Hotel Parkhotel Hugo de Vries

Hotel Parkhotel Hugo de Vries
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Hugo de Vries voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Parkhotel Hugo de Vries in het Nederlands

Super!

Marjan
14-5-2018

Wij zijn 27 April met 54 ouderen naar het Park hotel Hugo de Vries gegaan, we hebben daar een week gelogeerd.

We hebben een Top week gehad, in het sfeervolle hotel voel je je meteen thuis.

Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam!

Wij hadden volpension, alle maaltijden smaakten ons prima.

Dit hotel is zeker een aanrader om met een groep ouderen heen te gaan, ook omdat de mensen zelf naar het centrum kunnen lopen.

Wij gaan zeker nog eens terug naar dit hotel!!!

Goed hotel

jose
14-2-2018

Sfeervol hotel, gastvrij ontvangst bij de receptie. Mooi ingerichte kamer, heerlijke bedden en ruime douche.

Nooit meer

Maria
22-7-2017

Personeel erg vriendelijk

Kamer/toilet werd om de dag schoongemaakt, bed moet je zelf recht trekken

Prullenbakken worden niet geleegd

Bal gehakt en een boomstammetje , nooit in hotel voorgeschoteld gekregen, diepvriesgroente zonder zout, saus uit pakje

Handdoeken en toiletpapier moet je zelf gaan pakken, op gang staat hele dag kar met linnengoed

Oude reviews (archief)

Fawlty Towers 2.0

Bennie
6-4-2016

Leuk hotel, erg gastvriendelijk op de website en bij ontvangst.

Maar dan: u kunt eten in ins restaurant en een drankje drinken in de bar.

Een bier alstublieft! Meneer, er vinden vanavond commerciële gesprekken plaats voor bruiloften en partijen, kunt u ergens anders uw drankje drinken? Waar dan? In uw kamer!

Dan maar eten, in "de brasserie".een halfuur gewacht op de eerste over. "Welkom in ons restaurant, we sluiten om 10 uur, wilt u wat eten"?

Dan maar de Chinees, lekker biertje en gastvrijheid.....

Anneke
12-11-2015

Onze dochter is hier getrouwd (burgerlijk huwelijk) en heeft hier haar trouwfeest gegeven. Met de genodigden was er een bbq. Alles was prima geregeld! Het was mede hierdoor een geweldige dag. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Gewéldig leuk en mooi hotel!

Lies
6-6-2015

Chapeau voor Ellen en haar personeel! De inrichting van het hotel en de kamers vond ik geweldig! Ieder hoekje is 'aangekleed'. De hotelkamer is mooi en ook daar is de inrichting afgestemd op t totale geheel van t hotel. Kleuren en sfeer is prachtig!

Prima hotel!

Mirjam
23-2-2015

Een fijn hotel voor een weekendje weg. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Schone kamers met goede bedden.

Inderdaad wel lastig dat de badkamer zo nat wordt als er wordt gedoucht; een scherm of douchegordijn zou prettiger zijn.

Een hotel om te slapen en rust te vinden.

mike_lankreijer
20-9-2014

De algemene sfeer is goed en het ontbijt ook. Mijn eenpersoonskamer had een bureau die te smal was om aan te werken. De twee nachten dat ik er sliep waren er twee bruiloften waar ik absoluut geen last van had. Nadeel is dat er dan geen lounge beschikbaar is. In de buurt op loopafstand is echter voldoende te doen. Een hotel om te slapen en rust te vinden.

een oase van rust

elburger
14-3-2014

Prima hotel. Mijn partner en ik verbleven hier 3 nachten. Ruime comfortkamer, prima douche ruimte - en nee, geen klachten over het missen van een douchegordijn, - prima ontbijt en uiterst vriendelijke medewerksters. Hotel ligt aan de rand van het dorp Lunteren met een wandeling van 3 minuten is me in het gezellige centrum. In de nacht geen geluid te horen van buiten. Lunteren en omgeving zijn top voor wandelaars, fietsers, natuurliefhebbers en mensen die een stad willen bezoeken.

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

sberns_1
27-2-2014

Mooi hotel in een mooi, karakteristiek pand in een schitterende omgeving.

Restaurant is helaas onlangs gesloten vanwege de vele bruiloften en partijen, maar dat mag de pret niet drukken. Er zijn genoeg restaurants in de omgeving te vinden.

Voor 1 persoon is de kamer aan de kleine kant (kamer 125), maar anders dan slapen doe je normaal gesproken toch niet, dus niet erg.

Kamers zijn wel wat gehorig, dat is eigenlijk het enige minpunt dat ik heb kunnen vinden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Hugo de Vries in Lunteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Hugo de Vries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Hugo de Vries scoort een 7.56 uit 10 op basis van 45 reviews.