Vakantiehuis Erve Elsman

9,6

13 tips over Vakantiehuis Erve Elsman

W. Kars, 14-5-2017

Fam. Kars

Tip: vanaf deze lokatie kun je starten met het klompenpad.

Verder hebben we genoten van deze heerlijke plek, prachtige safari tent met mooi uitzicht.

Tip 2: De kinderen hebben hun eerste paardrij rondje gemaakt.

Kortom top lokatie, super gastvrij ontvangst

Jorien, 27-6-2016

Tip: Met ons vriendinnenweekend hebben wij een wijnproeverij gehad bij Wijnhoeve Kunneman (op 5 kilometer afstand van Erve Elsman). Eenvoudig te bereiken op de huurfiets. Ontzettend hartelijk ontvangen en gezellige wijnproeverij meegemaakt, zeker een aanrader.

Tweede tip: Tochtje op de fluisterboot in Zutphen (op 30 min afstand van Erve Elsman).

Raymond en Vivian, 27-5-2015

Met kinderen is een bezoek aan Erve Brooks zeker de moeite waard, met name het blote voetenpad en het avonturenpad.

In de omgeving kun je heerlijk fietsen. Je kunt bij boer Bert fietsen huren.

We hebben een aantal aanbieders voor Erve Elsman voor je op een rij gezet:

Rob, 20-5-2015
    Erve Brooks - heerlijke genieten van een hapje terwijl de kids zich uitzonderlijk vermaken
    Koen de vrij, 3-1-2015
    Maak gebruik van een paardrijles of een tochtje met paard en wagen, Bert laat je alle mooie plekjes in de buurt zien.
    Jan Aartsen, 23-8-2014
    Vergeet zeker je fiets niet en zoek de rivier de Berkel op met zijn prachtige watermolens, waar het buiten de bezienwaardigheid ook zeer goed eten is, bv de "Mallumse molen" in Eibergen.

Willemien, 9-8-2014

Erve Brooks is leuk om te bezoeken!

Zwembad in Haaksbergen is ook een aanrader!

Fam. Van Burik, 18-7-2014
    Aanrader voor een mooie rustige plek, om in Nederland op vakantie te gaan
    Familie Van Luijk, 4-5-2014
    Plek voor mooie kennismaking met natuur, fietsen zijn ook bij boer Bert te huur.
    Carmen Burggraaf, 28-9-2013
    Een hangmat tussen die twee prachtige bomen om lekker in het zonnetje en de heerlijke buitenlucht een boekje te lezen zou natuurlijk te gek zijn!;)

We hebben een aantal aanbieders voor Erve Elsman voor je op een rij gezet:

Onze bezoekers bekeken ook: