Kleine hotelsWeer vandaag24°8°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Hugo de Vries voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hotel Parkhotel Hugo de Vries in het Nederlands

Mooi voor huwelijksceremonie, verder niet

Jasper,
9-9-2018

Bij aankomst werd verteld dat je vooraf moet betalen. Geen probleem, maar ‘zou ik dan ook een factuur mogen’? ‘Meneer, dat duurt heel lang, wilt u echt een factuur hebben?’ ...? En een minuut later was de factuur er (met tegenzin van receptioniste, waarom?)

Mooi, sfeervol hotel met hoge plafonds. Mooie lokatie voor bruiloft!

Na huwelijksceremonie met alle gasten eten. Staand buffet met lange rij wachtenden (want 1 plek voor serveren eten) en toen we aan de beurt waren was eten grotendeels op...

Matrassen zweterig, kamers zeer zeer gehorig! Als de buren douchen hoor je elke druppel water. Als iemand een deur laat dichtvallen, dan trilt de kamer...

‘s Ochtends bij ontbijt gevraagd om een cappuccino... helaas, het was koffie of espresso.

Voor een huwelijkslokatie erg geschikt, maar zou er niet meer gaan overnachten / eten / drinken

Gereisd met vrienden in september 2018

Super!

Marjan,
14-5-2018

Wij zijn 27 April met 54 ouderen naar het Park hotel Hugo de Vries gegaan, we hebben daar een week gelogeerd. We hebben een Top week gehad, in het sfeervolle hotel voel je je meteen thuis. Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam! Wij hadden volpension, alle maaltijden smaakten ons prima. Dit hotel is zeker een aanrader om met een groep ouderen heen te gaan, ook omdat de mensen zelf naar het centrum kunnen lopen. Wij gaan zeker nog eens terug naar dit hotel!!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Goed hotel

jose,
14-2-2018

Sfeervol hotel, gastvrij ontvangst bij de receptie. Mooi ingerichte kamer, heerlijke bedden en ruime douche.

Gereisd met partner in februari 2018

Nooit meer

Maria,
22-7-2017

Personeel erg vriendelijk Kamer/toilet werd om de dag schoongemaakt, bed moet je zelf recht trekken Prullenbakken worden niet geleegd Bal gehakt en een boomstammetje , nooit in hotel voorgeschoteld gekregen, diepvriesgroente zonder zout, saus uit pakje

Handdoeken en toiletpapier moet je zelf gaan pakken, op gang staat hele dag kar met linnengoed

Gereisd met vrienden in juli 2017

Fawlty Towers 2.0

Bennie
6-4-2016

Leuk hotel, erg gastvriendelijk op de website en bij ontvangst. Maar dan: u kunt eten in ins restaurant en een drankje drinken in de bar.

Een bier alstublieft! Meneer, er vinden vanavond commerciële gesprekken plaats voor bruiloften en partijen, kunt u ergens anders uw drankje drinken? Waar dan? In uw kamer!

Dan maar eten, in "de brasserie".een halfuur gewacht op de eerste over. "Welkom in ons restaurant, we sluiten om 10 uur, wilt u wat eten"?

Dan maar de Chinees, lekker biertje en gastvrijheid.....

Gereisd zakelijk in januari 2016

Anneke
12-11-2015

Onze dochter is hier getrouwd (burgerlijk huwelijk) en heeft hier haar trouwfeest gegeven. Met de genodigden was er een bbq. Alles was prima geregeld! Het was mede hierdoor een geweldige dag. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewéldig leuk en mooi hotel!

Lies
6-6-2015

Chapeau voor Ellen en haar personeel! De inrichting van het hotel en de kamers vond ik geweldig! Ieder hoekje is 'aangekleed'. De hotelkamer is mooi en ook daar is de inrichting afgestemd op t totale geheel van t hotel. Kleuren en sfeer is prachtig!

Gereisd met partner in juni 2015

Prima hotel!

Mirjam
23-2-2015

Een fijn hotel voor een weekendje weg. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Schone kamers met goede bedden. Inderdaad wel lastig dat de badkamer zo nat wordt als er wordt gedoucht; een scherm of douchegordijn zou prettiger zijn.

Gereisd met partner in Sat Feb 21 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een hotel om te slapen en rust te vinden.

mike_lankreijer
20-9-2014

De algemene sfeer is goed en het ontbijt ook. Mijn eenpersoonskamer had een bureau die te smal was om aan te werken. De twee nachten dat ik er sliep waren er twee bruiloften waar ik absoluut geen last van had. Nadeel is dat er dan geen lounge beschikbaar is. In de buurt op loopafstand is echter voldoende te doen. Een hotel om te slapen en rust te vinden.

Gereisd met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een oase van rust

elburger
14-3-2014

Prima hotel. Mijn partner en ik verbleven hier 3 nachten. Ruime comfortkamer, prima douche ruimte - en nee, geen klachten over het missen van een douchegordijn, - prima ontbijt en uiterst vriendelijke medewerksters. Hotel ligt aan de rand van het dorp Lunteren met een wandeling van 3 minuten is me in het gezellige centrum. In de nacht geen geluid te horen van buiten. Lunteren en omgeving zijn top voor wandelaars, fietsers, natuurliefhebbers en mensen die een stad willen bezoeken.

Gereisd met partner in maart 2014

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Hugo de Vries in Lunteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Hugo de Vries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.