Hotel Parkhotel Hugo de Vries

Hotel Parkhotel Hugo de Vries

7.7Goed

Nederland, Gelderland, Lunteren

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Hugo de Vries voor je op een rij gezet:

• Sauna

46 reviews over Hotel Parkhotel Hugo de Vries

• 2018
    5Jasper09-09-2018

Mooi voor huwelijksceremonie, verder niet

Bij aankomst werd verteld dat je vooraf moet betalen. Geen probleem, maar ‘zou ik dan ook een factuur mogen’? ‘Meneer, dat duurt heel lang, wilt u echt een factuur hebben?’ ...? En een minuut later was de factuur er (met tegenzin van receptioniste, waarom?)

Mooi, sfeervol hotel met hoge plafonds. Mooie lokatie voor bruiloft!

Na huwelijksceremonie met alle gasten eten. Staand buffet met lange rij wachtenden (want 1 plek voor serveren eten) en toen we aan de beurt waren was eten grotendeels op...

Matrassen zweterig, kamers zeer zeer gehorig! Als de buren douchen hoor je elke druppel water. Als iemand een deur laat dichtvallen, dan trilt de kamer...

‘s Ochtends bij ontbijt gevraagd om een cappuccino... helaas, het was koffie of espresso.

Voor een huwelijkslokatie erg geschikt, maar zou er niet meer gaan overnachten / eten / drinken

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Marjan14-05-2018

Super!

Wij zijn 27 April met 54 ouderen naar het Park hotel Hugo de Vries gegaan, we hebben daar een week gelogeerd. We hebben een Top week gehad, in het sfeervolle hotel voel je je meteen thuis. Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam! Wij hadden volpension, alle maaltijden smaakten ons prima. Dit hotel is zeker een aanrader om met een groep ouderen heen te gaan, ook omdat de mensen zelf naar het centrum kunnen lopen. Wij gaan zeker nog eens terug naar dit hotel!!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8jose14-02-2018

Goed hotel

Sfeervol hotel, gastvrij ontvangst bij de receptie. Mooi ingerichte kamer, heerlijke bedden en ruime douche.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

4Maria22-07-2017

Nooit meer

Personeel erg vriendelijk Kamer/toilet werd om de dag schoongemaakt, bed moet je zelf recht trekken Prullenbakken worden niet geleegd Bal gehakt en een boomstammetje , nooit in hotel voorgeschoteld gekregen, diepvriesgroente zonder zout, saus uit pakje

Handdoeken en toiletpapier moet je zelf gaan pakken, op gang staat hele dag kar met linnengoed

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 1Bennie06-04-2016

Fawlty Towers 2.0

Leuk hotel, erg gastvriendelijk op de website en bij ontvangst. Maar dan: u kunt eten in ins restaurant en een drankje drinken in de bar.

Een bier alstublieft! Meneer, er vinden vanavond commerciële gesprekken plaats voor bruiloften en partijen, kunt u ergens anders uw drankje drinken? Waar dan? In uw kamer!

Dan maar eten, in "de brasserie".een halfuur gewacht op de eerste over. "Welkom in ons restaurant, we sluiten om 10 uur, wilt u wat eten"?

Dan maar de Chinees, lekker biertje en gastvrijheid.....

Zakelijk gereisd in januari 2016

• 10Anneke12-11-2015

Onze dochter is hier getrouwd (burgerlijk huwelijk) en heeft hier haar trouwfeest gegeven. Met de genodigden was er een bbq. Alles was prima geregeld! Het was mede hierdoor een geweldige dag. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8Lies06-06-2015

Gewéldig leuk en mooi hotel!

Chapeau voor Ellen en haar personeel! De inrichting van het hotel en de kamers vond ik geweldig! Ieder hoekje is 'aangekleed'. De hotelkamer is mooi en ook daar is de inrichting afgestemd op t totale geheel van t hotel. Kleuren en sfeer is prachtig!

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Mirjam23-02-2015

Prima hotel!

Een fijn hotel voor een weekendje weg. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Schone kamers met goede bedden. Inderdaad wel lastig dat de badkamer zo nat wordt als er wordt gedoucht; een scherm of douchegordijn zou prettiger zijn.

Gereisd met partner in februari 2015

• 7mike_lankreijer20-09-2014

Een hotel om te slapen en rust te vinden.

De algemene sfeer is goed en het ontbijt ook. Mijn eenpersoonskamer had een bureau die te smal was om aan te werken. De twee nachten dat ik er sliep waren er twee bruiloften waar ik absoluut geen last van had. Nadeel is dat er dan geen lounge beschikbaar is. In de buurt op loopafstand is echter voldoende te doen. Een hotel om te slapen en rust te vinden.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9elburger14-03-2014

een oase van rust

Prima hotel. Mijn partner en ik verbleven hier 3 nachten. Ruime comfortkamer, prima douche ruimte - en nee, geen klachten over het missen van een douchegordijn, - prima ontbijt en uiterst vriendelijke medewerksters. Hotel ligt aan de rand van het dorp Lunteren met een wandeling van 3 minuten is me in het gezellige centrum. In de nacht geen geluid te horen van buiten. Lunteren en omgeving zijn top voor wandelaars, fietsers, natuurliefhebbers en mensen die een stad willen bezoeken.

Gereisd met partner in maart 2014

Hotel Parkhotel Hugo de Vries info