Reviews over Meddo

Heerlijk verblijf

EV,
    8-1-2019

Wij boekten de gehele accomodatie voor een midweek van 31 december tot 4 januari om met vrienden Oud&Nieuw te vieren en als vanouds gezellig enkele dagen met elkaar door te brengen. Bij aankomst stonden de oliebollen en cava al op tafel, heel attent van de gastheer en gastvrouw.

De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien met de luxe van ieder een eigen badkamer en wc hetgeen voor ons de doorslag gaf dit als groepsaccomodatie te boeken.

Voor wie van natuur en rust houdt volstaat slechts een korte wandeling naar het nabijgelegen natuurgebied met Flamingo eiland. De plaatsen Winterswijk en Groenlo zijn zeker een bezoekje waard maar je bent ook zo in Duitsland indien je meer de drukte wilt opzoeken.

Gereisd met vrienden in december 2018

Gezellig

Eveline,
    27-11-2018

Heel mooie gezellige schoone kamers.de eigenaars heel vriendelijk,aardig,zoeken het contact met je op. Het ontbijt heel uitgebreid kan van te voren eventueel aangeven wat wens je voor ontbijt te krijgen. Maar 1 nacht geweest. Wat ik ook leuk vond ze hebben vertrouwen in de gasten en de rest van de bedrag mag je voldoen pas wanneer je weggaat wat ik nooit eerder heb meegemaakt .de ligging is geschikt voor mensen die van rust houden.auto nodig

Gereisd met partner in november 2018

Echt even weg in eigen land!

Sven,
    26-11-2018

Fijne B&B in een mooi stukje Nederland. De "oude schuur" is op een prachtige manier omgebouwd tot een B&B met vier kamers. Er is een gemeenschappelijke ruimte voor een drankje en waar het - bijzonder goede en uitgebreide - ontbijt wordt geserveerd. Vriendelijke gastheer en gastvrouw en schone kamers die van alle gemakken zijn voorzien! We vonden het zelf een klein beetje gehorig maar we weten dat iedereen dit op zijn / haar eigen manier (en daardoor wellicht anders ;-)) ervaart! Het was voor ons maar één (kort) nachtje maar vonden het een heerlijke plek.

Gereisd met partner in november 2018

Heerlijke plek!

Rob Mulder,
    18-10-2018

Mede dankzij het heerlijke weer hebben wij een fantastisch lang weekend in De Bonte Koe doorgebracht. Wij waren met 8 personen waarvan twee kinderen. De foto’s doen geen recht aan de werkelijke situatie. De beschikbare ruimten zijn groot en volledig ingericht. De slaapkamers hebben gerieflijke bedden (boxsprings). Het huis is rustig gelegen waardoor je je geheel kunt ontspannen.

Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Warm welkom in super mooie B&B

Annette,
    15-10-2018

Super mooie B&B met enthousiaste, vriendelijke eigenaren.

Goed ontbijt, mooie omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2018
Meddo scoort een 5,5 uit 10, op basis van 6 reviews