Camping Minicamping De Kijkvelder

• 9.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

33 reviews over Camping Minicamping De Kijkvelder

• 8Henk Kramer20-07-2019

Bij leven en welzijn komen wij volgend jaar weer.

Een gastvrij onthaal door Marinus en Woutje van der Haar op een goed onderhouden minicamping, waar rust en gezelligheid hand in hand gaan.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Harry06-07-2019

Een echte topper

Gedurende meer dan 10 jaar komen we hier regelmatig voor een weekje. Het is een fijne boerencamping met hartelijke en behulpzame eigenaars. Altijd is het weer een genoegen om terug te komen. Het sanitair is uitstekend en superschoon, de camping heerlijk rustig. De omgeving leent zich voor mooie fietstochten en wandelingen, terwijl Apeldoorn (Apenheul, Julianatoren), Arnhem (Burgers Zoo, Openluchtmuseum) en het Nationaal Park ‘De Hoge Veluwe’ goed voor een uitstapje met de auto zijn. We hopen hier nog vaak terug te komen.

• 9Henk en Grada02-07-2019

Famtastisch

Wat een heerlijke camping, rustig en een heel schoon sanitair. De eigenaar Woutje en Marinus zijn zeer aardige mensen en behulpzaam. We hebben er 4 weken met plezier gestaan. Je kan er heerlijk fietsen door bossen en langs weilanden echt een mooie omgeving met veel knooppunt routes. Het is een camping voor fiets liefhebbers. Geen aanrader voor gezinnen

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Marcel en Sonja Wink30-06-2019

Fantastisch !

Mooie rustige camping. Grote plaatsen. Toilet gebouw netjes verzorgt. Zeer vriendelijk beheerders van de camping. Echt een camping om terug naar toe te gaan. TOP !

• 8Gijs en Lucy29-06-2019

Prima om daar te zijn

Zeer aan te bevelen Alles was pico bello Schoon,grote plaatsen,zeer prettige beheerders

• 9Staat v/h sanitair

• 10Sintmaartensdijk13-06-2019

Werkelijk heerlijk om op deze camping te vertoeven

Met een fluitconcert wakker worden op een mooie camping, waar je vlonders hebt voor de voortent, waar aan sanitair is gedacht voor gehandicapten een camping waar de gastvrouw en gastheer er alles aan doen om het de kampeerders naar de zin te maken daar wil je toch graag heen?

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Snijders10-06-2019

Prima kleine camping

Fijne camping met lieve campingbeheerders voor wie geen moeite teveel is. Sanitair is brandschoon. Midden tussen de weilanden, de Veluwe op vijf minuten fietsen. Wij gaan volgend jaar weer terug.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Janis Dylan07-06-2019

Geweldig

Erg gastvrije en behulpzame eigenaar. Ruime plekken, mooi sanitair. Mijn hondjes waren welkom en mijn pony ook.

Alleen gereisd in mei 2019

• 8Steeman K.J.18-05-2019

Zeker de moeite waard.

Een mooie plek midden in de natuur, fietsknooppunten vanaf de boerderij te vinden. Zeer hartelijk ontvangst en behulpzaam echtpaar. Lunteren en Barneveld in de nabijheid. Zeer schoon sanitair, helaas niet verwarmd, was erg koud in De maand April.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 10't Griet on tour23-04-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij hebben voor het eerst in onze pipowagen het paasweekend doorgebracht op De Kijkvelder. Wat een hartelijke ontvangst! Erg vriendelijk beheerdersechtpaar, ruime mooie plek, schoon sanitair. Alles was naar wens! Wij kunnen een verblijf op deze boerencamping iedereen aanraden en hebben meteen een week zomervakantie geboekt!

Gereisd met partner in april 2019

1 tip over Camping Minicamping De Kijkvelder

• radlvb, 12-02-2019

Kijk op www.wegwiesinlunteren.nl voor activiteiten in en om Lunteren. Ook voor fiets- en wandelroutes. Op de camping in ook een informatiecentrum met veel folders.

0 vragen over Camping Minicamping De Kijkvelder

• SchaduwplaatsenAanwezig