Vakantiehuis Erve Koeleman

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag26°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Erve Koeleman voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiehuis Erve Koeleman in het Nederlands

We hebben een geweldige week gehad!

Familie Van Campen
10-5-2016

We willen doorgeven - dat groot en klein zich hier uitstekend vermaakt, bij goed en slecht weer (veel buiten- en binnenspeelgoed!) - dat de gastvrouw heel vriendelijk en gastvrij is (rondleiding op boerderij, bloemetje op tafel) - dat alles wat je nodig hebt er is en meer dan dat. - dat de ligging heel fraai en rustig is, aan doodlopende weg en te midden van weilanden. - Aanbevolen!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Aanrader

M . Molenbroek
27-10-2014

We hebben een midweek met onze kinderen en kleinkinderen doorgebracht in de boerderij. Geweldig de kids hebben genoten van de ruimte en het materiaal wat voor handen was. Eigenlijk hoefde ze niets meer, maar ook de omgeving is de moeite waard. Heerlijk gewandeld in de omgeving van Haaksbergen. Dit is een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Prima plek met prima accommodatie

E. de Jong
3-10-2011

Wat hebben we genoten! Een gastvrij ontvangst, prima accommodatie en een heerlijk rustige, privacy biedende plek met veel (veilige) buitenruimte voor de kinderen. De skelters waren favoriet! Het bezoek aan het melkveebedrijf was ook heel verrassend en leerzaam; we bewonderen de inzet van deze boerenfamilie zeer. We hadden het weer wel heel erg mee; hebben hele dagen buiten kunnen bivakkeren. Samen eten klaarmaken, gezellig tafelen en spelletjes spelen (volop keuze in de kast!). De bedden waren prima. Jammer dat niet alle slaapkamers voorzien waren van een hor, maar mevrouw Tijert liet al weten dat die er volgend jaar wel zullen zijn. Er waren wel héél véél muggen! We hebben het zeer naar onze zin gehad en overwegen nu al ons volgende familieweekend weer in Neede te gaan vieren, wellicht dan in het achterliggende nieuwere en nog iets ruimere pand. Ieder die na ons als gast Erve Koeleman bezoekt wensen wij net zo'n fijn verblijf toe als dat wij er gehad hebben! Familie de Jong

Gereisd met vrienden in september 2011

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresDiepenheimseweg 42 7161 LW(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Erve Koeleman in Neede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Erve Koeleman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.