Camping Minicamping De Kijkvelder

Meer camping info

33 reviews over Camping Minicamping De Kijkvelder

• 9Jan Veroude22-04-2019

Fantastich

Fijne gastheer en gastvrouw prima verblijf op mooie rustige camping vlakbij de bossen met mooie fietsroutes

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Gerrie Derks.19-10-2018

Prachtige kleine camping.

Hele mooie camping. Zeer gastvrije en gezellige mensen. We hebben een week hier een week genoten van de zon,de mooie natuur en vooral van de vriendelijkheid en gastvrijheid van de gastheer en gastvrouw.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10J.A.M Mol14-10-2018

Geweldig!

Wat hebben we een fantastisch weekend gehad, met een groep van 8 VW camperbusjes. 16 personen. super mooie camping met alles wat je maar kan wensen. Schoon toiletgebouw met 2 maal daags schone handdoeken. Gezellige ruimte waar je met een groep binnen kan zitten. En eigenaars bijzonders vriendelijk voor 2e jaar camperweekend daar gehad, krijgt zeker een vervolg.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Ton Millen14-10-2018

Perfecte kleine camping

Mooie kleine camping. Goed sanitair wat zeer goed bijgehouden word. Zeer vriendelijke gastvrouw. Heel erg geschikt voor groepen in het voor en naseizoen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Henk Kramer06-09-2018

Wij hopen nog vele jaren deze camping te bezoeken.

Een rustige Vekabo minicamping met schone sanitaire voorziening. Elke plaats is voorzien van vlonders. Camping is ideaal voor rustzoekers en fietsers. Een ritje met de paardenkar is aan te bevelen. Boer Marinus laat de mooiste plekjes zien. De camping is niet geschikt voor opgroeiende jeugd.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Frans van Kan02-09-2018

Geweldig rustige minicamping. Sanitair is fantasti

Geweldig rustige minicamping. Sanitair is fantastisch. Hele vriendelijke gastvrouw met veel humor! Hebben een geweldig weekend gehad!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9A.Bakker19-08-2018

prima camping,gastvrij, alles functioneert goed.

Wij vonden alles goed. Genoten van een huifkartocht en de gastvrijheid. grote plekken . geen minpunten. We gaan terugkomen

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Fam. van't Ende02-06-2018

Fantastisch, komen zeker terug!

Echt een fantastische kleine boerencamping! Super schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt. Toilet en douche zeer schoon en ook douches zeer geschikt voor invaliden/mensen met beperking. Eigenaren erg vriendelijk, behulpzaam en hebben tijd voor een praatje. Stalling voor fietsen met ruime mogelijkheid tot opladen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• 9F. van Zanten02-05-2018

Een leuke, rustig en mooi gelegen camping .

Plus punt : mooie veld , een rustig gelegen camping , met schone sanitair en overdekte fietsenstalling met stroomvoorziening voor de elektrische fietsen. En zeer vriendelijke campingbeheerders

Min punt : De douchekoppen zijn gedateerd waar je niet effe lekker kan douchen. Wel een wasmachine en helaas geen wasdroger voor de mensen ,die langer op de camping
    willen staan. Die hun kleding tijdens het slechte weer kunnen drogen. In het voorseizoen in de santitairgebouw en recreatiegebouw wat fris , maar verder goed te te doen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2018

• 9.02-05-2018

Heerlijk

Heerlijk rustig gelegen buiten af

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2018

1 tip over Camping Minicamping De Kijkvelder

• radlvb, 12-02-2019

Kijk op www.wegwiesinlunteren.nl voor activiteiten in en om Lunteren. Ook voor fiets- en wandelroutes. Op de camping in ook een informatiecentrum met veel folders.

0 vragen over Camping Minicamping De Kijkvelder

• SchaduwplaatsenAanwezig