Camping Minicamping De Kijkvelder

Tonen op kaart

33 reviews over Camping Minicamping De Kijkvelder

• 2019
    9Fam. Bekkers03-11-2019

Eenvoudige, schone en zeer gastvrije ca

Wij verbleven in afwachting van onze nieuwe woning 3 maanden op de camping, en hadden het prima naar ons zin. Mooie en schone camping. Vriendelijke, belangstellende en behulpzame eigenaren. Sanitair en wasplaatsen schoon en goed verzorgt. Een echte aanrader voor kort en lang verblijf.

• 8Fam. de Jong22-10-2019

Thuiskomen

Mooie rustig gelegen camping waar we altijd hartelijk worden ontvangen door Marinus en Woutje. Prachtig gelegen en een goed uitgangspunt voor mooie fietstochten in de omgeving van de Veluwe. De Ede heide , de Ginkelseheide, Mossel , Park Hoge Veluwe , Kootwijkerzand, Middelunt van Nederland, mooie natuurgebieden met zeer goede fietspaden.
    Altijd genieten bij De Kijkvelder.

• 8Staat v/h sanitair

• 9J. Mol13-10-2019

Super!

Vriendelijke ontvangst. Goed en schoon sanitair. Gezellige recreatie ruimte waar we s'avonds met de VW groep hebben gezeten. Bedankt Marinus en Woutje.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Fam. Otto24-09-2019

Fantastich

Het was super, mooie omgeving, heel schoon sanitar, erg aardige beheerders, dus alles was zeer goed.

• 7Staat v/h sanitair

• 10Alexander15-09-2019

Heerlijk genieten op een fantastische camping.

Zoek je rust en een mooie camping, dan moet je hiernaartoe. In de buurt veel wandelroutes (Veluwe) en leuke plaatsen (Apeldoorn, Barneveld, Wijk bij Duurstede, Amerongen, Otterloo, Woudenberg, etc.) . Lunteren op fietsafstand voor de boodschappen. Je wordt hartelijk welkom geheten door de eigenaren. Wil je een ritje met de koets dan kan je dat vragen, een hele leuke ervaring. Plaatsen zijn ruim en voorzien van een afvoer en elektra en beschut door een rand met bomen. Wifi kan beter op wat verder gelegen plaatsen, maar is over het algemeen goed, je komt tenslotte niet voor het internet maar om te ontspannen.

• 9Jenny06-09-2019

Fijne camping met zeer behulpzame eigenaren!

al 8 jaar komen wij op deze mooie camping, elke keer weer erg vriendelijk ontvangen door Woutje en Marinus de campingeigenaren die altijd in zijn voor een praatje, vanaf de camping fiets je zo naar het bos, je kunt er alle kanten op, het sanitair is prima!! wordt zeer regelmatig schoongemaakt, er zijn 2 invalidentoiletten/douches, heb je een elek.fiets die kun je er opladen, de fietsen kun je binnen stallen, er is ook een ruimte waar je tv kunt kijken en koffie en thee is aanwezig, je kunt zelfs met je paard langskomen, met Marinus kun je ook met de paardenkar weg, mooie tochten zijn dat! de plaatsen op de camping zijn ruim, naast de camping loopt een pad waar je je hond kunt uitlaten, wij zijn fan!!

• 10Bekx29-08-2019

Aanbeveling voor mensen die van rust houden

Rustige schone camping met vriendelijke eigenaar mooie grote plaatsen. Toilletten waren uitermate schoon Prima douches

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Ineke Colijn19-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Rustige camping, schoon sanitair, behulpzame beheerders, ruime plekken, mooie omgeving voor wandel- en fietstochten.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Frank en Anneloes11-08-2019

Fijne, rustige mini camping op een prachtige fietslocatie met vriendelijke en behulpzame eigenaren. Super schoon sanitair. Voordeel is ook het gebruik van de vlonders voor onder de luifel. Wij waren hier voor de derde keer en hopen zeker weer terug te komen.

• 9G.J Wijhe07-08-2019

Wij werden op deze camping uitermate vriendelijk en gastvrij ontvangen. we hebben een fijne vakantie week doorgebracht op deze camping. De camping is goed bereikbaar en de voorzieningen waren zeer goed. Iedere dag twee tot drie keer schoon gemaakt. Sanitair was uitermate goed verzorgd. Het beheerders echtpaar was zeer behulpzaam. Al met al hebben we bijzonder genoten van deze goed verzorgde camping met dit beheerders echtpaar. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2019

1 tip over Camping Minicamping De Kijkvelder

• radlvb, 12-02-2019

Kijk op www.wegwiesinlunteren.nl voor activiteiten in en om Lunteren. Ook voor fiets- en wandelroutes. Op de camping in ook een informatiecentrum met veel folders.

0 vragen over Camping Minicamping De Kijkvelder

• SchaduwplaatsenAanwezig