Bed and Breakfast De Watervogel

Bed and Breakfast De Watervogel

6.6Voldoende

Nederland, Gelderland, Nederhemert

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar De Watervogel?

6.6Voldoende

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

10 reviews over Bed and Breakfast De Watervogel

• 2018
      9Stella02-01-2018

Heerlijke dagen gehad!

Een paar heerlijke dagen gehad in de Watervogel. De kinderen konden naar hartelust spelen in en om de boerderij. Er is een grote haard waaromheen je kunt zitten in een bijzondere ambiance. De omgeving is prachtig. De tuin behorend bij de boerderij is bijzonder en enorm. Gastvrouw en gastheer waren gastvrij en hartelijk. Bedden zijn prima. Iedereen met klachten hier realiseert zich blijkbaar niet dat je bij De Watervogel een hele lage prijs betaalt. Je hebt hier geweldige tijd, en de kinderen kunnen hun hart ook ophalen.

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

8Jaco17-05-2016

We hebben het goed naar de zin gehad

Een mooie omgeving en een prachtige beeldentuin. Gastvrouw is vriendelijk en behulpzaam, wat prettig was met een wildebras van 8 jaar oud. Uitstekend geslapen op goede bedden en lekker ontbeten. Kamers, overloop met keukentje en sanitair waren wel schoon, maar een beetje rommelig. Het is te zien dat het B&B vaste bewoners heeft, die er dit Pinksterweekend overigens niet waren. Er zijn wat dingetjes, die lang niet gerepareerd zijn of een likje verf zouden kunnen gebruiken. Maar al met al een OK prijs/kwaliteit verhouding. Het enige probleem, dat we met de hond hadden, was dat de jongste telg hem mee naar huis wilde nemen :-)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 3zomaar14-01-2016

Wat een armoe!

Jammer dat we hier van (te voren) gereserveerd hebben. Wat een bende. Vies! Hond die je bijna aanvalt als je het (ik moet zeggen) mooie erf op komt... Gastvrouw en gastheer zien er niet uit... Kortom, slapen en volgende dag heeeel snel wegwezen!!!

Gereisd met partner in november 2015

• 2Karin&Erwin25-08-2013

Wij komen niet terug.

Bed is lekker, mensen zijn aardig, omgeving is rustig, 2 gigahonden willen graag geknuffeld worden, beeldentuin is prachtig en het restaurant is op 300 meter. En hou je dan ook nog van naast de pot pissende, porno kijkende nurkse Hongaren, een lading drogende 'gewassen' sokken in de douche, een douche zonder enge vorm van ventilatie maar wel met openliggende bedrading, geen zeep of handdoek na toiletbezoek, een overloop die dienst doet als keuken, huiskamer, drank- en rookhok (rookverbod? so what (maar dan in het Hongaars...) voor diezelfde Hongaren, een kamer met 2 bedden, 2 stoelen, kledingrek, nachttafel, lamp en zolderraam dat te hoog zit om door naar buiten te kijken, en een ontbijt dat bestaat uit wat sneetjes wat ouder brood, jam, hagelslag, 3 kleine plakjes kaas, 2 plakjes ham, koffie die op thee lijkt en net niet bedorven koffiemelk, dan zit je hier goed.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9tk09-02-2011

superleuk en romantisch!

heel mooi gelegen naast de rivier en wandelroutes. We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8dianna21-01-2011

Super gastvrij en hartelijk,

Net buiten de stad, mooi gelegen aan de dijk, heerlijke tuin en gastvrij echtpaar.

Alleen gereisd in januari 2011

• 9Pierre Delarey16-01-2011

voor de liefhebber: fantastisch

We hadden een eenvoudige kamer met prima bedden. Niet bijzonder, maar lekker geslapen, ontbijt was goed, en de mensen vriendelijk. We kregen nog een zak appels mee uit de boomgaard toen we vertrokken. De grote verrassing was echter een enorme beeldentuin met prachtige afrikaanse kunst, ongelofelijk, alsof je in een openluchtmuseum bent. Ook binnen op de deel staat het vol met oude afrikaanse voorwerpen. We hebben daarvan een spannend masker gekocht. Niet eens duur. Wel geschikt voor: iedereen die wat anders wil en van mooie dingen houdt. Niet geschikt voor: gehandicapten: lastige trap naar de 1e verdieping.

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 9dartel14-01-2011

verrassend en erg gastvrij

voor kunstliefhebbers een paradijs. Vriendelijk en zeer gastvrij ontvangen een mooi plekje langs het Pieterpad.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 8m. van es14-01-2011

zeker voor herhaling vatbaar, geweldig!!!

heerlijk kerst gevierd met vrienden, verschikkelijk verwend door Ben en Annemarie

Gereisd met vrienden in december 2010

• 1Agnes Rottiers20-09-2009

Nooit meer!!!!

De omgeving van de beeldentuin is de moeite waard. Het verblijf daarentegen is te mijden. We verbleven er met 8 dames.We werden vriendelijk ontvangen door 2 onverzorgde mensen vergezeld door 2 langharige honden.In het huisje in de tuin,waar 4 dames verbleven,was het lang geleden dat er gepoetst was. Het keukentje plakte van het vet, het sanitair was niet veel beter. Via een gammele ladder naar het slaapverblijf waar het al niet veel beter was. De 4 overige dames verbleven in het woonhuis,dit stond volgepropt met Afrikaanse kunst,ook hier was het vuil. Via een kippenladder naar de slaapkamers,waar het ook niet veel beter was.We stelden ons de vraag of op de bedden propere lakens lagen. Een van de dames had de volgende dag uitslag veroorzaakt door vlooien. Het sanitair was iets beter dan in het huisje in de tuin. Het ontbijt viel al bij al mee. De tuin beeldentuin daarentegen wasgoed onderhouden. Als je hun website ziet dan denk je wat een prachtig verblijf. Het was net geen nachtmerrie.

Gereisd met vrienden in september 2009

0 tips over Bed and Breakfast De Watervogel