Vakantiepark Droomwens

• 7Waardering
  • 8Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

5 Reviews over Droomwens

• 8annemieknederpel09-05-2014

Heerlijke week gehad

Fijne accommodatie middenin de bossen. Wij hadden het achterste huis op het park: De Buizerd. Vanaf hier loop je zo de bossen in, een grote speeltuin en pannenkoekrestaurant zijn op loopafstand. Ook in de buurt is een openluchtzwembad, helaas was dat voor ons deze week te koud.

Het huis is ruim en van gemakken voorzien. Voor de prijs die wij hebben betaald zijn wij dik tevreden. Het park stelt zelf niet zoveel voor, al hebben de kinderen zich prima vermaakt in het nieuwe speeltuintje.

Vanwege de omgeving en vriendelijke eigenaren zien wij onszelf nog wel eens terugkeren.

• 7Onderkomen
  • 9Sandra06-10-2011

Ik zou hier wel willen wonen!

Wat een heerlijk vakantiepark!!! Het oudere echtpaar geeft je gelijk het gevoel echt welkom te zijn. Bij binnenkomst van de geheel gerenoveerde huisjes valt gelijk op hoe schoon, ruim en compleet ze zijn. Ik zou hier zo voor altijd willen blijven! Midden in de schitterende natuur met het zwembad (Lunters Bosbad) om de hoek. Fiets en mountainbike mogelijkheden in overvloed. Voor de kinderen was ook alles aanwezig; bedje, kinderstoel, badje...zelfs een leuke speeltuin. Ook handig zijn de wasmachines (gratis). Alle huisjes hebben een eigen parkeerplek en heel veel ruimte om de huisjes heen! Polen tref je hier niet meer aan, hebben we uitdrukkelijk vernomen van de eigenaars. Diep respect heb ik gekregen voor deze mensen die de boel al meer dan 25 jaar met veel liefde en plezier samen runnen. Om even terug te komen op de eerste review; in 2006 kregen ze met ernstige gezondheidsproblemen te maken, vandaar de afwezigheid. Samengevat: een heerlijk, betaalbaar, net park voor het hele gezin.

• 9ruud van der heide21-02-2011

mooie bungalows en een prachtige ligging.

veel gewandelt en gefietst echt een aanrader voor mensen die van natuur houden.

• 7Martha van de Pol11-08-2009

mooi huisje, opgeknapt park voor rustige vakantie

Vakantiepark de Droomwens in helemaal opgeknapt. De houten hiusjes zijn vervangen door stenen huisjes en helemaal nieuw ingericht. Alle Polen zijn verdwenen en bij ieder huisje is een verhoogd terrasje met een tuintje aangelegd. En ook een bestraat parkeerplekje gemaakt voor de auto. Het ziet er nu prachtig uit. Voor kinderen worden er geen activiteiten georganiseerd maar wandelen en fietsen in de omgeving is fantastisch. ik vind het, in ieder geval nu, wel een fantastische plek!

• 2Vierenkamp16-08-2007

Het huisje ziet er prima uit maar het parkje zelf is 1 grote afknapper. Je mag blij zijn als je bij je huisje kan komen aangezien alle paden bijna dichtgegroeid zijn. Ook veel last van de Polen die in bijna alle huisjes zitten!!! Schreeuwende, bierzuipende liederen dag in, dag uit. De beheerder is nooit aanwezig. Wij dachten eerst dat het bij de naastgelegen camping hoorde omdat er steeds niemand aanwezig was. 1 tip, ga er niet heen.... Het ziet er echt vervallen uit. Net alsof ze er geen zin meer in hebben. En het geld binnen willen laten komen door al de Polen die ze daar hebben.

• 6Onderkomen

Vakantiepark Droomwens info