Camping Den Blanken

Camping Den Blanken
9,3

17 tips over Camping Den Blanken

Joost van Veghel, 11-7-2015
In de Achterhoek zijn verrassend veel mooie plaatsen te vinden, rijk aan historie.
H. Schuurman., 18-8-2014

Tip: groter zwembad.

Omgeving: prachtige fietroutes

lorem, 10-9-2013

Avonturenpad Erve Brooks

We hebben een aantal aanbieders voor Den Blanken voor je op een rij gezet:

Marco, 11-8-2013
Het spiderpan grillen in het restaurant was erg leuk en lekker; en de kinderen konden op gegeven moment rustig gaan spelen terwijl wij nog even verder genoten!
Fam Juffermans, 4-8-2013
Ga zeker een keer spider grillen of heerlijk snitzel eten op de camping, niet duur en super kwaliteit
Fam. Wisse, 2-8-2013
prima restaurant lekker gegeten

joze , 27-7-2013
Het dorpje Borculo is een echte aanrader met gezellige terrasjes. En het tractorpulling in ruurlo was ook zeker de moeite waard.
Nathalie1977, 24-5-2013
Hof van Eckberge in Eibergen. hier kunnen kids binnen en buiten heerlijk spelen. Prima horeca er bij.
Madeleine Sprengers, 6-8-2012
genoeg leuke dingen te doen in de omgeving, maar onze kinderen vermaken zich zo goed op de camping dat we eigenlijk geen tijd hebben om de camping te verlaten
Brenda, 4-8-2012

In de 2e slaapkamer staat een stapelbed + 1-persoonsbed. Als je bij die laatste de lattenbodem eruit haalt, past er een campingbedje in. :-) (Hadden over campingbed zelf een klamboe gehangen.)

Hebben gegeten in Neede bij Franki's Jungle Bistro. Erg leuk voor kids! Je waant je in de jungle en de bediening is goed. Eten was lekker.

Zie foto's!

We hebben een aantal aanbieders voor Den Blanken voor je op een rij gezet: