eigenaar. De website beloofde een zwembad, hottub en een meer.....helaas niets van dit alles. De zwembad was stuk (wel wat geld terug gekregen hiervoor) hottub was er niet en het meer was 10 minuten rijden met de auto. Als we dit vantevoren hadden geweten, hadden we nooit geboekt. Verder was het niet schoon, vliegen, muizekeutels etc. Wat ons betreft, nooit weer!

Gereisd met vrienden in juni 2017

eenvoudige, gezellige leuke camping

Robert
23-5-2016

Zwembad was nog te koud om te zwemmen (de week voor Hemelvaart vroor het nog s'nachts). Douchen was met muntjes, tijd was erg kort.

Leuke animatie, knutselen, broodjesbakken, huifkartocht dieren voeren op de kinderboerderij (op de camping).

Op het veldje was het mogelijk om een gezellig kampvuurtje te maken (in een vuurschaal)

Gereisd met vrienden in mei 2016

Super leuk!!

Fam Rougoor
4-8-2015

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. We zaten in het trekkershuisje. Onze zoons van 11 en 9 hebben zich echt super vermaakt. Er waren heel veel kinderen en er werden erg leuke dingen georganiseerd. Zoals een huifkartocht met bezoek aan een boerderij. Daar kregen we een rondleiding en hebben we boerengolf gespeeld, echt leuk!! De camping BBQ was ook erg gezellig. Er was ook een familie en kinderbingo en een filmavond. Echt genoeg te doen dus. En alles tegen een zeer kleine bijdrage en veel dingen zelfs gratis. Ook kon je op bestelling lekker broodjes krijgen voor het ontbijt. Er is ook genoeg te beleven in de omgeving van de camping. Erve Brooks is een aanrader! Deze camping is niet duur en zeker de moeite waard!! Karin en Hinko bedankt voor de leuke vakantie!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijk tot rust komen!

Camping D'n Eversman
2-8-2015

Zeer vriendelijke ontvangst met rondleiding en koffie/thee/ranja. Ruime plaats op de Grote Open Plek. Zeer overzichtelijke camping. De kinderen hebben zich zeer goed vermaakt en wij hebben genoten! Bijzondere activiteiten (bamboestieken, broodjes bakken, filmavond met eigengemaakte popcorn, spooktocht!!!) en bijna alles kan en mag. Heerlijk zwembad om af te koelen en skelters, fietsen, éénwieler e.d. voor algemeen gebruik. Omgeving prachtig en op tien minuten fietsen van supermarkten Neede. Voor herhaling vatbaar! Karin en familie; bedankt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima verblijf

polling
12-7-2015

Dit is een aanrader voor mensen met kinderen. ook ouderen kunnen hier van de rust genieten.lekker dicht bij de winkels. 10 minuten op de fiets.komen er volgende keer weer. vriendelijke ontvangst

Gereisd met partner in juni 2015

Leuke camping in Neede

Bert
31-5-2015

Hemelvaartweekend doorgebracht op deze camping. Leuke kleine familiecamping die vooral geschikt is voor gezinnen met kinderen tot 10-12 jaar. Na een vriendelijke ontvangst werden wij naar onze ruime staanplaats gebracht op een knusse campingveldje. De beheerder doen er alles aan om iedereen naar hun zin te maken. Zij organiseren elke dag iets leuks voor de kinderen. Op de camping is een kinderboerderij en een zwembad aanwezig. De omgeving is zeer geschikt om te fietsen. Verder is er in Neede genoeg restaurantjes om lekker te eten.

Gereisd met oudere kinderen in Wed May 13 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helemaal om!

Monique
21-9-2014

Wij als gezin met twee kinderen vinden het hier heerlijk! Als je van rust en een mooie omgeving houdt is deze camping zeer geschikt. Grote plaatsen dus je staat niet dicht op elkaar, veel speelgelegenheid voor de kinderen waaronder veel activiteiten. Zwembad op de camping is prima! Al mis ik daar wat simpele parasols of ligbedden. Er staan wel stoeltjes, maar dit mag van mij iets uitgebreider. Eigenaren zijn erg gastvrij en doen erg hun best de gasten het naar hun zin te maken. Camping is schoon en goed verzorgd. Voor kinderen en ouders zeker een plaats om tot rust te komen! Veel wandel en fiets gelegenheid en centrum vlakbij. Top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hof van Moeder Aarde in Neede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hof van Moeder Aarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.