Hotel Parkhotel Hugo de Vries

Hotel Parkhotel Hugo de Vries
6,7

6 tips over Hotel Parkhotel Hugo de Vries

mike_lankreijer, 20-9-2014
Eenpersoonskamer niet ingericht op zakelijk gebruik. Natuurlijk naar Hoge Veluwe geweest maar dwars door de Hoge Veluwe naar de Posbank is ook de moeite waard.
sberns_1, 27-2-2014
Mooie trouwlokatie! Mooie omgeving om te wandelen, vlakbij Kroller-Moller!
g.fraats, 16-10-2013
Op dit moment kun je niet dineren in Hugo de Vries dus let hierop. Wij kwamen nogal laat aan en moesten ons haasten om op maandagavond nog iets te eten. De Chinees bood uitkomst maar was prima.

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Hugo de Vries voor je op een rij gezet:

kiek, 25-8-2013
Sauna de Veluwe zit op loopafstand en bij een combinatie met een saunabezoek is de kamer incl ontbijt 60 euro,
Anton, 6-11-2012
Maak gebruik van het menu en reserveer voor 17.00 uur !
Joop Lakerveld, 4-7-2012

Het hotel staat in een prachtige omgeving, de uitkijktoren is de moeite waard om te bezoeken, was heel mooi en we kregen tevens een interessante uitleg over de oprichter van het bos met de uitkijktoren door de beheerder.

Bij de VVV in Lunteren een autoroute gehaald, die ons via zandweggetjes etc. een mooie route en bezienswaardigheden liet zien.