Bed and Breakfast De Spiegelenburg

3 reviews over Bed and Breakfast De Spiegelenburg in het Nederlands

Klantvriendelijke, schone en prachtige B&B

r_engelfriet
29-4-2012

Samen met een vriend verbleven in de Spiegelenburg. Dit is een B&B zoals het bedoeld is: een vriendelijke eigenaresse, een heerlijk ontbijt, een ruime huiskamer en zeer nette en schone kamer. En dat in de prachtige omgeving van Maurik. Helemaal top!

een uitstekend logeer adres

k.a. van meer
19-7-2010

een prima b en b voorziening. De gattvrouw is zeer vriendelijk, geeft goede tips over eet-mogelijkheden. Kortom je voelt je welkom

Genieten van de rust

Harry Kneppers
      25-5-2010

Bed & Breakfast "De Spiegelenburg" ligt in het prachtige rivierenlandschap van de Rijn. Wij werden gastvrij onthaald en voelden ons thuis. Omdat het er 's nachts zo stil is (geen last van de eeuwige achtergrondruis die je in de Randstad altijd hebt) hebben we er heerlijk geslapen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Spiegelenburg in Maurik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Spiegelenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.