Vakantiepark Eiland van Maurik

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,2

23 tips over Vakantiepark Eiland van Maurik

Familie, 19-5-2015

Overal zie ik Jumbo genoemd maar op 1,5 km (vanaf camping 1 weg rechtdoor) zit een MCD in Eck en Wiel. Ik vind deze persoonlijk net zo handig en fijn als de Jumbo.

Utrecht en Tiel zijn redelijk dichtbij en de moeite waard.

Ouwehands dierenpark in Rhenen heel dichtbij.

famvaneck1977, 16-5-2015
Strandhuisjes zijn aan te bevelen!
Hein Pragt, 28-8-2014
Het banaanvaren (zeg maar bankvaren) was echt geweldig leuk.

We hebben een aantal aanbieders voor Eiland van Maurik voor je op een rij gezet:

Teleurgestelde moeder, 20-8-2014
Neem een bodyguard mee zolang deze vaste gast hier nog staat!
Teleurgestelde moeder, 19-8-2014
Een bodyguard meenemen. :-(
mamafrutsel, 11-8-2014

doe iets aan je visvijver, en stop met promoten hiervan.

Je boekt om te vissen op de camping en niet buiten de camping. bv onze zoon(16) heeft geen auto om ff wat verderop te kunnen gaan vissen.

mamafrutsel, 10-8-2014
Maak geen reclame voor je visaccommodatie op de camping. Ga je niet verschuilen achter het feit, er is visgelegenheid genoeg in de buurt. We boeken voor het vissen op de camping!!!!
s beth, 6-8-2014

betere drainage op de velden

beter recreatieteam inhuren

terras langer open en bv een bandje laten spelen of zo

meer voor de volwassenen organiseren

Dennis, 5-5-2014
neem een fiets mee want de afstand tot de speelhallen kan best een eind zijn als je achteraan staat.
francois, 2-11-2013

voor mensen die graag vissen net als ik.

oneindelijk veel vismogelijkheden net buiten de camping op de vijver en t meer. heb er fantastische dikke brasems gevangen.

voor de echte visser zkr de moeite waard.