Bed and Breakfast De Schoppe

Meer bedandbreakfastinfo

29 reviews over Bed and Breakfast De Schoppe

• 9Verola16-08-2019

Super

Heerlijk ontbijt. Mooi onderkomen. Leuke gastheer en dame. Heerlijk rustige omgeving....enige wat geluid maakt, is de haan (maar heeft wel wat).

• 10Aly & Gert Jan16-08-2019

SUPER VERBLIJF

Prachtige B&B, zeer smaakvol ingericht, ontbrak ons aan niets We waren met vrienden hier en konden 's avonds gezellig nog even aan de grote tafel zitten borrelen met elkaar. Erik en Christel zijn erg gastvrije en gezellige mensen. We voelden ons gelijk thuis. Heerlijk gevarieerd ontbijt. Omgeving zeer geschikt om te fietsen: Woold is echte aanrader met onderweg even relaxen bij de Rosenhaege Gardens. De honden Barry en Puck zijn echte scheetjes. Kortom: We zullen deze B&B zeker bij anderen aanraden.

• 9Annik05-08-2019

Om terug te komen

B&b zoals ik ze graag heb. : zeer stil, proper, ruim, topgastvrouw, lekker en zeer gevarieerd ontbijt. Je voelt je thuis. Voldoende parking en veilige overdekte fietsstalling. We waren er drie nachten. Om terug te komen!

• 9Jan01-08-2019

Smaakvol, gastvrij en plezierig!

Twee nachten om de omgeving van Winterswijk te verkennen.

• 9Peter26-07-2019

Perfect

Super schoon en ontbijt top. Behulpzame gastvrouw die onze fietskleding ook nog even waste👍

• 9Gerrit J.26-07-2019

Zeer verzorgd!

We hebben genoten van ons verblijf in de Schoppe (Meddo bij Winterswijk). De kamers in deze B&B waren nieuw en van alle gemakken voorzien. Erik en Christel waren zeer vriendelijk en deden er alles aan om ons verblijf aangenaam te maken. We kregen een zeer verzorgd en gezond ontbijt, de kamers waren schoon en rustig en er was een fijn terras om een drankje te drinken of om anderszins gezellig te verpozen. En dat alles in een zeer mooie omgeving. Top!!!

• 10C Groen21-07-2019

Genieten!

Prachtige plek bij leuke mensen. Mooie, schone en comfortabele accommodatie met lekkere bedden, heerlijke douche, veel ruimte en een ontbijt waar je je vingers bij opeet. Smaakvol ingericht, veel mooie details. De omgeving is prachtig. Mooie natuur, fietsen, wandelen. En dichtbij de zwarte cross. Onze gastheer is zelfs onze taxichauffeur geweest. Top! Komen graag nog eens terug.

• 10gerrit jan schuurhuis19-07-2019

zeer gastvrij en voortreffelijk ontbijt

We waren er maar 1 nacht, maar de gastvrijheid was er niet minder om. Alles tip-top. Je moet wel van een beetje ruimte houden: de locatie is vrij afgelegen, maar wel in een prachtig gebied. Aanbevelenswaardig

• 10Natasja15-07-2019

Heerlijk

Prachtige b&b met mooie kamers en een gezellige woonkamer om ontspannen te zitten als je niet de hort op gaat. Heerlijk ontbijt waar veel zorg aan was besteed. Alles erop en eraan. Top!

• 10JG Barendsen24-06-2019

Grandioos

Zeker hierheen gaan. De rust, ontvangst, kamer en ontbijt - niet te evenaren

0 tips over Bed and Breakfast De Schoppe

0 vragen over Bed and Breakfast De Schoppe