Reviews over Nederhemert

Waanzinnig eenvoudig

Andries,
    7-4-2018

Hier heb je niets, alleen de natuur en jezelf! Daarom is het zo mooi ...👍

Heerlijke dagen gehad!

Stella,
    2-1-2018

Een paar heerlijke dagen gehad in de Watervogel. De kinderen konden naar hartelust spelen in en om de boerderij. Er is een grote haard waaromheen je kunt zitten in een bijzondere ambiance. De omgeving is prachtig. De tuin behorend bij de boerderij is bijzonder en enorm. Gastvrouw en gastheer waren gastvrij en hartelijk. Bedden zijn prima. Iedereen met klachten hier realiseert zich blijkbaar niet dat je bij De Watervogel een hele lage prijs betaalt. Je hebt hier geweldige tijd, en de kinderen kunnen hun hart ook ophalen.

We hebben het goed naar de zin gehad

Jaco,
    17-5-2016

Een mooie omgeving en een prachtige beeldentuin. Gastvrouw is vriendelijk en behulpzaam, wat prettig was met een wildebras van 8 jaar oud. Uitstekend geslapen op goede bedden en lekker ontbeten.

Kamers, overloop met keukentje en sanitair waren wel schoon, maar een beetje rommelig. Het is te zien dat het B&B vaste bewoners heeft, die er dit Pinksterweekend overigens niet waren. Er zijn wat dingetjes, die lang niet gerepareerd zijn of een likje verf zouden kunnen gebruiken. Maar al met al een OK prijs/kwaliteit verhouding. Het enige probleem, dat we met de hond hadden, was dat de jongste telg hem mee naar huis wilde nemen :-)

Paradijselijke eenvoud

wanda,
    24-10-2015

De kasteelcamping gold tot voor kort als één van de eenvoudigste campings van Natuurkampeerterreinen. Geen elektra op de plaats, geen wifi en tot voor kort zelfs geen warm water. Dit jaar voor het eerst wel een warme douche. 't Blijft desondanks een beetje improviseren. Bij drukte kan de afvoer het niet aan en sta je tot aan je enkels in het water. Maar wat is dat ongemak vergeleken bij wat deze camping wèl heeft? Een strandje waar je kampvuur mag maken en waar je kunt zwemmen, waar kinderen hutten kunnen bouwen en in bomen klimmen. 's Avonds een spectaculaire zonsondergang. De omgeving is schitterend, Heusden via het pontje op fietsafstand, Den Bosch 20 minuten met de auto. De klassieke speeltuin van Nederhemert ligt om de hoek. De spekpannenkoeken daar zijn ongeëvenaard!

Fijne rustige plek.

EV. Küster,
    13-8-2015

Deze camping is een mooie en fijne rustige camping voor mensen die van de natuur en van rust houden. De kinderen vermaken zich heerlijk bij het watertje en savonds bij een kampvuur. Voor de kinderen is er ook een leuke speeltuin op loopafstand. Alleen de horeca daar is erg eenvoudig en niet erg gezond. Ouderwets zelf koken op de camping is dus wel zo leuk :) Sinds dit jaar ook lekkere warme douches. Voor een paar dagen is dit een leuke aanrader.