Pension In de Lavinde

9,5

6 reviews over Pension In de Lavinde in het Nederlands

Antoinette
29-6-2018

Als ik een B&B warm mag aanbevelen dan is het 'In de Lavinde' in het prachtige polderdorpje Millingen aan de Rijn.

De ligging is fantastisch maar op het moment dat je de voordeur binnenkomt is het een echt paleisje met heel veel persoonlijke warmte.

De mooie ingerichte ruimtes doen je verrassen maar ook de geweldige grote tuin waar je op verschillende plekken heerlijk kunt zitten.

De gastvrouw en gastheer zijn fantastische mensen die de klant 'echt centraal' zetten.

Geweldige ervaring.

Jan willem
24-9-2017

Hartelijke gastvrouw/heer, op een mooie rustige locatie.

Ruime en schone (bad) kamers.

Een kloppende uitnodigende entourage en een geweldig ontbijt.

Heerlijke bed&breakfast

Jeannet
22-6-2015

Wij hebben hier afgelopen nacht heerlijk geslapen. Een gastvrij onthaal met koffie en een meer dan perfect ontbijt! Een aanrader!!

Een verrassende ontdekking

A. Kroes
17-5-2015

In de lavinda was voor ons 3en een uitstekend verblijf voor een lang weekend in Millingen. Na een hartelijk welkom voelden we ons snel thuis in de huiselijke omgeving. De ligging van het geheel is prachtig landelijk met een grote tuin en ruim uitzicht op de omgeving. Prachtige uitvals basis voor onze 3 fietstochten in de directe omgeving. Lekker uitgebreid ontbijt en gaat er relaxed aan toe.

Wat een droomplekkie

Walter en Isolde
27-8-2014

Wij hadden het tuinhuisje voor twee nachten en wat was het prachtig..erg romantisch en het slechte weer heeft de pret niet mogen drukken. Gastvrouw Annie en gastheer Ton hebben ons echt in de watten gelegd en mijn verjaardagsontbijt was super gedaan!!!!!

zeer goede verzorging

aad van amsterdam
27-3-2010

zeer gast vriendelijk pension rustige omgeving goede nachtrust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension In de Lavinde in Millingen a.d. Rijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension In de Lavinde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.